sorry maar ik geloof dit verhaaltje niet helemaal,jaapie moet hoger komen als huub!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap: "ik heb helemaal niks in de buitenwereld, Amanda!"
Zo da's erg tragisch hoor!
Dat moet van hem zelf denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van wie moet dat??
Het moet gvd ff niet gekker worden dat "achter" gaat bepalen wie met wie een relatie mag hebben.
Je hebt het niet helemaal niet begrepen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef BarryK het volgende:
Cora werkte mee omdat ze wilde dat ze genoeg geld had om Jaap uit dgk te krijgen (zodat ze schulden konden betalen en ook borg dgk niet uitmaakten).
maar op zeker niet erger dan de dood van zijn broer! dus Jaap is ook LOCOquote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verraden door de vrouw waarmee hij dacht te gaan trouwen. Dat is het denk ik. Intussen heeft hij het iets kunnen relativeren.
Omdat Cora zulke gekke dingen doet om Jaap uit dgk te komen, kan hij haar beter opzij zetten.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van wie moet dat??
Het moet gvd ff niet gekker worden dat "achter" gaat bepalen wie met wie een relatie mag hebben.
Hij zegt zelf dat hij ook verdacht word, maar dat nergens uit blijkt dat hij mee heeft gewerkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef _martijn_ het volgende:
Niemand bij wie het op komt dat Japio in het complot zit........... beseft dat het is mislukt en dan maar besluit om het "uit te maken" met Cora omdat de opzet mislukt is ?
Dat begon ik ook even te denken. Wat een raar verhaal dit.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef fredfik het volgende:
[..]
sorry maar ik geloof dit verhaaltje niet helemaal,jaapie moet hoger komen als huub!!!!!!
Ik denk uiteindelijk (na over te hebben nagedacht) dat Cora heel oprecht dacht dat Tien Jaap misbruikte.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef bosb het volgende:
Wel een beetje jammer dat we het nu van 1 kant horen......
Die danslessen zijn leuk, maar Cora heeft verteld dat dat maar 1x was voor de camera, en dat ze het verder zelf moest regelen. Ben benieuwd naar haar voorbeelden, en redenen waardoor ze overtuigd is.
Zie haar niet als een heel erg dom, en beinvloedbaar persoon.
Dat zei Jaap zelf. Hij wil dus zelf breken, maar het is zo'n krankzinnig verhaal, ik geloof niks van wat Jaap zegt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van wie moet dat??
Ze gaan nog meer checken toch? emails en computersquote:Op maandag 2 juli 2007 19:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij ook verdacht word, maar dat nergens uit blijkt dat hij mee heeft gewerkt.
ikke ook nietquote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Clank het volgende:
Wat een raar verhaal! 'k Geloof er nog niet veel van.
Ik geloof het wel, maar waar ik nog over nadenk is de rol van Jaap in deze. Is hij zo verdrietig omdat hij echt van niets wist of omdat een lang vorbereid plan in duigen is gevallen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Clank het volgende:
Wat een raar verhaal! 'k Geloof er nog niet veel van.
Ik ook, maar ben benieuwd of dat ook echt zo is... en dan noem ik de dansles als voorbeeld, maar misschien is er wel veeel meer waar wij geen enkele weet van hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk (na over te hebben nagedacht) dat Cora heel oprecht dacht dat Tien Jaap misbruikte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |