Hoezo? Mocht hij Elly geen gedag zeggen van Natasia?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Brian tegen Natasia: "Ik bepaal wel zelf of ik Elly gedag zeg"
Vanmorgen suggereerde ze dat het aan was.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mijn idee.....
Volgens mij is het waar.....![]()
Dan zou ze juist in moeten binden, Fons zit hier niet op te wachten.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia is helemaal in paniek geraakt door de woorden van Fons, is mijn mening....
Volgens mij was hij aan het praten met Huub, en groette hij Elly daarna pas.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Mocht hij Elly geen gedag zeggen van Natasia?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia: Het interesseert me niets wat er met mijn kinderen gebeurt....
Volgens mij is ze overspannen aan het raken....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zou ze juist in moeten binden, Fons zit hier niet op te wachten.
OMGquote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef Mika25 het volgende:
Deze ruzie dient om de aandacht van Cora-gate af te leiden?
Ik hoop dat er mensen kijken die die kids i.d.d van haar afpakken, gestoord wijf.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia: Het interesseert me niets wat er met mijn kinderen gebeurt....
Ik hoop dat echt dat ze dit nooit gaan zien.....
Dat wijf brulde boven het geluid van mijn stofzuiger uit. Verse verrotte vis!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoor alleen gekrijs, WAT er ook uitkomt, hoor ik niet eens meer... Wat een dom wijf toch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |