quote:Five experts on environmental science and politics expose what has been called the greatest weapon of mass destruction of our time. It is the elimination of personal freedom under the banner of sustainable development.
Michael Shaw, an ecologist and founding member of Freedom 21 Santa Cruz, shows how the concepts behind sustainable development are incompatible with personal liberty.
Michael Coffman, President of Environmental Perspectives, reveals the false assumptions and outright fraud in sustainable development proposals.
Michael Chapman, of the American Heritage Research Group, makes a breathtaking presentation on how American schoolchildren have been conditioned to uncritically accept the premises of sustainable development as part of a larger plan to prepare them for global citizenship.
Beverly Eakman, author of Cloning of the American Mind, exposes the group-manipulation tactics used in schools and public meetings to alter the attitudes of unwary participants.
Tom DeWeese, President of the American Policy Center, summarizes and focuses the issues in terms of what must be done if freedom is to survive.
Ik heb het niet gekeken hoor, maar als ik mijn toekomstvoorspellingen puur op de hedendaagse ontwikkelingen baseer, waarbij alles juist privébezit wordt, dan zie ik dit niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In deze serie video's worden uitstekende prestentaties gegeven over hoe de toekomst er uitziet wat betreft prive-bezit, de natuur, onderwijs en nog veel meer. Aan de hand van officiële documenten van bijv. de VN wordt nagegaan wat de plannen precies en hoe deze nu al in werking worden gezet. Zowel in de VS als in Zuid Afrika zijn veel nieuwe wetten al geïmplementeerd, maar nog niet altijd volledig tot uiting gekomen.
Waar het op neer komt is dat alles bezit wordt van de staat, inclusief de mensen, en álles door de staat geregeld zal worden, zoals verwacht in een totalitaire staat. De voorbereiding op herverdeling van mensen en goederen is al in volle gang net zoals de indoctrinatie van de kinderen via het nieuwe onderwijs.
Must see als je wil weten hoe het nieuwe systeem eruit gaat zien!!
Deel 1
Deel 2
Deel 2
Tja, dan moet je het misschien bekijken en jezelf een alternatieve blik op de zaak gunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:13 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken hoor, maar als ik mijn toekomstvoorspellingen puur op de hedendaagse ontwikkelingen baseer, waarbij alles juist privébezit wordt, dan zie ik dit niet gebeuren.
Denk je echt dat het zo simpel is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Buschetta het volgende:
Stel amerikanen die beweren dat hun vrijheid word ingeperkt als ze niet meer zonder vergunningen een kerkhof kunnen beginnen op hun stukje land. Of een woonwijk laten bouwen van de een op andere dag. Onder het mom van milieu belasting. Suf gelul.
Leuk als je aan de stadsrand woont tegenover weilanden en opeens besluit boer piet een winkelcentrum uit de grond te stampen zonder enige vergunningen of inspraak.
Of als je buurman een roze toren van 100 meter hoog in z'n tuin plant die alle zon uit je tuin haalt.
Slaves !??!? Dat zijn afspraken die je maakt in een geciviliseerde maatschappij. De mensheid heeft al laten blijken dat ze niet in staat zijn om hun "eigen" vrijheid te benutten zonder inmeninging van de staat. De staat is het volk die gezamelijk besluiten neemt.
Dat een overheid iemand kan onteigenen in het voordeel van de meerderheid is natuurlijk soms een trieste zaak maar noodzakelijk om de continuiteit van een staat te garanderen. Als de NS iof wegenbouw in de beginperiode van de aanleg van hun wegen gehinderd werd door boertjes die hun land niet wilden verkopen waren we nu nog in de middeleeuwen. Etc. etc.
Zo is het altijd al geweest in Europa. Jij luistert teveel naar die Amerikaanse para praatjes. Kijk eens rond in Europa. Als je een huis leeg laat staan 20 jaar en jij bivakkeerd daar dan wordt het jouw eigendom. Dat is al eeuwen zo. En ook normaal. Zowieso ridicuul dat iemand grond kan bezitten voor 100% als je erover nadenkt. Dan kan iemand dus de hele wereld opkomen. Ooit daar over nagedacht ? Dat het groot grond bezit is afgebroken de afgelopen 1000 jaar en dat voorheen je op elk lapje grond wat je overstak belasting moest betalen ? Als je in 1200 van Utrecht naar Amsterdam liep moest je 100 mensen belasting betalen voor land oversteek. Kijk eens wat verder naar de factoren en de geschiedenis en focus niet zo op een stel on nadenkende Amerikanen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo simpel is?
In zuid afrika zijn deze wetten al volledig van kracht. Het schijnt daar een hel te zijn, aangezien mensen hun land verliezen maar er wel voor moeten betalen, anderen in je huis kunnen gaan wonen maar omdat jij de papieren bezit moet jij ervoor betalen, en je hebt geen poot om op te staan want die mensen hebben 'need'.
Nee, niet als je er na 20 jaar uit bent, maar als je op vakantie bent bijvoorbeeld. Mensen gaan in je huis zitten en gan niet meer weg, en wettelijk heb je geen poot om op te staan omdat het een common good is en die mensen hebben dat nodig. En iemand kan niet de hele wereld opkopen als mensen privegrond bezitten en er voor kiezen om hun grond niet te verkopen. De enige situatie waarin iemand alle grond bezit is wat in de video's beschreven wordt! En dat is niet gekocht maar geconfisqueerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zo is het altijd al geweest in Europa. Jij luistert teveel naar die Amerikaanse para praatjes. Kijk eens rond in Europa. Als je een huis leeg laat staan 20 jaar en jij bivakkeerd daar dan wordt het jouw eigendom. Dat is al eeuwen zo. En ook normaal. Zowieso ridicuul dat iemand grond kan bezitten voor 100% als je erover nadenkt. Dan kan iemand dus de hele wereld opkomen. Ooit daar over nagedacht ? Dat het groot grond bezit is afgebroken de afgelopen 1000 jaar en dat voorheen je op elk lapje grond wat je overstak belasting moest betalen ? Als je in 1200 van Utrecht naar Amsterdam liep moest je 100 mensen belasting betalen voor land oversteek. Kijk eens wat verder naar de factoren en de geschiedenis en focus niet zo op een stel on nadenkende Amerikanen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, niet als je er na 20 jaar uit bent, maar als je op vakantie bent bijvoorbeeld. Mensen gaan in je huis zitten en gan niet meer weg, en wettelijk heb je geen poot om op te staan omdat het een common good is en die mensen hebben dat nodig. En iemand kan niet de hele wereld opkopen als mensen privegrond bezitten en er voor kiezen om hun grond niet te verkopen. De enige situatie waarin iemand alle grond bezit is wat in de video's beschreven wordt! En dat is niet gekocht maar geconfisqueerd.
Er is nogal een middenweg tussen de situatie in 1200 en het volledig opheffen van privegrond en het tot common good maken waar iedereen recht op heeft, maar de staat het uiteindelijk voor het zeggen. Maar bekijk de derde spreker eens, ik ben benieuwd of je daar ook zo makkelijk over denkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:59 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Alsof zulke dingen kunnen gebeuren. Confisquetie word ook toegepast op het moment dat de eigenaar niet wil verkopen en de grond aantoonbaar onmisbaar is voor de ontwikkeling van de omgeving. Ik zie het probleem niet echt. Als je die wetten niet zou hebben zouden wij nog in de middeleeuwen zitten qua infrastructuur. Of in ieder geval het leven onbetaalbaar zijn door heffingen van prive personen.
Volgens mij snap jij de film niet helemaal. Ze bedoelen gewoon dat bepaalde natuur reservaten vrij gemaakt worden van mensen. Al met al geen slechte zaak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Er is nogal een middenweg tussen de situatie in 1200 en het volledig opheffen van privegrond en het tot common good maken waar iedereen recht op heeft, maar de staat het uiteindelijk voor het zeggen. Maar bekijk de derde spreker eens, ik ben benieuwd of je daar ook zo makkelijk over denkt.
Dat dacht ik van jou nou ook. Welk deel heb je bekeken?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de film niet helemaal. Ze bedoelen gewoon dat bepaalde natuur reservaten vrij gemaakt worden van mensen. Al met al geen slechte zaak.
Heb ze helemaal gezien ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Heeft iemand deze video's nog bekeken?
quote:
ah ze zijn dus gewoon tegen RO, goed dat ze dan nog nooit in NL zijn geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij de film niet helemaal. Ze bedoelen gewoon dat bepaalde natuur reservaten vrij gemaakt worden van mensen. Al met al geen slechte zaak.
Alles wat ze voorstellen is dus al in Nederland geïmplementeerd. Dat is eigenlijk nog wel het meest vreemde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ah ze zijn dus gewoon tegen RO, goed dat ze dan nog nooit in NL zijn geweest![]()
waar alles tot in detail gepland wordt![]()
In Nl is de behoefte er naar groter en dat hele plannen stamt al uit 1922 en toen had niemand gehoord van een NWOquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:45 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Alles wat ze voorstellen is dus al in Nederland geïmplementeerd. Dat is eigenlijk nog wel het meest vreemde.
welke natuurquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:39 schreef Boswachtertje het volgende:
Dat ze uberhaupt menen hun regelgeving te kunnen implementeren tav natuur... Humans have really crossed the border if you ask me..
Het gaat niet alleen om de natuur, maar het hele systeem op zich. 'Duurzame ontwikkeling' houdt namelijk ook in waar mensen wel en niet mogen komen, wat ze wel en niet mogen doen, wat ze wel en niet mogen bezitten, wat voor werk ze mogen doen, welke rechten ze wel en niet hebben, gewoon ELK aspect van ieders leven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:39 schreef Boswachtertje het volgende:
Dat ze uberhaupt menen hun regelgeving te kunnen implementeren tav natuur... Humans have really crossed the border if you ask me..
Had hier al eens van gehoord en ik zal morgen even de video's bekijken. Maar al met al krijg ik het idee dat er weer een 'paar partijen' zijn die het voor het zeggen hebben wat betreft de regelgeving op dit gebied.. te ziek voor woorden natuurlijk..
Dat zou ik niet te hard roepen. Verder gaat het hier dus niet alleen om de natuur, maar 'private property' als in alles wat je bezit, zowel natuurlijke goederen als gecreëerde goederen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In Nl is de behoefte er naar groter en dat hele plannen stamt al uit 1922 en toen had niemand gehoord van een NWO![]()
Zit jij te wachten op een nieuwe soviet unie dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:16 schreef _Flash_ het volgende:
Klinkt op zich wel goed dat nieuwe systeem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |