En toch reken ik hem goed. Het moet niet te streng worden hierquote:
Ik heb er werkelijk waar nog nooit van gehoordquote:Op maandag 9 juli 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
Wie schreef Jude the Obscure en Tess of the d'Urbervilles?
Thomas Hardy, ik stond toevallig zaterdag in De Slegte nog even met Tess in m'n handen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
Wie schreef Jude the Obscure en Tess of the d'Urbervilles?
Die hint komt me wel weer bekend voor. Was dat DOA?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:32 schreef Frollo het volgende:
Hij is zeker weer te moeilijk?
Een hint: in een ander (verfilmd) boek van deze auteur komt een hoogleraar met een writer's block voor.
DOA zegt me niks.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hint komt me wel weer bekend voor. Was dat DOA?
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:13 schreef Frollo het volgende:
Dat klopt, wyccie. Maar van wie was dat boek ook alweer?
Ik laat de vraag open tot morgenochtend 10.41 uur.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:24 schreef tong80 het volgende:
Je hebt weinig vertrouwen in de rest
Is wel een favoriet van mij en daar ga ik vast nog wel eens een vraag over stellen. Maar nu niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:27 schreef wyccie het volgende:
Ik gok maar gewoon tot ik de juiste auteur heb:
Douglas Coupland?
OK.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:39 schreef Lienekien het volgende:
Wat dacht je van een nieuwe vraag, Frollo?
Probeer eens te gokken naar tijd en/of land?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het niet weten.
Jahaa, jij denkt dat ik een mopje maak. Maar er is wel degelijk het een en ander uit de vraagstelling op te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef Lienekien het volgende:
Ethiopië, tweede helft 17e eeuw!
Dat vind ik een verwarrende hint!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihi ik kon (en kan) er niet opkomen, dus ik dacht stiekem te googlen en dan het antwoord voor me te houden. Vind ik gelijk van alles over de aflevering van Jerry Springer waarin hij zo'n tientonner uit zn bed red....
Moet ik zolang weg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, kom over een week maar es terug.
Ja, ik zag het net. Ik wilde het in de LPT posten. Misklik enzo. Sorry! Quiz vrolijk verder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Lienekien het volgende:
Dit is een quiztopic, JAM.
Shit te laatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:56 schreef broer het volgende:
Lijkt me een typisch geval van Oblomov.
Begraven of crematie ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nog twintig minuten.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Wings of Speed van Paul Weller a.u.b.
Ok bij mij One van U2quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Dat was heul geen grapje.
Zo veel mogelijkheden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef broer het volgende:
Iemand al enig idee wat we met die punten doen?
Die laten we aan het eind van het topic kalligraferen door een broeder van de Windesheimcongregatie en dat mag de winnaar dan boven zijn/haar bed hangen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef broer het volgende:
Iemand al enig idee wat we met die punten doen?
Dat is één van de minder leuke opties.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef Frollo het volgende:
Die laten we aan het eind van het topic kalligraferen door een broeder van de Windesheimcongregatie en dat mag de winnaar dan boven zijn/haar bed hangen!
Jij hebt ook echt óveral connecties, hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef Frollo het volgende:
door een broeder van de Windesheimcongregatie
Het leek me eigenlijk wel wat om elk topic opnieuw te beginnen met tellen. Dan hoef je tenminste niet te tellen als je een nieuw topic opent.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef wyccie het volgende:
Zo veel mogelijkheden.
En we doen niet aan moeilijke OP's.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:10 schreef broer het volgende:
Het leek me eigenlijk wel wat om elk topic opnieuw te beginnen met tellen. Dan hoef je tenminste niet te tellen als je een nieuw topic opent.
quote:Nathan Hollander, sprookjesschrijver en de laatste van zijn geslacht, is in het huis getrokken dat zijn oom Herman hem heeft nagelaten om daar de biografie van die oom te voltooien. Met Nina, de onechte dochter van zijn messianistische broer, raakt hij ingesneeuwd. Vijf dagen brengen de oude man en de jonge vrouw door in dat sprookhuis, waar vallen en barricades hen bedreigen en de doden in- en uitlopen alsof het een supermarkt is. In die omstandigheden, gezeten rond het vuur dat ze stoken van de met zorg verzamelde bezittingen van oom Herman, vertel Nathan het verhaal van zijn bizarre familie en haar unieke talent om op het verkeerde moment de verkeerde beslissing te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door wyccie op 11-07-2007 00:06:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang geleden dat ik het boek gelezen heb.
Misschien zijn er nog mensen die het boek niet hebben gelezen, en dan is het zonde om zoiets te verklappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom alles in spoilers?
Het is voor mij ook lang geleden hoor, Ik dacht nl dat dat iemand van de groep was...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 07:13 schreef Frollo het volgende:
Het is Bunny en dat staat ook gewoon op pagina 1, dus die spoilertags hoeven wmb niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |