Het verschonen is en blijft een taak van ons vinden we zelf. Jordy heeft al genoeg enge mensen gezien en hoe hij in het verleden heeft gereageert naar ons met het verschonen is altijd super geweest. Hij weet gewoon dat het moet.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Lois het volgende:
Wat fijn dat jullie allebei 2 weken fulltime bij hem kunnen zijn nu Spooky, dat geeft een rustig gevoel denk ik? Gaan jullie nu ook zelf het verband verschonen of hoeft dat nu nog niet?
Lekker hoor, te horen dat alles goed is gegaan, en ik duim mee voor een spoedig herstel.
Morris![]()
Snoopy, wij zijn ook bezig met potjestraining en wij hebben een heel handig ding. Misschien iets voor Morris.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:59 schreef snoopy het volgende:
Jordy, heel veel sterkte en succes vandaag!
Morris heeft vandaag 4 x in het potje geplast, 1 x bijna en 1 x uit de buurt![]()
Heb hem maar wel even met een luier in bed gelegd nu.
Ik heb alleen ondervonden dat een potje wel heel erg onhandig is. Ik ga hem straks maar op de wc zetten als hij moet. Morris, niet het potje.
Oh ja, hij slaapt inmiddels ook weer gewoon in bed. Het was een faaaaaaaase denk ik
Och...quote:Op maandag 16 juli 2007 23:26 schreef livelink het volgende:
"Ik ben hier gewoon niet zo goed in, mama."
En misschien is het ook wel zo simpel en is hij er gewoon niet zo goed in en moet ik dat ook gewoon accepteren.
Hij heeft het zelf gezien en hij vond het mooi zei de met een traan op zijn wangquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef bixister het volgende:
spooky, dank voor de updates, wat een doerak he met dat gips. fijn dat ie nu weer gespalkt is. ik hoop dat deze gewoon blijft zitten tot hij er officieel af mag, veel succes er weer mee. hij is nu wel weer een stuk ouder en hopelijk kunnen jullie daardoor iets beter aan 'm uitleggen wat er gebeurd is, hoe het nu is en wat er nog gaat gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |