quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Florisja het volgende:
Dag Fok!kers!
Ik heb hier een probleem waar ik graag wat advies van jullie professionals bij zou willen krijgen.
Tsja, stiekem ben ik het met Terreros eensquote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Terreros85 het volgende:
Tijdens een avond uit moet je haar zoenen of iets dergelijks. Laat iig blijken dat je haar 'neuken' wil. Anders blijf je voor eeuwig in de friendszone en aaar wordt je ook niet echt vrolijk van
Dat is zijn probleem danquote:Op maandag 2 juli 2007 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, stiekem ben ik het met Terreros eensheel slecht eigenlijk. Maarja, of die vriend dan zo blij met je zal zijn
Luister goed naar deze jonge, hij heeft vaker te maken gehad met gevallen zoals TSquote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef jpg97 het volgende:
Wát je ook doet; stel het wordt iets tussen jullie, en je gaat voor het eerst naar een familiefeestje van haar familie he... probeer dan niet teveel wodka/jus ( 50/50 ) te drinken.
Neem mijn advies ter harte en succes verder!
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef jpg97 het volgende:
Wát je ook doet; stel het wordt iets tussen jullie, en je gaat voor het eerst naar een familiefeestje van haar familie he... probeer dan niet teveel wodka/jus ( 50/50 ) te drinken.
Wat denk je, je kent dr anderhalf jaar, ze weet dat jij verliefd op dr bent en ze houd duidelijk de boot af, wat voor 'reden' daarvoor ze geeft (die 'mysterieuze vriend', wat ik overigens betwijfel, lijkt me eerder een uitvlucht om niet over relaties te hoeven praten) is niet belangrijk ...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Florisja het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat we erg veel lol met elkaar hebben, maar ik weet niet of ze me nou leuk vindt of niet...
Het wor tied um haar te poal'n!!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Florisja het volgende:
Dag Fok!kers!
Ik heb hier een probleem waar ik graag wat advies van jullie professionals bij zou willen krijgen. Even een korte schets van wat er gebeurd is.
BLABLABLA
Ok, ik pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben, maar dit was echt DOM. Fout. En verkeerd.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Florisja het volgende:
Eergister was ik met haar en een vriendin van dr in een leuk tentje, toen er uit het niets een kerel bij schoof, aardige vent leek het me, en vroeg of we een relatie hadden. Wij antwoordden met nee etc.Ik vond het op dat moment best wel spannend, ja want ik zag misschien toch een kans voor mij aan de horizon.
Nee, gek he? Net als de anderhalf jaar ervoor en de twee jaar die nog komen.quote:Rest van de avond nog veel lol gehad, en ik bleef dus slapen bij haar thuis. Niets gebeurd die nacht, ook niet gezoend ofzo...
Ja, een paar.quote:Nou nu zit ik echt dik te bedenken hoe ik moet handelen in deze situatie! Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt? En hoe liep dat af? Of heb je een tip voor me?
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef Terreros85 het volgende:
Tijdens een avond uit moet je haar zoenen of iets dergelijks. Laat iig blijken dat je haar 'neuken' wil. Anders blijf je voor eeuwig in de friendszone en aaar wordt je ook niet echt vrolijk van
En TS geeft om de gevoelend van die vriend omda ...t?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:38 schreef Woesteling het volgende:
Ze heeft niet voor niets 2 jaar een vriend.. Met rust laten dat meisje dus.
Ben ik de enige die bij het 'bestaan' van de 'vriend' eigenlijk een beetje twijfels heeft?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Florisja het volgende:
Al snel bleek dat ze een vriend had, aan de andere kant van het land. Ik balen dus, maar wel een hele poos stil gehouden, niemand wist ervan, ik dacht dat het wel over zou gaan. Nou dit ging dus niet over, en een half jaar later was ik op haar verjaardag en had ik een mooie ring voor dr gekocht. Zij blij ermee, ik vertelde dat ik haar best leuk vond en dus verliefd was. Zij antwoordde dat ze al bezet was etc. maar wel goede vrienden wou blijven (overigens draagt ze die ring nog steeds).
... Ze heeft nu al 2 jaar met dr huidige vriend, en ja ik weet niet hoe het er met hun voor staan!
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef jpg97 het volgende:
Ik respecteer jouw mening, en dat verschilt dus per persoon. Overigens is dat vrij normaal in de (horeca)bedrijven waar ik heb gewerktquote:Zowieso vind k met collega's rotzooien al not done, maar een collega met een
vriend zou k echt niet aan gaan beginnen
Hij is er echt hoor, wel eens op een feestje gezien. Volgens mij gaan ze elke 2 weken naar elkaar toe, weet niet precies.quote:Ben ik de enige die bij het 'bestaan' van de 'vriend' eigenlijk een beetje twijfels heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |