Naar de bank, rekeningafschrift meenemen en vragen of ze het bedrag willen storneren.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef F1908 het volgende:
Hoe moet het bij incasso dan, is daar een termijn voor want een halve zool heeft het bij mij van mn rekening gehaald terwijl ik nergens toestemming gaf
TS heeft dus nog gelukquote:Op maandag 2 juli 2007 18:47 schreef BSEBEEST het volgende:
Kan wel... moet je bij de bank een formulier aanvragen... Tijdens mijn vakantie op Curacao had ik een 'het pin automaat werkt niet juist dus tik nog maar een keer de pincode in'. Dit geld was zonder problemen terug te halen....
Mogen we misschien ook weten welk bedrijf het was?
Volgens mij 30 dagen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef F1908 het volgende:
hoelang na dato kun je dat doen?
Dit kan niet bij overboekingen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:47 schreef BSEBEEST het volgende:
Kan wel... moet je bij de bank een formulier aanvragen... Tijdens mijn vakantie op Curacao had ik een 'het pin automaat werkt niet juist dus tik nog maar een keer de pincode in'. Dit geld was zonder problemen terug te halen....
Dat is totaal wat anders. Dat is technisch falen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:47 schreef BSEBEEST het volgende:
Bij SNSBank kun je het zelf direct via internet bankieren doenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Naar de bank, rekeningafschrift meenemen en vragen of ze het bedrag willen storneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Maar (nogmaals) niet met een overboeking die je zelf hebt gedaan.... alleen met een automatische incasso (en dat kan waarschijnlijk bij elke bank waar je kunt internet-bankieren)quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef sweboy het volgende:
[..]
Bij SNSBank kun je het zelf direct via internet bankieren doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |