hahaha wie het langs niet scheld wordt gestraft?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Wie het langst niet scheld krijgt 2 dagen keukendienst.
Brian: Huub en Lieke doen toch nooit keukendienst ... Huub of Lieke zijn toch de eerste die gaan schelden
Wie?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef Villalux het volgende:
en de winner is...........Denix
............ want dat wil RT
L.........
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 2 juli 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Ik snap er geen fuck van
huh? niet door te laten gaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:47 schreef blomst het volgende:
Emo Jaap:
Cora is betrokken geraakt bij een schandaal, Cora is geld geboden om het huwelijk door te laten gaan.
Nee hoor Louis. wij snappen er ook niks van.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef SIRA het volgende:
ben ik nou zo dom ?
Wat een bullshit verhaal. Zo te lezen danquote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
Er is geld geeist om het huwleijk door te laten , anders komt CORA a.s. vrijdag niet trouwen.![]()
Ja datquote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef itsme het volgende:
Huub . cora moest heel veel geld betalen (geeist) om het huwelijk door te laten gaan. van talpa.
cora zit daar bij?
SCRIPT.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een bullshit verhaal. Zo te lezen dan.
WTF? En dat huwelijk gaat wel door?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef tipsch het volgende:
het groepje, waar cora deel van uitmaakt, heeft geld geeist van talpa om het huewlijk door te laten gaan.
Louis ?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee hoor Louis. wij snappen er ook niks van.![]()
Ja, ik maak dat er ook uit op.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
Dus Cora zei, cash of ik trouw lekker niet!
Sorry hoor maar wat een vaag verhaal.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Er is geld geeist door een bepaalde groep mensen. Krijgen ze het geld niet, dan komt er bepaalde info in de media waar niemand op zit te wachten. Zoiets is het.
Nee, want dat zei ik al. Voluit!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Mag ik zeggen, een BS verhaal?
Dat is wat ik ook begrijp.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Cora en vrienden willen geld van Talpa anders laten ze de bruiloft niet doorgaan.
Als Jaap dat nou gewoon zegt! Cora vindt Talpa stom tegen Jaap doen, dus Cora zegt ik wil geld anders ga ik lekker niet trouwen.quote:
Jouw tekst leek op die van Louis van gaal.quote:
OMG dit is niet normaal.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef tipsch het volgende:
hmja, cora wil dus eigenlijk gewoon grof geld zien voor haar optreden a.s. vrijdagowww. trouwerij gaat niet meer door.
dat dikke bollie wief kan het nu shaken met jaapquote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef tipsch het volgende:
hmja, cora wil dus eigenlijk gewoon grof geld zien voor haar optreden a.s. vrijdagowww. trouwerij gaat niet meer door.
oh ja.. nu je 't zegt..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Jouw tekst leek op die van Louis van gaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |