Zal ik verder lezen...quote:vond die knakenpoetser van een Kobussen
Gelukkig word je hier niet in elkaar gemikt door de politie als je dronken over straat loopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
Nederlandse biertjes
Men besteld een biertje in Nederland en men krijgt....
[afbeelding]
Als ik een biertje bestel bij mijn favoriete kroeg hier bij mij in de buurt krijg je dit:
[afbeelding]
Of als je een KLEIN biertje wil, dan krijg je een pint:
[afbeelding]
33cl miniglaasjes.....![]()
Hé, vertel eens, wat is dat met die wodka/jus ( 50/50 )-posts van jou vanavond? Bad trip gehad?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:52 schreef jpg97 het volgende:
Idd gierige pilsjes, maar wodka/jus ( 50/50 ) daar schenken ze altijd te veel van in!
met soms rampzalige gevolgen
Haha daar is een film over gemaakt... (Bier en laarzen etc. niet je vaderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
1x in spanje had me vader een laars besteld
[afbeelding]
2 of 3 literzo vet was dat ding
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Hier ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Gelukkig word je hier niet in elkaar gemikt door de politie als je dronken over straat loopt.
En wel met de tip omhoog drinken he!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gelukkig word je hier niet in elkaar gemikt door de politie als je dronken over straat loopt.
Duidelijk!quote:
Maar dat is Amerikaans bier bocht. Een hoop van mijn Amerikaanse collega's (lees stap maatjes) hebben asiel aangevraagd hier in Tsjechie vanwege het belabberde bier in de U.Squote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
Nederlandse biertjes
Men besteld een biertje in Nederland en men krijgt....
[afbeelding]
Als ik een biertje bestel bij mijn favoriete kroeg hier bij mij in de buurt krijg je dit:
[afbeelding]
Of als je een KLEIN biertje wil, dan krijg je een pint:
[afbeelding]
33cl miniglaasjes.....![]()
Echt een enorm toffe film is dat! Leuk om te weten hoe je de laars moet adten trouwens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Haha daar is een film over gemaakt... (Bier en laarzen etc. niet je vader
http://www.moviemeter.nl/film/37056
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |