abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 23:33:25 #276
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_51541742
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:26 schreef livelink het volgende:
"Ik ben hier gewoon niet zo goed in, mama."
En misschien is het ook wel zo simpel en is hij er gewoon niet zo goed in en moet ik dat ook gewoon accepteren.
Och...

We hadden hier ook zo'n kind (Uit Hub's eerste huwelijk), was niet zindelijk te krijgen, wachtte veel te lang met naar het toilet gaan. Echt, toen ze 10 was plaste ze nog met regelmaat in d'r broek. Ik denk dat je er gewoon niet zoveel aan kunt doen, je hèbt al van alles geprobeerd.

Troost, ze is nu 13, en plast echt niet meer in haar broek . Nu moet je haar onder de douche trappen, maar da's weer een ander topic .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:55:56 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51557267
Jordy, Githa en Spooky succes de komende tijd. Hopelijk is het allemaal goed gegaan.

Ach, Job

Jessie...Hoe was het trakteren? Vast een succes met de pannenkoeken. En een mutsenmama... tja zo voelde ik me ook bij het afscheid op de psz van Fleur. Nepverjaardag, ook zo mooi gevonden. Fleur vroeg laatst wanneer ze dan thuis jarig was... dat duurt nog wel even.

Bix, balen van dat verschonen. Daarom slaapt Fleur hier nog steeds in d'r luier. En soms is ie droog, maar meestal niet. En ze gaat 's ochtends wel gewoon op de wc plassen. Dus het is echt van de nacht.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:06:36 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51557652
Wat een antwoord inderdaad van Job. Lief en eerlijk. Maar lijkt me echt moeilijk, Livelink.

Maria deed wat Piet ook deed een paar dagen terug: ineens natte bedden, voor het eerst. Gek was het, 3 keer gebeurd en nu zitten we er wat meer bovenop weer. Voor slapen gaan nog even benadrukken dat ze moet roepen als ze moet plassen en vannacht hebben we haar zelfs wakker gemaakt voor het eerst. Maar gelukkig is het de afgelopen dagen weer goed gegaan. We hebben stickertjes ingevoerd, ze mag plakken op onderstaande tekening en als een categorie vol is, krijgt ze een kleinigheidje.

Gaat heel goed.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:09:32 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51557763
Wat een gave tekening.

Moest gisteren wel even lachen. Maud lag zonder speen te slapen en dat zag Fleur. Zegt ze: Mama, je moet voor Maud een cadeautje kopen. Ze slaapt zonder speen, dat is knap, he?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:40:48 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51563239
Wat creatief Sugar, heel leuk gedaan!

Noah heeft nog niet één keer op het potje of de wc geplast. Wel geprobeerd de stickers te introduceren, dat vindt ie erg leuk, dus dan wil ie spontaan op de wc voor een sticker, zonder dat ie dan dus iets doet. Denk dat ie er blijkbaar gewoon nog niet klaar voor is ofzow. Dus probeer het uit mezelf niet meer, alleen als hij het zelf wil. Soms wil ie geen luier aan maar een boxershort, maar dan gebeuren er tot nu toe alleen nog ongelukjes. Laatst had ie zelfs in zn broek gepoept, en een keer onder de douche Bah wat is dat smerig zeg...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:40:13 #281
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_51568565
Inderdaad heel smerig, Texelonia. Ik ben soms zo blij dat ik zulke slechte ogen heb. Bij dit soort dingen en ook bijvoorbeeld bij overgeven doe ik mijn bril af en dan zie ik het tenminste niet meer zo goed.

Ik heb 3 matrasbeschermers, maar zelfs dat is nog te weinig. Dit weekend was alles in de was en lag er een grote handdoek onder het hoeslaken van Job ter bescherming van de matras. Want Katja had dit weekend ook spontaan een ongelukje en Job heeft twee nachten achter elkaar in zijn eigen ben en ook nog bij ons in bed geplast. Wij slapen in een waterbed en ik werd wakker omdat ik ineens nat werd. Ik was ervan overtuigd dat het waterbed lek was, maar het bleek dat Job bij ons in bed was gekropen 's nachts. En ik leg hem wel in bed met luier, maar die doet hij zelf gewoon uit.

Wat een leuke tekening, Sugar Daar zou ik wel stickertjes voor willen sparen. Maria vast ook

En Leah, jouw verhaal is niet bemoedigend, maar misschien is het wel goed dat ik dat soort verhalen ook onder ogen krijg en me realiseer dat het inderdaad niet zo vanzelfsprekend is dat elk kind snel zindelijk is.

[ Bericht 10% gewijzigd door livelink op 17-07-2007 19:50:43 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_51582625
Nou, we zitten weer helemaal in het ritme zoals de vorige operatie.
Op exact dezelfde avond/nacht heeft Jordy weer zijn gips verloren. Om 3u vannacht gingen we dus weer op pad richting de EHBO terwijl de dienstdoende plastisch chirurg al gebeld en onderweg was. Daar hebben we dus nu niet op hoeven wachten. Om 4:40 waren we weer klaar, en op de vraag of we nog vragen hadden was alleen Jordy paraat genoeg:"Wat wil je vragen dan Jordy?""Mag ik snoepje?"

Natuurlijk hebben we goed gekeken hoe Jordy zijn handje er dit keer uitzag, en dit stemde ons min of meer optimistisch, wetende dat er nog vanalles tegen kan gaan vallen. Maar de verdikking die bij zijn linkerhand zo erg was, was nu zeer miniem. De stand van de vingers is perfect, en na 2 dagen ziet het er al erg ingedroogd uit.

Jordy heeft trouwens de hele behandeling vannacht zelf zijn arm omhoog gehouden, en eigenlijk niet gehuild. Stoere vent van mij
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:13:42 #283
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_51582722
Rot dat het zo ging vannacht maar wel fijn dat het er beter uitziet Spooky4u. Succes ermee.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:17:25 #284
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51582755
Och arme jullie, het is wel altijd iets met die ingrepen, he? Ik vind jullie dapper en Jordy lekker slim (mag ik snoepje? ). Sterkte er weer mee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:27:55 #285
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_51582886
Sugar, wat een gave tekening!

Jordy is zeker een stoere vent.

Hier ook een kind dat er nog geen zin in heeft om zindelijk te worden. We hebben al wel een paar keer een toevalstreffer gehad, maar nog veel meer ongelukjes. Over 1 1/2 week heb ik vakantie en dan ga ik er toch wat meer bovenop zitten.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_51610541
Yeah... Jordy ten voeten uit zoals we hem nog kennen van de verhalen van Githa: precies het midden houden tussen een ondeugende doerak en een stoere kanjer! Maar geeft dus goede hoop dat het beter gaat dan de vorige keer Spooky... fijn om te horen.
pi_51610747
Jordy, stoer kereltje. En jullie zijn ook harstikke stoer want het is allemaal niet niks Spooky. Ik hoop van harte dat het idd beter is dan vorige keer. Sterkte daar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51624824
Jordy stoere vent! Githa en Spook stoere mama en papa!
pi_51639981
Vandaag was Jordy's gips wederom afgezakt Dus hup, weer in de wagen, op naar de plastisch chirurg die toevallig nog een uurtje had in Geldrop voordat ze ging opereren. Daar aangekomen heeft ie een kleine ontsteking, die we al wel verwacht hadden, dus een antibioticakuur, maar ziet het er eigenlijk verder goed uit. Dus de klomp verband en gips is passé

Morgen naar de spalkmaker en dan met spalk gaan verbinden. Dus het gaat eigenlijk wel goed met hem. Hij is opeens wel een stuk voorzichtiger... Ook een goed ding dus.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:33:24 #290
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51640039
fijn te lezen spook! Jullie dappere dodo. hij klinkt zo stoer! (En jullie ook! )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:53:24 #291
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_51640805
Spooky4u, Githa en Jordy, heel veel sterkte en succes in deze toch wel weer spannende tijd. Fijn dat het gips en het verband er al af is en heel rot van de ontsteking. Hopelijk heeft Jordy er niet te veel pijn en ellende van.
Een kusje voor Jordy en voor jullie ook
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:07:17 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51654296
spooky, githa en vooral jordy
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:24:30 #293
24188 Belana
kloon van belana
pi_51654806
Jordy held!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:26:05 #294
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51654850
Gaat dus de goede kant op . Succes met het verdere helingsproces

Dikke
pi_51656622
Zoo, ook weer een nieuwe spalk voor Jordy!
Nu dinsdag weer terug naar de plastische chirurg en daarna weer naar de spalkenboer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_51674492
spooky, dank voor de updates, wat een doerak he met dat gips. fijn dat ie nu weer gespalkt is. ik hoop dat deze gewoon blijft zitten tot hij er officieel af mag, veel succes er weer mee. hij is nu wel weer een stuk ouder en hopelijk kunnen jullie daardoor iets beter aan 'm uitleggen wat er gebeurd is, hoe het nu is en wat er nog gaat gebeuren?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:18:14 #297
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_51674745
Veel succes Spooky en Githa! En een dikke voor Jordy!

Mijn zoon ligt in bed te zingen:

Alle Juusjes zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.

Alle Mama's zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.

Alle Papa's zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.

Alle koekjes zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.

Alle Opa's zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.

Alle boekjes zwemmen in de water, falderalderara falderalderare.

And so on...
pi_51674854
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef bixister het volgende:
spooky, dank voor de updates, wat een doerak he met dat gips. fijn dat ie nu weer gespalkt is. ik hoop dat deze gewoon blijft zitten tot hij er officieel af mag, veel succes er weer mee. hij is nu wel weer een stuk ouder en hopelijk kunnen jullie daardoor iets beter aan 'm uitleggen wat er gebeurd is, hoe het nu is en wat er nog gaat gebeuren?
Hij heeft het zelf gezien en hij vond het mooi zei de met een traan op zijn wang
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:31:17 #299
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51675168
Ohhh Juul wat lief
En Spook wat cool dat ie zo reageert. Mooi
pi_51675569
dapper hoor van jordi!

en juusje, wat een superschattig liedje!

anna is weer wat enthousiaster over de wc: ze heeft er vandaag en gisteren op geplast & gepoept, olé!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')