Ja dat is Jelte.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Gigageil het volgende:
Jelte, was dat die gozer die zo dwars bleef liggen en door die militairen aangepakt werd ?
Ik vond dat al het sukkeltje van de week....![]()
Hoe zou die familie zo rijk zijn geworden...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Dat ze zo`n rijke familie heeft, en dan dit verhaal, lijkt idd eigenaardig.
Maar ze kan dit natuurlijk in een soort wraak gedaan hebben, afkeer van Tien, dus ze moeten boeten, en dan onder invloed van het groepje niet meer helder nadenken.
Of de kant van Cora mbt dit verhaal nog naar boven komt, betwijfel ik. Tien staat juridisch natuurlijk veel sterker dan haar (naar mijn overtuiging toch wel bestaande) goepje.
Als ze uit haar school klapt, krijgt ze buiten nog meer publiciteit vast vervelende juridische consequenties voor haar kiezen.
quote:
het lijkt me wel als er niks van klopt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
Misschien dat Cora nu wel de info gaat lekken. Lijkt me wel aardig.
Lieke die lekt is een mooi gebeuren, maar Cora...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
Misschien dat Cora nu wel de info gaat lekken. Lijkt me wel aardig.
Jaap noemt hem intelligenter dan Jaap zelf.....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Gigageil het volgende:
Jelte, was dat die gozer die zo dwars bleef liggen en door die militairen aangepakt werd ?
Ik vond dat al het sukkeltje van de week....![]()
Wat is rijk, ze hebben een eigen bedrijf en ws een goed inkomen, en het bedrijf zal wel wat waard zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe zou die familie zo rijk zijn geworden...
Het is meer omdat er gezegd is dat ze bepaalde info naar buiten wilde brengen over haar en Jaap. Ben benieuwd!quote:
Rijke ouders heeft niks te maken met wat Cora heeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Cora wilde trouwen! Cora heeft in een videoboodschap laten weten dat ze met hem wil trouwen! Zij vroeg dus min of meer hem om met haar te trouwen! Uiteindelijk heeft hij haar gevraagd maar het was haar idee!!! DIt vroeg Huub zich namelijk ook hardop af! Waarom vraagt ze jou ten huwelijk (want daar kwam het wel op neer) om vervolgens dit te doen?! Misschien was Cora dit al langer van plan of is ze inderdaad beinvloed door anderen, maar wat andere mensen hier ook al zeggen: als Cora toch van die rijke ouders heeft wat moet ze dan met het geld!? Cora kwam op mij ook niet over op een persoon die zich makkelijk laat beinvloeden maar ik kan het mis hebben!
Het is sowiezo een ontzettend vaag verhaal waarvan we misschien nooit de "echte" waarheid zullen weten.
Dat dekt de lading wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Copycat het volgende:
Het zaakje stinkt, dat is het enige wat mij duidelijk is. Stinkt vooral vanuit de kant van Tien. Stél dat het waar is, dan is het wel een heel onprofessionele, laaghartige manier om iemand zo in het openbaar aan de schandpaal te nagelen.
Stél dat het part of the script is, dan is het te ongeloofwaardig om te kunnen boeien.
Ik ben erg kritisch op DGK_REDAKTIE als het om de overduidelijk gestuurde acties van de bewoners gaat. Maar dit kan je niet vergelijken. Cora kan hier héél veel last mee krijgen. Mensen gaan nu al allerlei dingen roepen dat zij en haar familie rijk zijn via duistere zaakjes etc. Terwijl het heel goed mogelijk is dat DGK_REDAKTIE de oorzaak van alles is en dat Cora gewoon voor zichzelf (en Jaap) opkomt. Ik heb altijd een hekel gehad aan Cora, maar dit verdient ze niet. Mensen moeten eerst haar versie aanhoren, maar ben bang dat Talpa te machtig is. Morgen zal Cora waarschijnlijk in de Telegraaf met de grond gelijk gemaakt gaan wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Terwijl jij normaal toch vrij snel bent in het trekken van conclusies
Vond ik nou eigenlijk wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Cora wilde trouwen! Cora heeft in een videoboodschap laten weten dat ze met hem wil trouwen! Zij vroeg dus min of meer hem om met haar te trouwen! Uiteindelijk heeft hij haar gevraagd maar het was haar idee!!! DIt vroeg Huub zich namelijk ook hardop af! Waarom vraagt ze jou ten huwelijk (want daar kwam het wel op neer) om vervolgens dit te doen?! Misschien was Cora dit al langer van plan of is ze inderdaad beinvloed door anderen, maar wat andere mensen hier ook al zeggen: als Cora toch van die rijke ouders heeft wat moet ze dan met het geld!? Cora kwam op mij ook niet over op een persoon die zich makkelijk laat beinvloeden maar ik kan het mis hebben!
Het is sowiezo een ontzettend vaag verhaal waarvan we misschien nooit de "echte" waarheid zullen weten.
Zou het kunnen dat die Cora domweg niet bestaat als zijnde Cora? Ze leek me ook meer een Janniequote:Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef Copycat het volgende:
Het zaakje stinkt, dat is het enige wat mij duidelijk is. Stinkt vooral vanuit de kant van Tien. Stél dat het waar is, dan is het wel een heel onprofessionele, laaghartige manier om iemand zo in het openbaar aan de schandpaal te nagelen.
Stél dat het part of the script is, dan is het te ongeloofwaardig om te kunnen boeien.
Ze is terugquote:
Ook al is het geen onzin, dan nog. naar mijn weten heb je nog steeds zoiets als onschuldig totdat schuld is bewezen en dat is niet aan Tien, maar aan de rechterlijke macht.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
Maar als dit hele verhaal onzin is dat gaat Cora toch ook niet pikken, dus Tien moet wel erg goed weten wat ze aan het doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |