We speculeren al twee dagen en dat is lang vol te houden.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
Alleen mogen we niks zien.
Ik wil Jaap's moeder niet zien, maar de rest welquote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
Alleen mogen we niks zien.
Dennis ook dus?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil Jaap's moeder niet zien, maar de rest wel![]()
Alleen als hij zijn handen in zijn zakken heeft, anders lopen hier teveel Fokkers een trauma op.quote:
Neuuuuh.quote:
waar zie je dat?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef lillkiss het volgende:
huub en amanda geven elly(volgens mij is dat elly) een zoen
Nee Cora komt dat vertellen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Misschien dat Atsma persoonlijk op bezoek komt om te vertellen dat dit echt niet meer zo kan... dat gepest en getreiter... enzo...
Barry?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Misschien dat Atsma persoonlijk op bezoek komt om te vertellen dat dit echt niet meer zo kan... dat gepest en getreiter... enzo...
een uurquote:Op maandag 2 juli 2007 22:10 schreef wolferl het volgende:
Hoelang staan die streams al op slot?
Of laat ze praten in kantoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Mika25 het volgende:
Van sommige streamlocks kan ik het nut nog wel inzien, maar laat die moeder dan "achter" op bezoek komen en stuur daar dan Jaap heen. Deze streamlock is gewoon belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |