abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 08:10:20 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_51481651
Jolie ze is zo lief he! echt zo'n moppie
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 juli 2007 @ 11:44:28 #252
640 snoopy
peanuts
pi_51484167
Lieve Jolie En dat van die blaren

Morris logeerde vannacht bij oma en heeft daar ook op de grond geslapen
We leggen hem nu gewoon maar weer terug in bed als hij slaapt, het zal wel een keer overgaan denk ik.

En oh ja, hij heeft gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens op het potje geplast We hebben
's ochtends zijn luier uit gelaten en gezegd dat hij op het potje moest plassen en dat deed hij zomaar

[ Bericht 2% gewijzigd door snoopy op 15-07-2007 13:19:22 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 15 juli 2007 @ 11:51:40 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_51484387
heej wat goed! Morris, you go boy!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 juli 2007 @ 13:04:39 #254
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_51486536
hey een test wat leuk ik had 32 punten en autoritatief

Morris
  maandag 16 juli 2007 @ 11:25:28 #255
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_51515904
als ik me niet vergis.

Jordy veel succes vandaag en ook Githa en Spooky natuurlijk
  Jubileum moderator maandag 16 juli 2007 @ 12:21:52 #256
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51517667
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef Martineke het volgende:
als ik me niet vergis.

Jordy veel succes vandaag en ook Githa en Spooky natuurlijk
Jaa dat wou ik ook net doen, en het lijkt me sterk dat we ons allebei vergissen in de datum

Jordy heel veel succes, en Spooky en Githa veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_51518650
wat goed onthouden van jullie, ook namens mij veel succes vandaag jordy, githa & spook!
  maandag 16 juli 2007 @ 12:59:14 #258
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51518751
Ik duim mee
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_51518752
Jordy, heel veel sterkte en succes vandaag!

Morris heeft vandaag 4 x in het potje geplast, 1 x bijna en 1 x uit de buurt
Heb hem maar wel even met een luier in bed gelegd nu.
Ik heb alleen ondervonden dat een potje wel heel erg onhandig is. Ik ga hem straks maar op de wc zetten als hij moet. Morris, niet het potje.

Oh ja, hij slaapt inmiddels ook weer gewoon in bed. Het was een faaaaaaaase denk ik
  maandag 16 juli 2007 @ 13:14:07 #260
103793 kozakken
Living the life
pi_51519279
Dan duim ik ook mee. Sterkte en succes voor Jordy! (en natuurlijk Githa en Spook)
pi_51528577
Bedankt voor het duimen! waren jullie er om 8u al mee begonnen, want toen werd hij geholpen

Maar operatie geslaagd, een 3,5 durende wachttijd en we kregen onze rotzak wer terug.
Na een uurtje nog ff op bed gelegen te hebben op zijn kamertje om wat te drinken en bij te komen, was het zover. Meneer mocht uit bed na de speelkamer toe. En zoals Jordy bekend staat, zo ging het daar ook, binnen 5 minuten alles op zijn kop

Maar nu is het natuurlijk afwachten hoe het dit keer allemaal gaat.
Hij heeft ons iig de komende 2 weken 24/7 tot zijn beschikking als papazuster en mamazuster.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_51531403
Hee Jordy, dat is een goed teken dat je alweer zo snel aan het spelen was. Spooky en Githa, ik hoop dat alles het gewenste effect gaat hebben. Sterkte met verplegen.Dikke kus voor Jordy
  maandag 16 juli 2007 @ 20:17:02 #263
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51533174
Fijn om te horen dat alles tot dusver goed is verlopen. Hopelijk verloopt het herstel ook voorspoedig. Sterkte, en een voor Jordy
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator maandag 16 juli 2007 @ 20:19:06 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51533264
Wat fijn dat jullie allebei 2 weken fulltime bij hem kunnen zijn nu Spooky, dat geeft een rustig gevoel denk ik? Gaan jullie nu ook zelf het verband verschonen of hoeft dat nu nog niet?
Lekker hoor, te horen dat alles goed is gegaan, en ik duim mee voor een spoedig herstel.

Morris
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_51534575
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Lois het volgende:
Wat fijn dat jullie allebei 2 weken fulltime bij hem kunnen zijn nu Spooky, dat geeft een rustig gevoel denk ik? Gaan jullie nu ook zelf het verband verschonen of hoeft dat nu nog niet?
Lekker hoor, te horen dat alles goed is gegaan, en ik duim mee voor een spoedig herstel.

Morris
Het verschonen is en blijft een taak van ons vinden we zelf. Jordy heeft al genoeg enge mensen gezien en hoe hij in het verleden heeft gereageert naar ons met het verschonen is altijd super geweest. Hij weet gewoon dat het moet.
Bij een ander denk ik niet hetzelfde resultaat te hebben en kan ik dus elke dag een oorlog gaan voeren met Jordy.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 16 juli 2007 @ 21:05:20 #266
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_51535356
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:59 schreef snoopy het volgende:
Jordy, heel veel sterkte en succes vandaag!

Morris heeft vandaag 4 x in het potje geplast, 1 x bijna en 1 x uit de buurt
Heb hem maar wel even met een luier in bed gelegd nu.
Ik heb alleen ondervonden dat een potje wel heel erg onhandig is. Ik ga hem straks maar op de wc zetten als hij moet. Morris, niet het potje.

Oh ja, hij slaapt inmiddels ook weer gewoon in bed. Het was een faaaaaaaase denk ik
Snoopy, wij zijn ook bezig met potjestraining en wij hebben een heel handig ding. Misschien iets voor Morris.

pi_51536015
die hebben wij ook en anna is er momenteel helemaal wild van. althans, van het erop en eraf klimmen, en doen alsof ze iets doet. maar als er dan een eind aan de pret moet komen is 't wel echt zo verschrikkelijk drama dat ik 'm vandaag niet eens te voorschijn gehaald heb... maar goed, we gaan 't morgen maar weer es proberen.

snoopy, ook toevallig: piet wilde van de week ook graag op de grond slapen (ik had jouw verhaal toen nog niet gelezen). wel met matras, dus we hebben er gewoon een tijdelijk kampeer-achtig iets van gemaakt, en dat vond ie erg grappig. maar echt goed sliep hij er niet op dus de volgende dag hebben we 't toch maar weer gewoon in z'n bed gelegd.

spooky, ben blij dat de operatie goed verlopen is. heel veel succes weer met het herstel. geweldig dat jullie de komende 2 weken er zo intensief bij en voor hem kunnen zijn!
pi_51536063
Libel wat een ding zeg! We hebben ook al zo'n wc -brilverkleiner. Daar gaan we het eerst eens mee proberen.
Hij wilde net ook al geen luier meer aan in bed maar dat vond ik net even te ver gaan. Kan me niet voorstellen dat hij niet in z'n bed zal plassen aangezien er vandaag natuurlijk nog wat ongelukjes zijn gebeurd.
pi_51538547
Fijn dat de operatie bij Jordy goed verlopen is!

Hier wilde ze eigenlijk al heel snel op de gewone wcbril zitten. Dus we hebben zo'n irri opzetbril ding maar kort gebruikt. Wel gewoon zo'n klein ikea krukje erbij in het begin. Maar er zelf opklauteren was toch veel leuker. Dus ik zou zeker niet teveel poespas aanschaffen voor die korte periode.

Morgen trakteert Jans op de peuterspeelzaal voor dr afscheid. Ze word in de vakantie 4 dus morgen maar vieren onder het mom van afscheid. Zelf noemt ze het haar nepverjaardag
Morgenochtend pannekoekies bakken. Dan met stroop in kleine stukjes en van die vrolijke parapluprikkertjes erin. En als de kindjes weggaan geeft ze nog een belleblaas die leuk is ingepakt met veel sliertjes enzo.
Ze kon er vanavond gewoon niet van slapen, die kleine stoere grote meid
Best emotioneel dit heel gek bij Bo had ik dit helemaal niet zo. Maar bij Jans is het groepje op school zo leuk, leuke vriendschappen aan overgehouden, zowel zij als ik. En ook al zijn die wel blijvend, het is toch anders nu ze er straks vanaf gaat.
Ff flink zuchten morgen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_51538734
Jessie, dat ze alweer 4 wordt En wat lief dat ze zo zenuwachtig is en jij ook
Veel plezier morgen met trakteren
pi_51538925
Dank je Snoop. Ik voel me echt een mutsemoeder nu. Echt ik heb heel wat moeders veroordeeld om het gedrag wat ik nu zelf een beetje aan het vertonen ben
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_51539134
Ach, er zijn zoveel dingen waarover je zonder kinderen heeeeel anders denkt dan met
pi_51540719
haha mutsemoeder! ik vind 't niet meer dan logisch eigenlijk, 't is in mijn beleving ook best een grote overgang op zich al. en als ze het bij de psz zo naar haar zin had is 't helemaal niet gek dat het afscheid wat emotioneel is. hopelijk is 't toch vooral een leuke 'nepverjaardag'. veel plezier!
  maandag 16 juli 2007 @ 23:26:19 #274
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_51541454
Ik kan me nu al rottig voelen over het feit dat ik straks afscheid moet nemen van de creche van Job. Ik heb daar dan bijna 6 jaar mijn kinderen aan toevertrouwd en ook nog in de Oudercommissie gezeten, dus ik kan het me heel goed voorstellen, Jessie.

Veel plezier morgen en ik heb je traktatie-idee maar weer even in mijn hoofd opgeslagen. Nooit in me opgekomen om op pannekoeken te trakteren, terwijl bijna elk kind het zo lekker vindt

En wil niemand zeggen dat het maar zo'n korte periode is, dat zindelijk worden
Of beter nog, wil iemand dat even tegen Job zeggen
Ik vroeg hem vanochtend bijna wanhopig waarom hij weer (voor de 2e keer) in zijn broek had geplast en niet naar de wc was gegaan en zijn antwoord kwam vanuit zijn tenen en was heel oprecht: "Ik ben hier gewoon niet zo goed in, mama."
En misschien is het ook wel zo simpel en is hij er gewoon niet zo goed in en moet ik dat ook gewoon accepteren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_51541708
ach jobje.... lastig hoor livelink, maar ik vind 't een enorm schattig antwoord. hopelijk wordt ie er nu snel toch ineens kampioen in! hier de laatste tijd ineens weer veel nachtelijke ongelukjes. ook erg vervelend, ik heb me vandaag suf gewassen om in ieder geval weer wat reservelakens etc. te hebben. (vannacht ging 't zo: ik wilde 'm wakker maken om te plassen omdat het al een paar nachten niet meer zo goed ging 's ochtends, maar toen bleek z'n bed al nat. schoongemaakt, schone pyama aan, en ga maar even in ons bed liggen tot ik je bed verschoond heb. wil ik 'm uit ons bed halen: ook ons bed nat! en als klap op de vuurpijl vanmorgen weer mis. pfffff.)dus mensen die zo'n molton-zeiltje gaan aanschaffen voor onder het laken, tipvanbix: koop er meer dan één! speaking of which, ik ga 'm toch maar weer even wakker maken voor een 'tussenstop'.

[ Bericht 19% gewijzigd door bixister op 16-07-2007 23:57:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')