abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51099112
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:20 schreef Fetai het volgende:

[..]

God je hebt echt geen idee waar je over praat, laten we maar ophouden, wij zullen er NOOIT uitkomen
Sure!
pi_51099156
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:53 schreef zwemmerseczeem het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=787870/sc=940b6c

Vegetariers hebben gemiddeld een hoger IQ (en voor dat de vleeseters weer gaan roepen dat ze IQ 2000 hebben gescoord bij BNN,) Ik denk zelf dat dat komt door dat slimme mensen vaker nadenken bij wat ze eten. En de een besluit dan dat hij eten van vlees onaccaptabel vindt, en de ander besluit dat het natuurlijk is en gaat door met vlees eten..
Misschien ook omdat vleesvervangers duurder zijn dan vlees en arme mensen vaak een lager IQ hebben?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:39:32 #153
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_51100260
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:59 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Melk bevat 3,5 gram eiwit per 100 ml. Dus een glas van 250 ml is dus 2,5 x 3,5 gram eiwit = 8,5 gram eiwit. Das best veel.
Alleen jammer dat melk drinken onnatuurlijk is en voor veel mensen ongezond is.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:48:10 #154
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_51100571
Vego's zijn zielig.
Melk is voor jonge dieren, zodra je vast voedsel kunt binnenhouden moet je kappen met melk drinken.
Vego's zijn zielig.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_51102225
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:48 schreef beelz het volgende:
Vego's zijn zielig.
Melk is voor jonge dieren, zodra je vast voedsel kunt binnenhouden moet je kappen met melk drinken.
Vego's zijn zielig.

(oh, het was serieus)
Euh? Kan je dat onderbouwen?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:43:14 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51102327
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:39 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

(oh, het was serieus)
Euh? Kan je dat onderbouwen?
Er is geen enkele andere diersoort die op latere leeftijd nog melk drinkt, laat staan melk van een andere diersoort. Het is eerder een afwijking dat veel mensen lactose verdragen ipv dat een lactose-intolerantie de afwijking op de norm is.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:04:22 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_51103050
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:35 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Platte chimp kiezen:
[afbeelding]

Mensen schaar gebit:
[afbeelding]
Let vooral op hoe slechts 3 kiezen "plat" zijn
Je blijft eigewijs he, ons gebit is voornamelijk op planten gericht, we hebben geen hoektanden van betekenis bv om te doden, onze knipkiezen vallen ook nogal tegen tegenover bv een hond die een echte carnivoor is.

Please zet je eigen gebit even naast die van een echte carnivoor en zie je vergissing.

Het grootste deel van ons dieet bestaat natuurlijk gezien uit planten, dat is gewoon een feit dat al lang bewezen is, snap niet waarom je daar dwars over doet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_51103092
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er is geen enkele andere diersoort die op latere leeftijd nog melk drinkt, laat staan melk van een andere diersoort. Het is eerder een afwijking dat veel mensen lactose verdragen ipv dat een lactose-intolerantie de afwijking op de norm is.
Wij zijn ook de enkele diersoort die andere diersoorten fokken, de mens is gewoon geen normale diersoort. Zover ik weet ben ik niet lactose-intolerant, dus voor mij is het gezond.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:05:18 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_51103093
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:44 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

mooi gebit. Past prima bij de 3 extra magen die je hebt als herbivoor zijnde
Er bestaat meer dan een koe hoor......
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_51103210
quote:
I was looking over a menu in a restaurant the other day when I saw a section for vegetarians; I thought to myself "boy, I sure am glad that I'm not a meat-hating fascist"
Toen stopte ik met lezen.

[ Bericht 64% gewijzigd door Hendrik_ op 03-07-2007 19:17:24 ]
pi_51103326
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Toen stopte ik met lezen.
Moet jij weten
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:12:00 #163
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51103378
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Wij zijn ook de enkele diersoort die andere diersoorten fokken, de mens is gewoon geen normale diersoort. Zover ik weet ben ik niet lactose-intolerant, dus voor mij is het gezond.
Het schijnt trouwens dat iedereen wel tot op zekere hoogte lactose-intolerant is. Ik merk het zelf ook wel als ik grotere hoeveelheden melk en yoghurt op een dag gebruik. Dat melk gezond is wordt al lang beweerd, maar het ligt momenteel wel onder vuur. Zo lijkt het dat melk niet helpt voor stevigere botten (calcium), maar juist voor een toename van osteoporose zorgt. Reden genoeg om wel enigszins kritisch te zijn t.a.v. melk imo. Niet dat ik er een glas minder om drink, want het is ook gewoon lekker en ik heb niet de indruk dat ik er klachten door oploop. Mocht echter over een tijdje blijken dat mijn botten zijn verzwakt staat voor mij wel vast dat het niet gezond is en stop ik er mee.
pi_51103567
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef Alicey het volgende:
Niet dat ik er een glas minder om drink, want het is ook gewoon lekker en ik heb niet de indruk dat ik er klachten door oploop.
Dat is hetzelfde als met vlees
pi_51103596
Wat komen er trouwens voor belachelijke vooroordelen langs in dit topic

• Ik ben niet links, eerder rechts.
  • Ik voel mezelf niet "beter" dan anderen. Ik voel mezelf beter als ik geen vlees eet.
    (ik ken ook geen enkele vegetariër die dit wel vindt)
  • Het maakt me geen drol uit wat anderen eten, zolang ze het mij maar niet opdringen. Dat doe ik anderen ook niet.
    (ik ken ook geen enkele vegetariër die dit wel doet)
  • Vlees is vast lekker.
  • Vegetarisch eten kan ook heerlijk zijn, al helemaal als het wordt gemaakt door mijn mama
  • Ik draag wél leren schoenen in de winter, natuurlijk houd ik niet bij alles wat ik doe rekening of het "zielig is voor de diertjes", ik moet natuurlijk wel realistisch blijven. Tot op zekere mate dus.
  •   dinsdag 3 juli 2007 @ 19:18:31 #166
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_51103623
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Precies. Overbodig dus.
    pi_51103650
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Roep ik dan dat vlees slecht voor je is?

(alhoewel BSE/Dioxinekippen/*pest vast ook wel een reden is voor sommigen)
    pi_51106117
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Hendrik_ het volgende:
    Wat komen er trouwens voor belachelijke vooroordelen langs in dit topic

• Ik ben niet links, eerder rechts.
  • Ik voel mezelf niet "beter" dan anderen. Ik voel mezelf beter als ik geen vlees eet.
    (ik ken ook geen enkele vegetariër die dit wel vindt)
  • Het maakt me geen drol uit wat anderen eten, zolang ze het mij maar niet opdringen. Dat doe ik anderen ook niet.
    (ik ken ook geen enkele vegetariër die dit wel doet)
  • Vlees is vast lekker.
  • Vegetarisch eten kan ook heerlijk zijn, al helemaal als het wordt gemaakt door mijn mama
  • Ik draag wél leren schoenen in de winter, natuurlijk houd ik niet bij alles wat ik doe rekening of het "zielig is voor de diertjes", ik moet natuurlijk wel realistisch blijven. Tot op zekere mate dus.
  • Juist
      Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 juli 2007 @ 20:37:49 #169
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_51106733
    Biefstuk
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_51107767
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
    Biefstuk
    Valess
      dinsdag 3 juli 2007 @ 21:29:14 #171
    166093 nattermann
    Waereldsjtad Gelaen
    pi_51108862
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef borisz het volgende:
    Biefstuk
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Valess

Ranzige soja-troep.

De mens is gemaakt om vleesch te eten, anders hadden we geen knipkiezen.
    Tics van je petten.
    pi_51109112
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef nattermann het volgende:

[..]

[..]

Ranzige soja-troep.

De mens is gemaakt om vleesch te eten, anders hadden we geen knipkiezen.
    Valess is geen soja. En je snijdt het met dezelfde tanden als dat je vlees snijdt, trouwens

Sinds wanneer zijn knipkiezen een reden om varkens te houden in een ruimte waar een illegaal nog nee tegen zegt?
    pi_51109773
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Valess is geen soja. En je snijdt het met dezelfde tanden als dat je vlees snijdt, trouwens

Sinds wanneer zijn knipkiezen een reden om varkens te houden in een ruimte waar een illegaal nog nee tegen zegt?
    knipkiezen zijn inderdaad geen reden, maar ze smaken nou eenmaal lekkerder wanneer ze flink geleden hebben in een krap hokje.
    Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
    pi_51112249
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Alicey het volgende:

[..]

Echter, als ik mijn katten een bakje melk voor zet is het binnen no-time op. Ze wíllen het dus wel en vinden het heerlijk, ze hebben alleen niet de mogelijkheden om er zelf aan te komen.
    Ik ben van mening dat melk juist erg gezond is en een van de beste eiwitbronnen.
    How you play the cards you are dealt is all that matters.
      dinsdag 3 juli 2007 @ 23:00:25 #175
    152303 hamkaastosti
    ook bekend als hamkaastosti
    pi_51112769
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Er bestaat meer dan een koe hoor......
    Ik dacht van ik ga ook even heel kort door de bocht.
    Tom Jones zong ooit...
    she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
    laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
    grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')