supporter en sponsor moods zijn gereset. Wees blij dat het bij jou met zo weinig zakt. Ik ging van 106000 naar 75000quote:Op zondag 15 juli 2007 09:04 schreef Happel het volgende:
Sponsorinkomsten zouden toch stijgen met 10K? Bij mij is het met omlaag gegaan.
Was 59376 en is nu 47988
-277k en ook een uitwedstrijdquote:Op zondag 15 juli 2007 11:30 schreef Lennox het volgende:
Dit wordt echt een rukweek. -233k en een uitwedstrijd in de beker.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef foetre het volgende:
maar ik ben nu wel klaar voor het het kampioenschap
quote:Matteo Maass (76967043)
22 years
Speciality: Powerful
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: formidable
Winger: solid Defending: supernatural
Scoring: poor Set Pieces: poor
Voor Jonks zal het niet zo heel veel uit maken aangezien hij zijn geld er waarschijnlijk de komende 2 seizoenen doorheen gaat jagen. (zie zijn persbericht)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef Grumpey het volgende:
Diegene die het meest juicht zijn onze rijke Grumpey, komrad en Jonks
- RENTE TERUG!![]()
- en ook nog 25k omdat ik ook heb uitgebreid
- en de rest van de veranderingen zijn zo weinig dat de rest lekker alsnog failliet gaat in de III en hoger![]()
Manager van FC Blödesteinquote:Op zondag 15 juli 2007 15:26 schreef Ruudt het volgende:
En jij bent?
Het zou me niks verbazenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef Lennox het volgende:
Hij loopt halverwege de wedstrijd gewoon weg dan
Dat kun je makkelijk kijken wanneer hij zijn laatste wedstrijd gespeeld heeft. Mocht hij daar in zijn uitgevallen dan is hij geblesseerd. Is hij niet uitgevallen, dan is hij ook niet geblesseerd.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef Lennox het volgende:
Hij loopt halverwege de wedstrijd gewoon weg dan
Kan hooguit geblesseerd raken. Koop meestal geen spelers die met een wedstrijd bezig zijn. Soms wordt je genaaid door managers die een geblesseerde speler te koop zetten rond die tijd
team dat ook zoveel progressie heeft gemaakt de afgelopen seizoenenquote:
Tering das een prestatie.Hoe kan je nou fucking elk seizoen kampioen worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
team dat ook zoveel progressie heeft gemaakt de afgelopen seizoenen
Thunder Tigers en jij hadden beide winning streak geloof ik vanuit de IX tot aan III, en ik zie dat je nu zelfs in II zit. Netjes hoor, je zit overigens wel precies in de II waar ik voor de rest niemand ken. Succes!
Houd hem nog effe, ik wil hem wel..quote:Op zondag 15 juli 2007 11:31 schreef maniack28 het volgende:
En ik raak die reusachtig mid nog steeds niet kwijt.. zelfs niet voor 700k
Gewoon veel kröner naar Zweden sturen en dan komen dat soort dingen allemaal vanzelf goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Tering das een prestatie.Hoe kan je nou fucking elk seizoen kampioen worden.
Of heeft ie maffia geld gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |