Die kerel met die baard en die kousen omhoog is wel stoerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef destrovel het volgende:
De nerds zijn ook wel uber-nerds zeg
Wat zouden de dames hiervoor betaald krijgen?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zonder pics is dit topic een kuttopic
Ooit een kut-topic van mij gezien....!?!?!?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zonder pics is dit topic een kuttopic
Huiliequote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Plaats ik een plaatje reageert er nog niemand
(K)(L) HVJ WNMK (F)(K)(L)quote:
Zo goed?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef De_Ananas het volgende:
Beauty & de Nerd
Kan iemand die gasturbine wegsturen?![]()
Volgens mij nietquote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is dit niet een herhaling?
Ik heb het idee dat ik deze gasten al eerder gezien heb.quote:
Vorige keer zat toch zo'n kerel die zo'n blokje in 20 seconden kon doen ofzo?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik deze gasten al eerder gezien heb.
Jup! En ook die PI kerel. En ook een chineesjequote:Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vorige keer zat toch zo'n kerel die zo'n blokje in 20 seconden kon doen ofzo?
Die Andrea is wel fapbaarquote:Op maandag 2 juli 2007 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup! En ook die PI kerel. En ook een chineesje
Hmm, nou we kijken rustig verder.
Welke zal er afvallen?quote:
Whehe, tis al afquote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik gok geen![]()
Maar ik hoop dat die dikke afvallen
Heb je de klacht gelezen? De helft is smérigquote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef skyfire het volgende:
Mooie dames, en die vent met die rooie sokken is echt uberen allemaal starwars fans, die nerds dan
Ja, komt me bekend voor in ieder geval.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens, die stem. Is dat niet de oud nieuwslezer. Harm Siezen?
Wat was haar naam!?!?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef type_29 het volgende:
wijven vielen tegen idd
die cheerleader was wel
Die mooibooi met die stekels!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:35 schreef Maisnon het volgende:
Welke is nou Kopieermachine
Wil je 'm meenemen naar PUB offe?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga wat aan die TT doen. Dit is niets.
Mwoah, ik wil ananas wel houden in KLB.quote:
Klacht: groene dictee boekjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het topic staat vol met klachten [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |