ah, zoquote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oude baan.....station wat jullie niet kennen, denk ik (Radio 192)
je gaat door voro de koelkastquote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ken het..nooit geluisterd trouwensquote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef Maricha het volgende:
Dan zeg je toch dat het voor onderzoek wasquote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
mwah niet achter m'n ouders pc
liever lui dan moequote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan krijg je dat gedoe met die puntjes weer, ik wacht wel op iemand die weet hoe het moet
wacht wel tot ik thuis ben, wiki niet wissen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat het voor onderzoek was
Zeg D, capp is toch wel te drinken he?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat het voor onderzoek was![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wacht wel tot ik thuis ben, wiki niet wissen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Door jou wel jaquote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg D, capp is toch wel te drinken he?
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wacht wel tot ik thuis ben, wiki niet wissen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
haha thanksquote:
Niet echt goed kunnen zien en de cam staat nu ook op de gang.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zelfde vraag:
lekkere of niet?
We wachten op je verslagquote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
haha thanksziet er meer uit als spam dan iets fijns
Het beste gedeelte van de dag komt over 100 minutenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Is 3fm nu wat? Ik heb het vanmiddag afgesloten, vond er niet echt veel aan.
bestaat ook al een paar jaar niet meerquote:
vrijdag in de nacht ben ik ergens thuisquote:
niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
We weten nu ook waarom die cam op een ander beeld staat. Want die Henk is natuurlijk niet echt aan het fietsen...
Dan lees ik het zondag welquote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vrijdag in de nacht ben ik ergens thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |