Hallo ik ben een jongen en ik heb vaak last van rode lippen het valt op zich wel mee maar ik erg me der heel erg aan ik weet dat hier al topics over waren maar daar staat geen oplossing tusse maar mischien is het te bleken ofzo of een zalfje ofzow t maakt niet uit hoe duur t is en ik weet niet of dit wel bestaat maar ik weet wel dat veel meer mensen hier last van hebbe. als je een oplossing hebt of iets dat een beetje helpt hoor ik (lees ik) het graag. (ik weet niet of dit in lifestyle hoort en dit is me eerste topic)
Hm, je hebt rood als in 'wow heeft die lippenstift op?' en gezond rozig. Als mijn lippen schraal zijn willen ze ookwel eens erg rood zijn maar dat is niet erg want ik ben een meisje
Leer ten eerste eens gebruik te maken van leestekens (hoofdletters, komma's en punten) Verder zijn roze lippen heel normaal, anders zie je er alleen maar dood uit Wel zou je je lippen in kunnen smeren met een lippenbalsem (wellicht een witte blistex creme) dit zorgt er sowieso voor dat je lippen gezond zijn (en dus niet rood zijn van irritatie en droogheid)
Op dinsdag 3 juli 2007 00:19 schreef Ri-Klain het volgende: Leer ten eerste eens gebruik te maken van leestekens (hoofdletters, komma's en punten)
de pot verwijt de ketel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''