Ik zal even kijken; ik heb getikt wat ik hoorde, of liever gezegd, kón horen door de herrie, maar ik kan me natuurlijk ergens hebben vergist.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:16 schreef Maria44 het volgende:
Disana,goeie update, maar een klein dingetje: Brian wees naar Nadia toen hij het over flabberguested had. Jaap was niet in de chill.
Ik was juist al blij dat Brian Nadia eens aansprak omdat zij meteen begon te bleren dat ze Jaap er niet ging uitstemmen die avond, vandaar dat ik het hier even opmerkte omdat ik het gehoord en gezien hebquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal even kijken; ik heb getikt wat ik hoorde, of liever gezegd, kón horen door de herrie, maar ik kan me natuurlijk ergens hebben vergist.
Dank voor de complimenten iedereen.
Ik heb het ook gehoord en gezien, maar dan anders. Maar ik heb het veranderdquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:59 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik was juist al blij dat Brian Nadia eens aansprak omdat zij meteen begon te bleren dat ze Jaap er niet ging uitstemmen die avond, vandaar dat ik het hier even opmerkte omdat ik het gehoord en gezien heb![]()
Tuinfluiter, je bent en blijft een kanjer, dank voor de fijne leestijd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Ik baarde me een beetje zorgen.
(Kus en doos)
Amanda: Als Huub nog 1 keer mij een kus geeft,
dan geef ik een douw op zijn bek, het enige wat hij bij mij ooit mocht doen was mijn doos likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |