Zal ik verder lezen...quote:vond die knakenpoetser van een Kobussen
Gelukkig word je hier niet in elkaar gemikt door de politie als je dronken over straat loopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
Nederlandse biertjes
Men besteld een biertje in Nederland en men krijgt....
[afbeelding]
Als ik een biertje bestel bij mijn favoriete kroeg hier bij mij in de buurt krijg je dit:
[afbeelding]
Of als je een KLEIN biertje wil, dan krijg je een pint:
[afbeelding]
33cl miniglaasjes.....![]()
Hé, vertel eens, wat is dat met die wodka/jus ( 50/50 )-posts van jou vanavond? Bad trip gehad?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:52 schreef jpg97 het volgende:
Idd gierige pilsjes, maar wodka/jus ( 50/50 ) daar schenken ze altijd te veel van in!
met soms rampzalige gevolgen
Haha daar is een film over gemaakt... (Bier en laarzen etc. niet je vaderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
1x in spanje had me vader een laars besteld
[afbeelding]
2 of 3 literzo vet was dat ding
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Hier ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Gelukkig word je hier niet in elkaar gemikt door de politie als je dronken over straat loopt.
En wel met de tip omhoog drinken he!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gelukkig word je hier niet in elkaar gemikt door de politie als je dronken over straat loopt.
Duidelijk!quote:
Maar dat is Amerikaans bier bocht. Een hoop van mijn Amerikaanse collega's (lees stap maatjes) hebben asiel aangevraagd hier in Tsjechie vanwege het belabberde bier in de U.Squote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
Nederlandse biertjes
Men besteld een biertje in Nederland en men krijgt....
[afbeelding]
Als ik een biertje bestel bij mijn favoriete kroeg hier bij mij in de buurt krijg je dit:
[afbeelding]
Of als je een KLEIN biertje wil, dan krijg je een pint:
[afbeelding]
33cl miniglaasjes.....![]()
Echt een enorm toffe film is dat! Leuk om te weten hoe je de laars moet adten trouwens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Haha daar is een film over gemaakt... (Bier en laarzen etc. niet je vader
http://www.moviemeter.nl/film/37056
Ik zat gisteren met m'n vriendin in een bar 0,6 liters te drinken bestelde ze een "klein" biertje. Das dus een Amsterdammertje hier. Opeens realiseerde ik me hoe f*ckin' klein die glazen zijn in N.L. Hier kijken ze je echt raar aan als je als man die maat drinkt. Wel typisch verschil.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:37 schreef Flurry het volgende:
Niemand drinkt toch nog gewone biertjes? 't moet minstens een amsterdammertje/vaasje zij, heur!
Valt mee hoor, in vrijwel ALLE bars hier heb je de betere micro brews, en veel mensen bestellen dat ook. Ook als je een Franziskaner Hefeweize (Duits) of een Guinness besteld krijg je deze in een fatsoenlijke maat. In de kroeg waar ik wel eens kom hebben ze 20 bieren op tap, en nog eens 20 bieren op fles.... veel keus, en veel goede microbrews en import. Ik kies meestal voor een flinke "schooner" of "mug" van een goede microbrew. En die zijn echt een stuk beter te drinken dan de kleine tapbiertjes in Nederland.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:30 schreef Buschetta het volgende:
Maar dat is Amerikaans bier bocht. Een hoop van mijn Amerikaanse collega's (lees stap maatjes) hebben asiel aangevraagd hier in Tsjechie vanwege het belabberde bier in de U.S![]()
Op micro breweries na natuurlijk
Als dat zo was zouden ze niet meer verkocht wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:37 schreef Flurry het volgende:
Niemand drinkt toch nog gewone biertjes?
WAUW!! dat hebben wij hier in nederland hier echt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:20 schreef maartena het volgende:
Je kunt in veel cafe's ook een "pitcher" bestellen, die zijn dan 1.8 liter, ofwel 60oz. Je krijgt er dan een paar pint glazen bij, en zo kun je dus met 2 of 3 vrienden lekker doorzuipen zonder om de haverklap naar de bar te moeten voor zo'n klein minkukel 33cl glaasje bier.....![]()
Je haalt dan gewoon zo af en toe een nieuwe pitcher.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |