Ne, dat was ook een verkeerde FOK/Nowlive conclusie.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Kinga het volgende:
Geeft Natasia nu toe dat het uit is met Wilgo?
Proestquote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef burtbeej het volgende:
Volgens Natasia is het niet uit met Wilgo, maar hij is er wel klaar mee.
Zegt Natasiaquote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ne, dat was ook een verkeerde FOK/Nowlive conclusie.
Ik heb altijd al gezegd dat ze NIET uit elkaar zijn...Wilgo en Tasquote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok heeft het gedaan, als jullie dat maar weten![]()
ze heeft het zelf verteld, meerder kerenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel uit met Wilgo! Ze gaat het toch niet zomaar vertellen tegen Palma??! Ook weer zo'n vaag iets.... pff...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Elly leest op Fok!...
Maar het is dus niet uit met Wilgo....
Opsluiten dat wijf. De reden dat ze de Kooi is ingegaan is om rust te vinden en tijd voor zichzelf. Ga nu maar lekker naar de plek waar ze hoort, de looneyhouse.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij is ze overspannen aan het raken....
Dat zal dus wel een geintje zijn geweest hè. Dat doen mensen wel vaker in zo'n situatie. Gewoon even om het serieuze te onderbreken.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Wat lult Natas nu?? Ze ging nog high fiven met Patricia want ze waren allebei single. Daarom wilde ze ook met Patricia op vakantie want ze wilde niet alleen.
ik weet het; ze hebben een breakquote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Waarom gaat Natasja dan niet naar huis als Wilgo er om vraagt?
echt niet het kwam van nowlive zat er zelf BIJquote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok heeft het gedaan, als jullie dat maar weten![]()
En tegen Herma!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef 2live het volgende:
dus natas ontkent dat het uit is; dat hebben de streamers verzonnen.
Ik heb het haar anders wel horen vertellen tegen amnada en brian
Het helpt ook niet mee dat ze zelf zegt single te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Liegen, liegen en liegen. En nog steeds niet begrijpen dat we ook mee kunnen luisteren als de fôhn aanstaat.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Wat lult Natas nu?? Ze ging nog high fiven met Patricia want ze waren allebei single. Daarom wilde ze ook met Patricia op vakantie want ze wilde niet alleen.
Eensch....quote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opsluiten dat wijf. De reden dat ze de Kooi is ingegaan is om rust te vinden en tijd voor zichzelf. Ga nu maar lekker naar de plek waar ze hoort, de looneyhouse.
Ga je jezelf nu verontschuldigen?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat ze zelf zegt single te zijn.
Deze?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef itsme het volgende:
is dit jelte
[afbeelding]
dan is dit zijn hyves http://jeltezonneveld.hyves.nl/
staat niets op of zo
Beveiliging, veilig gevoel.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch....
Wie gaat er in godsnaam in een huis met 65 camera's voor haar rust ?????![]()
nee hoor, 's middags vertelde ze het stiekum tegen brian en amanda. Tegen Herma de volgende dag..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal dus wel een geintje zijn geweest hè. Dat doen mensen wel vaker in zo'n situatie. Gewoon even om het serieuze te onderbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |