Sja.
quote:
op 10-10-1999 om 07:28 PM schreef Uniquehorn het volgende:
Ik blijf er gewoon bij: Bianca is de coolste van het hele stel. Ze roelde voor mij vanaf het begin al, maar heel begrijpelijk voor de rest van Nederland niet: ze heeft voor veel mensen te veel hersens.
Ze heeft vast hersens zat, maar met 99% dode hersencellen is het mischien toch een domme
Vind jij het ok zoals ze zich gedroeg in de uitzending vanavond?
Zowel haar gedoe met Maurice als het kinderachtige gedoe samen met Bianca?
quote:
op 10-10-1999 om 10:00 PM schreef Melanie het volgende:
Ik vond Bianca eerst maar aanstellerig maar nu vind ik haar de leukste (en vooral de eerlijkste!!) van de meiden.
Ik vond Bianca in het begin ook niet zo leuk, maar ik moet mijn mening inderdaad herzien. Zij lijkt me ook de redelijkste van de vier. Zoals reeds vermeld in een ander topic, heb ik van haar nog geen achterbakse trekjes kunnen ontdekken en van de anderen wel. Het is heus wel moeilijk om in zo n huis 24 uur per dag heilig te zijn, maar ja ze hebben het tenslotte zelf gewild.
Toedeloe!
Age is just a number
Herinner je de scene waarin ze Henk Westbroek aan het verkrachten was?
Mona heeft zich vooral de eerste week behoorlijk geprobeerd geliefd te maken door te wassen/koken en zo.
Ik vind het geklef van Karin en Maurice wel vies!
De uitzending van vandaag heeft het me wel weer een stukje duidelijker gemaakt.
Mona moet weg (die was al goed op weg en nu speelt ze als kleine intrigant leuk mee en zag je hoe ze eerst niet mee wilde doen met de polonaise voor Ruud?)
Karin moet weg (of ze zeurt over dat ze het boodschappenlijstje niet meer maakt of dat iemand haar bed moet schoonmaken of moet wassen "ik hoef het toch niet elke keer te doen?" of ze gedraagt zich als een een of ander puberaal meisje => K is vervelend en moet weg)
(btw ik hou ook niet van polonaise maar als een jarige job als Ruud dat wil dan doe je toch leuk mee?) of niet?
En Bart de lafbek blijft wel stoer bij Bientje slapen, maar als de going gets tough laat hij het de meiden onderling uitvechten.
quote:
op 10-10-1999 om 10:46 PM schreef Hunter het volgende:
En Bart de lafbek blijft wel stoer bij Bientje slapen, maar als de going gets tough laat hij het de meiden onderling uitvechten.
Ha, ha, Hunter, wat zou jij doen als er een vrouwen gevecht op komst was???
Rennen!!!! (ik ook)
Het is alleen te hopen dat ze daarna niet in de Panorama verschijnt. Waarschijnlijk zal ze ook eerder worden geinterviewd door de maandbladen "M'n Psych en ik" en "Een leven na Incest".
O ja, tot slot: Karin Rulez! Ze is een van de weinige vrouwen van die leeftijd die ik in een leren broek heb gezien. Gewoon tof dat ze die durft te dragen. Verder heb ik er respect voor dat ze lekker loopt te vozen met een jonge gespierde gozer. Wie zou dat niet willen? Als ik 40 ben zal ik geen nee zeggen tegen een lekker grietje van 21 hoor.
-------
"Je bent alleen maar zo oud als je je voelt" (Grote Smurf).
Wat mij betreft kan die schijnheilige Tilburgse Auping direct opzouten, op de hielen gevolgd door haar beste vriendin (ons aller mona-toetje).
BTW: Als je merkt dat twee vrouwen op het punt staan te gaan vechten zou ik er inderdaad voor zorgen dat je heel snel wegkomt. (MAW: Run Like Hell!!!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Robin666 (Datum 11 Oktober 1999).]
Oh, wacht, 1 keer heeft ze hout gehakt en vlees gesneden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |