quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveel schade heeft je minibike ?
Wheheh jij bent in elkaar geslagen door Marokkanenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveel schade heeft je minibike ?
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Mopst3r het volgende:
Ey Sandstorm ben jij niet die dj?
Dacht dat die wel in Spanje zat nu...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
Schimmel op stenen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Mopst3r het volgende:
Ey Sandstorm ben jij niet die dj?
Jup....quote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef linkeloutje het volgende:
Wat is de klacht nou eigenlijk
Dat je een motor heb maar eigenlijk niet weet hoe je hem moet besturen![]()
Tja....vandaag nog met een collega gesproken hoe ik 4 jaar terug van mn motor werd afgereden......het was idd tijd om het maar een keer zelf te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:58 schreef Hijacking het volgende:
Iedereen gaat wel een keer op zn bek troost je zelf met het feit dat je niet hard bent gevallen
oude honda ?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef basset het volgende:
[..]
Tja....vandaag nog met een collega gesproken hoe ik 4 jaar terug van mn motor werd afgereden......het was idd tijd om het maar een keer zelf te doen.
Het is alleen zo jammer van de motor. Ik was er wel aan gehecht geraakt
[afbeelding]
Is al een paar keer voorbij gekomenquote:
Leeftijd valt wel mee, hij is 11 jaar oud. Ik moet wel zeggen, er stond 60000 op toen ik hem kocht. 4 jaar verder is er 50000 bijgekomen. (of eigenlijk 40000 de 1e 2 jaar en 10000 de laatse 2 jaar)quote:
quote:
Leren pak is niet verplicht.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Samcali het volgende:
Ga dan ook gewoon met de auto. Daar kun je niet mee omvallen, en ze hoeven je niet bij de minste of geringste aanrijding van het asfalt af te krabben. .
Verder hoef je geen leren pakje aan bij 30 graden, je hoeft je helm niet overal mee naar binnen te slepen, kunt lekker naar de radio luisteren en de airco aanzetten, je stinkt niet naar benzine als je ergens binnenkomt en je blijft nog droog als het regent ook![]()
jij hebt zeker nog nooit op een motor , brommer oid gereden ?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Samcali het volgende:
Ga dan ook gewoon met de auto. Daar kun je niet mee omvallen, en ze hoeven je niet bij de minste of geringste aanrijding van het asfalt af te krabben. .
Verder hoef je geen leren pakje aan bij 30 graden, je hoeft je helm niet overal mee naar binnen te slepen, kunt lekker naar de radio luisteren en de airco aanzetten, je stinkt niet naar benzine als je ergens binnenkomt en je blijft nog droog als het regent ook![]()
wel chill voor de verkoop, zeg je dat ie net nieuw is en er maar een paar duizend op heb geredenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:42 schreef basset het volgende:
[..]
Is al een paar keer voorbij gekomen![]()
Ik ben blij dat iedereen op Fok foutloos Nederlands typed. Maakt de wereld een stuk beter...heus....
[..]
Leeftijd valt wel mee, hij is 11 jaar oud. Ik moet wel zeggen, er stond 60000 op toen ik hem kocht. 4 jaar verder is er 50000 bijgekomen. (of eigenlijk 40000 de 1e 2 jaar en 10000 de laatse 2 jaar)
De vorige die ik had, had ook zoiets.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef Hijacking het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit op een motor , brommer oid gereden ?
touren![]()
Kut!!!!!!! Ik moest lachenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wheheh jij bent in elkaar geslagen door Marokkanen
Ik heb zelf nog nooit gereden inderdaad. Mijn broer is echter zo'n typisch persoon die op zijn dertigste een motor gekocht heeft om zijn midlife crisis de baas te blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef Hijacking het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog nooit op een motor , brommer oid gereden ?
touren![]()
Ach...ik moest mn gal ff spuwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:22 schreef BertV het volgende:
Jij denkt ik zet het op Fok om er nog een keer van langs te krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |