We speculeren al twee dagen en dat is lang vol te houden.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
Alleen mogen we niks zien.
Ik wil Jaap's moeder niet zien, maar de rest welquote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
Alleen mogen we niks zien.
Dennis ook dus?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil Jaap's moeder niet zien, maar de rest wel![]()
Alleen als hij zijn handen in zijn zakken heeft, anders lopen hier teveel Fokkers een trauma op.quote:
Neuuuuh.quote:
waar zie je dat?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef lillkiss het volgende:
huub en amanda geven elly(volgens mij is dat elly) een zoen
Nee Cora komt dat vertellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Misschien dat Atsma persoonlijk op bezoek komt om te vertellen dat dit echt niet meer zo kan... dat gepest en getreiter... enzo...
Barry?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Misschien dat Atsma persoonlijk op bezoek komt om te vertellen dat dit echt niet meer zo kan... dat gepest en getreiter... enzo...
een uurquote:Op maandag 2 juli 2007 22:10 schreef wolferl het volgende:
Hoelang staan die streams al op slot?
Of laat ze praten in kantoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Mika25 het volgende:
Van sommige streamlocks kan ik het nut nog wel inzien, maar laat die moeder dan "achter" op bezoek komen en stuur daar dan Jaap heen. Deze streamlock is gewoon belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |