Dat hele OP is voor niet-Turken. Ergo, niet boeiend.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef Emel het volgende:
waarom zo'n groot plaatje van Ataturk eigenlijk?
ga jij op vakantie, Selim?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat hele OP is voor niet-Turken. Ergo, niet boeiend.
My two cents.
quote:
Nope, door stage etc, andere plannen. Geen vakantie. Misschien een weekje in september oid.quote:
Mag je het wel verwijderen?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:05 schreef Emel het volgende:
als ik Ataturk verwijder, dan verdwijnt ook de rest van de plaatjes.
Mogelijk in september of oktober. Anders eind dit jaar wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, door stage etc, andere plannen. Geen vakantie. Misschien een weekje in september oid.
Et toi?
Moet ik eerst toestemming voor vragen?quote:
Daarom blijft hetquote:Op maandag 2 juli 2007 20:05 schreef Emel het volgende:
als ik Ataturk verwijder, dan verdwijnt ook de rest van de plaatjes.
Waarheen? Ankara?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Mogelijk in september of oktober. Anders eind dit jaar wel.
Je weet het maar nooit met sommige Turken,quote:
you got mail!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef saban het volgende:
[..]
Daarom blijft het
Heb je mailtje gelezen!
yep, Kizilcahamam en Ankara.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarheen? Ankara?
[..]
Je weet het maar nooit met sommige Turken,.
Ach ja, ik loop niet zo lang mee in dit reeks en post bijna nooit, maar zoals ik eerder had laten weten vind ik de OP mager. Het kan veel persoonlijker ed. Er staan nu een paar foto's, maar wie moet je daarmee inpakken? De Turken die hier komen posten?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef Emel het volgende:
[..]
yep, Kizilcahamam en Ankara.
jah, straks gaan ze me slaan enzo![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef Emel het volgende:
schattig kikkertje
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:16 schreef -scorpione- het volgende:
[img][[url=http://img131.imageshack.us/img131/8026/turkli8.jpg]afbeelding][/url][/img]
Zo, de tempel van Artemis mag natuurlijk niet ontbreken![]()
ik ben het met je eens..tja..als iedereen me nou een foto mailt enzoquote:Op maandag 2 juli 2007 20:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach ja, ik loop niet zo lang mee in dit reeks en post bijna nooit, maar zoals ik eerder had laten weten vind ik de OP mager. Het kan veel persoonlijker ed. Er staan nu een paar foto's, maar wie moet je daarmee inpakken? De Turken die hier komen posten?.
Ok, thanks!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tinypic geeft nooit problemen.
Knap als je een foto los kan peuteren van Triggerquote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben het met je eens..tja..als iedereen me nou een foto mailt enzomaar serieus, het kan best persoonlijker.
had jij nou iets moois voor ons gemaakt?
Jij als echte turk, vertel mij eens over één van de oorspronkelijke 7 wereldwonderenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben het met je eens..tja..als iedereen me nou een foto mailt enzomaar serieus, het kan best persoonlijker.
had jij nou iets moois voor ons gemaakt?
Laten we samen nou iets leuks maken. Ik heb voor het zeggen hierquote:Op maandag 2 juli 2007 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Knap als je een foto los kan peuteren van Trigger.
Neh, ik was bezig, maar de OP werd door andere mensen aangepast. Ik meng me dan niet, ik post net mee immers.
ik ben een wereldwonder (ahum)quote:Op maandag 2 juli 2007 20:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij als echte turk, vertel mij eens over één van de oorspronkelijke 7 wereldwonderen![]()
Hoezo is dat ter sprake?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:25 schreef Emel het volgende:
jero, je kent me al 10 jaar. Vind jij mij een nep Turk?
ik vond mezelf arrogant klinkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
een echte vrouw
![]()
[..]
waarom zeg je dat nou, je eerste opmerking was helemaal raak
![]()
altijd een leuke discussie, wie een nep en echte Turk isquote:
Je krijgt een bos bloemenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef Emel het volgende:
saban, ik lijk wel jouw financieel-adviseur en je loopbaan-trainerwacht maar tot je de rekening krijgt nog
![]()
Wereldwonders staan ook met beide voeten op de grond.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef Emel het volgende:
[..]
ik vond mezelf arrogant klinkenen herstelde mezelf meteen
![]()
Waar wordt dat op gebaseerd? Quizvragen?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
altijd een leuke discussie, wie een nep en echte Turk is![]()
quote:
Nou en, je krijgt ze wel ..als ik de baan krijgquote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoeft niet hoor, zolang jij de baan maar krijgt, dat is het belangrijkste. Ik plaag je maar.![]()
Doe ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wereldwonders staan ook met beide voeten op de grond.
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef Emel het volgende:
[..]
ik vond mezelf arrogant klinkenen herstelde mezelf meteen
![]()
Gebaseerd op het geloof enzoquote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar wordt dat op gebaseerd? Quizvragen?.
Ik ben een Balkan Turk, ben ik nu echte Turk?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
altijd een leuke discussie, wie een nep en echte Turk is![]()
ik zeg het ook weleensquote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar van ik ben gewoon goed, dus hoe kan ik dan arrogant zijn?
![]()
![]()
ik ookquote:
Hmm, slimme man. Zo zeur je minder snel om een loonsverhoging.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zeg het ook weleensvorige week functioneringsgesprek gehad
mijn baas: ik ben erg blij met je...je bent hartstikke goed.."
ik:![]()
![]()
dat is slayagequote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als je niet zo'n enorme zuiplap was dan werd je misschien eens serieus genomen?![]()
Dat zei mijn baas ook, alleen vergat ie het vervolgens om te zetten in een goed financieel plaatjequote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zeg het ook weleensvorige week functioneringsgesprek gehad
mijn baas: ik ben erg blij met je...je bent hartstikke goed.."
ik:![]()
![]()
drink je?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben een Balkan Turk, ben ik nu echte Turk?![]()
ik kreeg ook geen salarisverhogingquote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat zei mijn baas ook, alleen vergat ie het vervolgens om te zetten in een goed financieel plaatjeDat heb ik dus niet geaccepteerd. Ik presteer meer dan uitstekend dan wil ik ook gewoon fatsoenlijk beloond worden
![]()
Ik doe alles wat Allah verboden heeftquote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef Emel het volgende:
[..]
drink je?
heb je verkering, zonder dat je eerst verloofd bent?
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:39 schreef Emel het volgende:
[..]
drink je?
heb je verkering, zonder dat je eerst verloofd bent? Heb je wel eens geneukt?
Je zou door elke Turk uitgekots worden, maar ach, ondertussen zijn we allemaal hypocriet.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik doe alles wat Allah verboden heeft![]()
Ben ik nu geslaagd?
Hierbij verklaar ik je tot een neppe Turk!!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik doe alles wat Allah verboden heeft![]()
Ben ik nu geslaagd?
jij hebt de discussie gemist in een eerder topicquote:
klopt, selectief moslimquote:Op maandag 2 juli 2007 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou door elke Turk uitgekots worden, maar ach, ondertussen zijn we allemaal hypocriet.
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef Emel het volgende:
[..]
jij hebt de discussie gemist in een eerder topic![]()
Zolang dat ding op het verkeer kan zonder een aanrijding te veroorzaken, is het geen Turkquote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef Jero het volgende:
mijn auto rookt, zuipt en wipt, het is bijna een neppe turk!
Dank u, dank uquote:Op maandag 2 juli 2007 20:42 schreef Emel het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik je tot een neppe Turk!!![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
Die is er met een wet doorgevoerd. Zijn naam bevatte eerst geen Atatürk.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dank u, dank u![]()
Maar waarom heet Atatürk nou Atatürk, die net als ik een Balkan Turk is, niets met religie had en een stevig borreltje dronk? Is hij ook nep?Dan zijn we zijn allemaal nep!
![]()
Turken op FOK! #62 - Bijna op vakantie!quote:
Jah, nu wordt het ingewikkeld. Dus bij wet ben ik wel een echte Turk, maar historisch gezien niet? Ik ben in dubioquote:Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die is er met een wet doorgevoerd. Zijn naam bevatte eerst geen Atatürk.
Je weet dat Turken te lui zijn om 600 posts door te nemen eh?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
Turken op FOK! #62 - Bijna op vakantie!
Turken op FOK! #63 - Ontmoet hier Turken en niet-Turken!
dat dusquote:Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
vay dedikoducu vayquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, nu wordt het ingewikkeld. Dus bij wet ben ik wel een echte Turk, maar historisch gezien niet? Ik ben in dubio![]()
wij Turken zitten allemaal in een identiteitscrisisquote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, nu wordt het ingewikkeld. Dus bij wet ben ik wel een echte Turk, maar historisch gezien niet? Ik ben in dubio![]()
quote:
Kemal bevatte hij anders ook nietquote:Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
jaja weet ikquote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat Turken te lui zijn om 600 posts door te nemen eh?!
Ik zal het even doornemen..
napcan istequote:
Inderdaad, alsof 2 paspoorten al niet genoeg waren, heb ik ook nog eens recht op eventueel een 3e nationaliteit.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef Emel het volgende:
[..]
we Turken zitten allemaal in een identiteitscrisis![]()
ik word roddeltante genoemd omdat ik zei dat slayage een zuiplap isquote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen snars van wat hier staat![]()
niks geks je weet wel, vrouwen zijn roddelaars, and all thatquote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen snars van wat hier staat![]()
en dat is?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof 2 paspoorten al niet genoeg waren, heb ik ook nog eens recht op eventueel een 3e nationaliteit.
* Professioneel hulp zoekt![]()
arnavut ofzo?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof 2 paspoorten al niet genoeg waren, heb ik ook nog eens recht op eventueel een 3e nationaliteit.
* Professioneel hulp zoekt![]()
ben birsey yapmadim!!quote:
Idd, vrouwen, je moet ze niet al te serieus nemenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks geks je weet wel, vrouwen zijn roddelaars, and all that
en mannen dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Idd, vrouwen, je moet ze niet al te serieus nemen![]()
altijd al zo geweest sinds we uit de steppen van centraal azie galloppeerdenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef Emel het volgende:
[..]
wij Turken zitten allemaal in een identiteitscrisis![]()
narcistquote:Op maandag 2 juli 2007 20:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ligt er aan, sommigen kramen ook een hoop onzin uitIkzelf niet natuurlijk
![]()
yok canim, napabilirsinki zatenquote:
bij thuis hangt op de helaquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
altijd al zo geweest sinds we uit de steppen van centraal azie galloppeerden![]()
Oh, ziet een turk er zo uit?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
altijd al zo geweest sinds we uit de steppen van centraal azie galloppeerden![]()
Die 3e nationaliteit? Macedonisch; het Joegoslavische gedeelte wel te verstaan. Mijn ouders zijn er geboren hèquote:Op maandag 2 juli 2007 20:54 schreef Emel het volgende:
[..]
en dat is?
je zit bij de juiste persoon daarvoor![]()
ben iyi bir kizim, dedi kodu yapmamquote:
quote:
Er komt soms nog wat zinnigs eruit. Ne yapalim, Allah'tan bukadari.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh, ziet een turk er zo uit?:
[afbeelding]
maar ik ben andersquote:Op maandag 2 juli 2007 21:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken veel van die Turkse meisjes. Heel erg onschuldig.
quote:
Die Norder woont zelf zeker in een vette villa?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:03 schreef Slayage het volgende:
kom net terug van een wijkberaad, onze wethouder norder kwam ons vertellen dat de halve wijk wordt gesloopt, maar dat het wooncomfort wel zal stijgennu zit ik niet in het gedeelte dat gesloopt gaat worden, maar dat houdt wel in dat ik de komende 13 nog in een bouwput zal zitten en ik zit door de ligging bij het centraal station in den haag toch al meer dan een decennium in een bouwput
![]()
Gaan ze nu die hangplekken daar opruimen?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:03 schreef Slayage het volgende:
kom net terug van een wijkberaad, onze wethouder norder kwam ons vertellen dat de halve wijk wordt gesloopt, maar dat het wooncomfort wel zal stijgennu zit ik niet in het gedeelte dat gesloopt gaat worden, maar dat houdt wel in dat ik de komende 13 nog in een bouwput zal zitten en ik zit door de ligging bij het centraal station in den haag toch al meer dan een decennium in een bouwput
![]()
Macedonisch!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die 3e nationaliteit? Macedonisch; het Joegoslavische gedeelte wel te verstaan. Mijn ouders zijn er geboren hè![]()
Mooi, mag je mij die taal leren. De gebruiken ken ik al:
[afbeelding]
![]()
wat een trieste volk zijn we ook heh?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:59 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
en we geven het weer mee aan onze kidsWie ben ik? Waar hoor ik bij?
![]()
Zelfkennis.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat een trieste volk zijn we ook heh?![]()
ik lig steeds dubbel om jequote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, van binnen ben jij ook roze.
arrogantje!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hier hebben we het al over gehad hè, ik ben gewoon top![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, van binnen ben jij ook roze.
en oh zo trotsquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gaan ze nu die hangplekken daar opruimen?![]()
Aangezien ik heel veeleisend en een perfectionist ben zal ik niet snel zeggen dat iets goed is. Kun je nagaan dus, dat ik waarschijnlijk nog bescheiden ben ookquote:
en dat ingepaktquote:Op maandag 2 juli 2007 21:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Aangezien ik heel veeleisend en een perfectionist ben zal ik niet snel zeggen dat iets goed is. Kun je nagaan dus, dat ik waarschijnlijk nog bescheiden ben ook![]()
Mooi om te horen dat ze niet hangen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Emel het volgende:
Ze moeten in ook R'dam hangplekken maken.
Ik wil ook hangen![]()
en wat hebben wij bereikt?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mên, onze voorouders zaten wel in 3 werelddelen.
hou op Selimquote:
moet ik nog meemakenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wel een klein beetje hoor, ik het echt val ik best mee![]()
Moet je je indenken dat zo'n 60 jaar geleden de hele Rotterdamse binnenstad één grote hangplek wasquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Emel het volgende:
Ik wil ook hangen![]()
echt niet dude, hier wordt alleen een beetje gehangen bij het jan van riebeekplein, bij die turkse buurtsuper, maar that's it, hij zit ze ook altijd te verjagenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar het zijn prototype hangplekken, dat ga je toch niet ontkennen![]()
euhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Moet je je indenken dat zo'n 60 jaar geleden de hele Rotterdamse binnenstad één grote hangplek was![]()
![]()
Ik zou maar als te graag met mijn zwaard bij je komen spelen, maar helaas, de tijden zijn veranderd.quote:
kan wel een hoge boom voor je uitzoeken als je wilquote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Emel het volgende:
Ik wil ook hangen![]()
ik ben in een verkeerde tijd geborenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou maar als te graag met mijn zwaard bij je komen spelen, maar helaas, de tijden zijn veranderd.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan wel een hoge boom voor je uitzoeken als je wil![]()
istanbul gerenoveerdquote:
Ik heb een zwaard thuisquote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou maar als te graag met mijn zwaard bij je komen spelen, maar helaas, de tijden zijn veranderd.
Eigenlijk niet, zowel door de Nederlanders als de Turken word ik uitgemaakt voor nep-Turk. Da's toch wel weer een overeenkomstquote:Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Emel het volgende:
[..]
Macedonisch!jij zal nog moeilijker hebben met je identiteit dan
![]()
ik help je graag![]()
Wanneer ik langsrijd is het nog te vroeg voor ze en is het pleintje vrijwel leeg, dus ik kan dat niet goed beoordelenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
echt niet dude, hier wordt alleen een beetje gehangen bij het jan van riebeekplein, bij die turkse buurtsuper, maar that's it, hij zit ze ook altijd te verjagen![]()
er zijn wel zat plaatsen om te hangen, maar gelukkig gebeurt dat niet
join the clubquote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, zowel door de Nederlanders als de Turken word ik uitgemaakt voor nep-Turk. Da's toch wel weer een overeenkomst![]()
waarom verbaast dat me niet?quote:
bijna alle Turken hier in dit topic zijn nepquote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, zowel door de Nederlanders als de Turken word ik uitgemaakt voor nep-Turk. Da's toch wel weer een overeenkomst![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wanneer ik langsrijd is het nog te vroeg voor ze en is het pleintje vrijwel leeg, dus ik kan dat niet goed beoordelen![]()
jahquote:
Als we een meerderheid vormen, maken wij de anderen uit voor nepperts.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef Emel het volgende:
[..]
bijna alle Turken hier in dit topic zijn nep![]()
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah gossie. Zolang je bloed kan je nog van pas komen.
Hoe wil je nou een meerderheid vormen in Nederland?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als we een meerderheid vormen, maken wij de anderen uit voor nepperts.
ik ben jaloers!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef Slayage het volgende:
http://www.vakif.nl/index.php?sayfa=haconkayit7.html
ik sta op de voorlopige lijst![]()
Emel's kunnen we daarvoor inzetten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe wil je nou een meerderheid vormen in Nederland?![]()
Ze hangen niet. Vorm daar maar een gezicht bij.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je ziet er nog jong uit hoor![]()
Niet dat ik je ooit gezien, maar goed![]()
er is nog plaats maar dan moet je wel snel zijnquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je ziet er nog jong uit hoor![]()
Niet dat ik je ooit gezien, maar goed![]()
Idd, de artikel 31-ers proberen dat al jaren en die zijn nog geen jota opgeschotenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe wil je nou een meerderheid vormen in Nederland?![]()
Ze werkt. Dat komt wel als ze bijna dood gaat.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
er is nog plaats maar dan moet je wel snel zijn![]()
ceton daha yeni dustuquote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze hangen niet. Vorm daar maar een gezicht bij.
euhhhhhquote:Op maandag 2 juli 2007 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze hangen niet. Vorm daar maar een gezicht bij.
dat is wel heel snel dan!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat is je geheim?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
ik word altijd 25 ingeschat
soms zelfs 21![]()
Mag ik mee?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
neem aan dat ze wel nog wat vakantiedagen heeftquote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze werkt. Dat komt wel als ze bijna dood gaat.
quote:
mijn geheim? de genen van mijn moederquote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is je geheim?![]()
Ik word ook wel regelmatig 25 ingeschat, maar 21![]()
ja ik ben nummer 1437 en er schijnen afgelopen jaar iets van 1500 megegaan te zijn dus, zou straks maar effe langs gaan tijdens aksam namziquote:
Genoeg nog. Workaholic hequote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
neem aan dat ze wel nog wat vakantiedagen heeft![]()
alleen als je 4de satans pilaar wordtquote:
Inderdaad, het gaat om hoe strak het is.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn geheim? de genen van mijn moeder![]()
ook al joh! wat houdt jou jong?![]()
Wilde ik net zeggenquote:
nageslacht komt binnen 5 jaarquote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang je maar niet recalcitrant staat hier tegenover. Denk aan de nageslacht.
Dat was mijn geheimquote:Op maandag 2 juli 2007 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn geheim? de genen van mijn moeder![]()
ook al joh! wat houdt jou jong?![]()
ik hoop het voor je, tijd begint nu toch echt te tikkenquote:
Hebben ze mij mooi beetgenomen met een munt.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Dobbelsteen gooit
Helaas, geen moslim![]()
strak huidje jaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat om hoe strak het is.
tik tik tik tik tik tik tikquote:Op maandag 2 juli 2007 21:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop het voor je, tijd begint nu toch echt te tikken![]()
tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, takquote:Op maandag 2 juli 2007 21:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik hoop het voor je, tijd begint nu toch echt te tikken![]()
je weet wat er met die pilaren gebeurt toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Geen probleemMaar euh, kan Satan niet één van mijn pilaren worde, is wel zo makkelijk
![]()
Ik geef me op als slachtoffer.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Emel het volgende:
[..]
tik tik tik tik tik tik tik
![]()
ach ik hoef geen 5 kinderen ofzo..
1 of 2..moet lukken voor mijn 40ste lijkt me![]()
Pas op! Een tikkende moslim!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak, tik, tak![]()
hoezo?quote:
lees: slachtofferquote:
Compulsief gedragquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef Emel het volgende:
[..]
lees: slachtoffer![]()
je krijgt mooie kinderen!
groene ogen, blond haar etc.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
sukkel, dat gaat je een alimentatie kosten...![]()
ik dol maarquote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Compulsief gedragKinderen plan je niet op zo'n manier, helemaal niet als je nog vrijgezel bent
![]()
Waar wachten we dan nog op?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef Emel het volgende:
[..]
lees: slachtoffer![]()
je krijgt mooie kinderen!
groene ogen, blond haar etc.
ik was blondquote:
Voor je het weet zit je na komend weekend met zwangerschapsverlof thuisquote:Op maandag 2 juli 2007 21:37 schreef Emel het volgende:
[..]
ik dol maarweet dat plannen niets betekent.
tegenwoordig zijn het idd vuurballenquote:
Dat is mijn zaad wel waard.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
ik was blond
en bijna al mijn familie is blond
eerst trouwen en dan kinderenquote:
blonde turken?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
ik was blond
en bijna al mijn familie is blond
quote:
atakurt himself was blond met blauwe ogenquote:
neeeuh!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je na komend weekend met zwangerschapsverlof thuisIets teveel raki gedronken
![]()
Euh ja? Ik had vroeger zeer lichtblond kapsel hoor. Later is het wat donkerder geworden. Mijn pa ook, vroeger hartstikke blond nu bijna zwart, nou ja, de laatste jaren meer grijsquote:
jah ik heb een blonde familie..met blauwe ogen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
blonde turken?![]()
Maar ik heb toch een foto van je gezien, en toen was je niet blond?(was ook wel een heel klein plaatje trouwens, 3 bij 3 pixel
)
wtf heb jij trouwens met die pedaalemmer?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Euh ja? Ik had vroeger zeer lichtblond kapsel hoor. Later is het wat donkerder geworden. Mijn pa ook, vroeger hartstikke blond nu bijna zwart, nou ja, de laatste jaren meer grijs![]()
graag of nietquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je zó begint tegen elke vent, kan je het beter vergeten.
Ah, Ubermensch. Mooi meegenomen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef Emel het volgende:
[..]
jah ik heb een blonde familie..met blauwe ogen.
als kind was ik blond.
noem maar burgerlijkquote:
Staat er onder. Of kun je geen Twentsquote:Op maandag 2 juli 2007 21:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
wtf heb jij trouwens met die pedaalemmer?![]()
viespeukquote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang ik mijn zaakje bij je kan deponeren. [afbeelding].
echt nietquote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes en je piept wel anders![]()
volgens mijn moeder nietquote:
ik zorg dat ik mooi blijf..van binnen en buitenquote:
Het gaat nu even vooral om de buitenkantquote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zorg dat ik mooi blijf..van binnen en buiten![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het gaat nu even vooral om de buitenkantDe binnenkant is een stukje beter beinvloedbaar en makkelijker te negeren
![]()
mag ie in z'n Karl Kani outfit niet gewoon naar binnen dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef Emel het volgende:
slayage, heb je al hac kleding gekocht/laten maken?
oh wat ben je stoerquote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef -scorpione- het volgende:
En dan te bedenken dat ik tussen al het gepost door ook nog gewoon 'Under Siege II: Dark Territory' aan het kijken ben![]()
hij moet een jurk aanquote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
mag ie in z'n Karl Kani outfit niet gewoon naar binnen dan?![]()
quote:
sarcasmequote:
dankjewelquote:
neeuh, nog lang geen last van pestkopquote:
En waar ging het over? Nergens!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef Emel het volgende:
wow bijna een topic vol
Je kan lullen als Brugman.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef Emel het volgende:
wow bijna een topic vol
jij bent liefquote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
en dan noemt Emel míj seksverslaafd
![]()
nietsquote:
Even kijken hoe ver ik kan gaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
en dan noemt Emel míj seksverslaafd
![]()
nee hoor, wees niet ongerust, Emel en ik hebben afgesproken niet te datenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zit in de vriend-zone eh? Komt nooit meer goed..
quote:
precies!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
nee hoor, wees niet ongerust, Emel en ik hebben afgesproken niet te daten![]()
succesquote:
ik ben alles behalve onschuldigquote:Op maandag 2 juli 2007 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Emel is een onschuldig meisje, ergo, ik kan van alles verwachten?.
De preutse Turkse vrouwen reageren niet op Fokquote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speel de preuste Turkse vrouw eens, dit is geen uitdaging meer. [afbeelding].
nope maar sommige dingen mag ik lenen van iemand die afgelopen jaar is gegaanquote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef Emel het volgende:
slayage, heb je al hac kleding gekocht/laten maken?
Zijn onderbroek?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
nope maar sommige dingen mag ik lenen van iemand die afgelopen jaar is gegaan![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, op een oude fiets moet je het leren.
bedoel je preuts spelen maar ondertussenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Speel de preuste Turkse vrouw eens, dit is geen uitdaging meer. [afbeelding].
nee die heb je niet nodigquote:
straks breek ik je grote neus hequote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, op een oude fiets moet je het leren.
quote:
geen ondergoed?quote:
Ik begin een beetje bang te worden nuquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:21 schreef zarGon het volgende:
Trusten allen, trouwens. Allah rahatlik versin.
O shit. Ik zwaai ook naar iedereen hèquote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben gitmiyorum. Voor de mensen die gaan slapen,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |