Nicolaas is gewoon de mastermindquote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef 2live het volgende:
denk aan grotere belangen, we hebben het alleen over Cora en niet meer over andere namen.
Ze heeft haar wekelijkse werk (ruzie met Huub eerder vandaag) er al opzitten, dus de toneelhaak blijft weg voorlopig...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef De_Moester het volgende:
natas heeft geen enkele vraag aan jaap??
denk dat dat tien-logo op d'r tong het moeilijk maakt iets te zeggen..quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is de mediastop dan eindelik van kracht![]()
en mocht niet komenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nicolaas is gewoon de mastermind![]()
Voordat ik weer domme replies terug krijg, laat mij lekker paranoia zijn ja
Dat staat er toch al?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef F04 het volgende:
Gert, gelive even de TT veranderen naar [COS #1898] Geen huwelijk vrijdag.
Vrijdag veenlijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef F04 het volgende:
Gert, gelive even de TT veranderen naar [COS #1898] Geen huwelijk vrijdag.
Mij hoor je er ook niet meer over als Amanda en Brian uit elkaar gaan. Dennis door de beveiliging getoneelhaakt wordt en Jaap en Huub een verhouding krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef Mika25 het volgende:
![]()
DGK_REDAKTIE
![]()
![]()
Doofpot #273 is geslaagd en kan veilig opgeborgen worden in het archief...
Heel goed van Nicolaas, dat hij dit heeft bewerkstelligd, samen met Jelte natuurlijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nicolaas is gewoon de mastermind![]()
Voordat ik weer domme replies terug krijg, laat mij lekker paranoia zijn ja
Waarom in het pools?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Morgen weer om vier uur de haan.
Dobranoc / Welterusten![]()
Jelte is een eersteklas loser. Nicolaas niet natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Heel goed van Nicolaas, dat hij dit heeft bewerkstelligd, samen met Jelte natuurlijk!![]()
Ze hebben nog tot eind augustus, zal langzamerhand wel braver worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
Bij de tv uitzending van vandaag was nog weinig te zien van een 'bravere' versie van DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |