echt gezond zijn ze zeker niet meer, met die suiker?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:09 schreef Gaoxing het volgende:
Als ze echt goed zijn, zijn ze van buiten knapperig, en van binnen een beetje zacht ET. En ik gebruik er hele grove bruinige suiker voor, die blijft een beetje korrelig. Hmmmmmm
Schil jij davitamonnetjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef jessie het volgende:
Davitamonnetjes ook
Gewoon zodra je t voor je kinderen maakt, voor jezelf mee schillen. Is zo simpel, en zo lekker
Uhh... nee gezond niet echt. Ik gooi er wel vaak de helft van de suiker in, maar het lekkerst zijn ze toch volvet en volsuikerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:24 schreef E.T. het volgende:
echt gezond zijn ze zeker niet meer, met die suiker?![]()
maarreeehh... ga je mij nog vertellen hoe je die dingen moet maken? Altijd een leuke bezigheid op een regenachtige vakantiedag in ons tweede huis![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En ik wil het je wel vertellen, maar dat wordt later, want ik moet dan eerst even wegen (het is een Amerikaans recept, dus met cupmaten).
siliconencups?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Gaoxing het volgende:
En ik wil het je wel vertellen, maar dat wordt later, want ik moet dan eerst even wegen (het is een Amerikaans recept, dus met cupmaten).
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:28 schreef Lishe het volgende:
Snickermuffins....Ik heb ze nog nooit gehad maar het klinkt als iets waar ik niet meer zonder kan.
![]()
Die hadden we laatst over op het werk en mochten mijn collega's en ik dus lekker opetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:59 schreef Lishe het volgende:
Ja echt Sugar. Ik heb een zwak voor zoet nu. Ik denk dat ik wel 2 tompoezen op zou kunnen. Of 3 bananensoezen. Die vind ik wel het allerlekkerst denk ik nu. Bij Luuke had ik een oliebollentic, maar daar is het nu (gelukkig) het seizoen niet voor. Oh meeeen, een bananensoes.![]()
![]()
![]()
Volg jij altijd netjes alle etiketjes op?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Gaoxing het volgende:
Maar dat geeft niet, want daar zitten toch alleen de schoentjes in
Ja joh. Dit is ook een kast naar m'n hart: etiketjes, die je in hokjes kunt stoppen. Heerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Volg jij altijd netjes alle etiketjes op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |