Sure!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
God je hebt echt geen idee waar je over praat, laten we maar ophouden, wij zullen er NOOIT uitkomen![]()
Misschien ook omdat vleesvervangers duurder zijn dan vlees en arme mensen vaak een lager IQ hebben?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef zwemmerseczeem het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=787870/sc=940b6c
Vegetariers hebben gemiddeld een hoger IQ (en voor dat de vleeseters weer gaan roepen dat ze IQ 2000 hebben gescoord bij BNN,) Ik denk zelf dat dat komt door dat slimme mensen vaker nadenken bij wat ze eten. En de een besluit dan dat hij eten van vlees onaccaptabel vindt, en de ander besluit dat het natuurlijk is en gaat door met vlees eten..
Alleen jammer dat melk drinken onnatuurlijk is en voor veel mensen ongezond is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Melk bevat 3,5 gram eiwit per 100 ml. Dus een glas van 250 ml is dus 2,5 x 3,5 gram eiwit = 8,5 gram eiwit. Das best veel.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef beelz het volgende:
Vego's zijn zielig.
Melk is voor jonge dieren, zodra je vast voedsel kunt binnenhouden moet je kappen met melk drinken.
Vego's zijn zielig.
Er is geen enkele andere diersoort die op latere leeftijd nog melk drinkt, laat staan melk van een andere diersoort. Het is eerder een afwijking dat veel mensen lactose verdragen ipv dat een lactose-intolerantie de afwijking op de norm is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:39 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
(oh, het was serieus)
Euh? Kan je dat onderbouwen?
Je blijft eigewijs he, ons gebit is voornamelijk op planten gericht, we hebben geen hoektanden van betekenis bv om te doden, onze knipkiezen vallen ook nogal tegen tegenover bv een hond die een echte carnivoor is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Platte chimp kiezen:
[afbeelding]
Mensen schaar gebit:
[afbeelding]
Let vooral op hoe slechts 3 kiezen "plat" zijn
Wij zijn ook de enkele diersoort die andere diersoorten fokken, de mens is gewoon geen normale diersoort. Zover ik weet ben ik niet lactose-intolerant, dus voor mij is het gezond.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere diersoort die op latere leeftijd nog melk drinkt, laat staan melk van een andere diersoort. Het is eerder een afwijking dat veel mensen lactose verdragen ipv dat een lactose-intolerantie de afwijking op de norm is.
Er bestaat meer dan een koe hoor......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:44 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
mooi gebit. Past prima bij de 3 extra magen die je hebt als herbivoor zijnde![]()
Toen stopte ik met lezen.quote:I was looking over a menu in a restaurant the other day when I saw a section for vegetarians; I thought to myself "boy, I sure am glad that I'm not a meat-hating fascist"
Het schijnt trouwens dat iedereen wel tot op zekere hoogte lactose-intolerant is. Ik merk het zelf ook wel als ik grotere hoeveelheden melk en yoghurt op een dag gebruik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Wij zijn ook de enkele diersoort die andere diersoorten fokken, de mens is gewoon geen normale diersoort. Zover ik weet ben ik niet lactose-intolerant, dus voor mij is het gezond.
Dat is hetzelfde als met vleesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef Alicey het volgende:
Niet dat ik er een glas minder om drink, want het is ook gewoon lekker en ik heb niet de indruk dat ik er klachten door oploop.
Roep ik dan dat vlees slecht voor je is?quote:
Juistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Hendrik_ het volgende:
Wat komen er trouwens voor belachelijke vooroordelen langs in dit topic![]()
Ik ben niet links, eerder rechts. Ik voel mezelf niet "beter" dan anderen. Ik voel mezelf beter als ik geen vlees eet.
(ik ken ook geen enkele vegetariër die dit wel vindt)Het maakt me geen drol uit wat anderen eten, zolang ze het mij maar niet opdringen. Dat doe ik anderen ook niet.
(ik ken ook geen enkele vegetariër die dit wel doet)Vlees is vast lekker. Vegetarisch eten kan ook heerlijk zijn, al helemaal als het wordt gemaakt door mijn mama ![]()
Ik draag wél leren schoenen in de winter, natuurlijk houd ik niet bij alles wat ik doe rekening of het "zielig is voor de diertjes", ik moet natuurlijk wel realistisch blijven. Tot op zekere mate dus.
quote:
quote:
Valess is geen soja. En je snijdt het met dezelfde tanden als dat je vlees snijdt, trouwensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ranzige soja-troep.
De mens is gemaakt om vleesch te eten, anders hadden we geen knipkiezen.
knipkiezen zijn inderdaad geen reden, maar ze smaken nou eenmaal lekkerder wanneer ze flink geleden hebben in een krap hokje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Valess is geen soja. En je snijdt het met dezelfde tanden als dat je vlees snijdt, trouwens
Sinds wanneer zijn knipkiezen een reden om varkens te houden in een ruimte waar een illegaal nog nee tegen zegt?
Echter, als ik mijn katten een bakje melk voor zet is het binnen no-time op. Ze wíllen het dus wel en vinden het heerlijk, ze hebben alleen niet de mogelijkheden om er zelf aan te komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere diersoort die op latere leeftijd nog melk drinkt, laat staan melk van een andere diersoort. Het is eerder een afwijking dat veel mensen lactose verdragen ipv dat een lactose-intolerantie de afwijking op de norm is.
Ik dacht van ik ga ook even heel kort door de bocht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Er bestaat meer dan een koe hoor......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |