Eer is offline en heeft hier niets gepostquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik trouwens lekker de mand in! Morgen weer een vroege rendez-vous met OA[afbeelding]
Druk ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gezellig hier zeg..
Trusten en tot morgen dan maarquote:
Nou hier ben ik dan indah, en bedankt voor het wachten, het is me wat dat wachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:15 schreef indahnesia.com het volgende:moet ik nu wachten op Sander ja?
Dan doen we dat maar
kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:45 schreef Sander170 het volgende:
Ja ja, maar van mij hoefde je niet te wachten hoor, daar koos je zelf voor.
Maar ik bedankte je er toch maar netjes voor oke.
slapen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:52 schreef Sander170 het volgende:
Ja ik heb ook nog veel kunnen doen.
ja, dat meldde ik ook al, gewoon onzin zo'n lege TTquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:59 schreef Sander170 het volgende:
TT is weer eens waardeloos dit keer, op dit moment ben ik dus zeer droevig.![]()
Zou het in de toekomst aub verbeterd mogen worden, al maak je er zoiets van:
I love coffee.![]()
Only that i want is coffee.![]()
Niks beters dan koffie.![]()
Liefde voor koffie.![]()
AUB doe er wat aan, vriendelijk bedankt.![]()
Ja, maar het probleem is dat het nu bijna elke keer is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat meldde ik ook al, gewoon onzin zo'n lege TT
Jawel want ik hoor je op de hoogte te brengen als NachtWacht zijnde.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar dat hoef ik dan niet per se te weten
ja, lijkt me ook vrij simpel idd.. of sluit het topic dan niet of zo.. egoisten ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat het nu bijna elke keer is.![]()
En het is maar een kleine moeite om een passende TT te verzinnen.
Het is toch simpel zoiets.![]()
moah, er zijn dingen die je ook voor je mag houden van mij hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jawel want ik hoor je op de hoogte te brengen als NachtWacht zijnde.![]()
Ja of typ gewoon deze dan:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, lijkt me ook vrij simpel idd.. of sluit het topic dan niet of zo.. egoisten ook
Behalve die ene, die moest ik gewoon even kwijt, en daar houden we het bij klaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, er zijn dingen die je ook voor je mag houden van mij hoor
dat is al heel wat inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja of typ gewoon deze dan:
Geen dag zonder koffie.![]()
okay, dat is wat mij betreft prima dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Behalve die ene, die moest ik gewoon even kwijt, en daar houden we het bij klaar.
Dat moest je gewoon even weten, vooral omdat ik erop stond, je weet toch.![]()
O sinds wanneer moet je je dan scheren om een postkantoor binnen te treden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet me trouwens gaan scheren als ik om 8 uur bij het postkantoor wil zijn.
er staat een taliban-baard zowat, en ik wil een beetje fatsoenlijk overkomen daarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
O sinds wanneer moet je je dan scheren om een postkantoor binnen te treden?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |