Ik was er niet helemaal bijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, en oogt ook netter. Dit werkt bij echter alleen niet, want als de preg_match wel wat vind, maar het een lege string is, dan vind hij hem toch echt niet empty.
ok antwoord gehad. Ze willen niks kwijt, behalve dat het gemaakt is icm een extern bedrijfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed tijd zat om wat andere dingen af te ronden dus! Pff nog ff me user sync script uitbreiden ben iets vergeten er in
.
Verrassendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ok antwoord gehad. Ze willen niks kwijt, behalve dat het gemaakt is icm een extern bedrijf
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je alleen rekening houd met een enkele backslash op een rij is het geen probleem. "a/bc/de" wordt dan "x/bx/de" (als je 'x' even als vervanger gebruikt). Maar je wil natuurlijk dat "//a///b/////c////e" "//x///b/////c////x" wordt, omdat "//a" een escaped '/' is gevolgd door een 'a' en niet een '/' gevolgd door een escaped 'a'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef wipes66 het volgende:
Ik ben op zoek naar een functie die het zelfde doet als str_replace, maar dan dat a niet vervangen wordt wanneer je str_replace('a') gebruikt. In andere woorden; hij moet escaped characters negeren.
Ik heb al zelf het een en ander geprobeerd met regular expressions, maar ik ben er echt slecht in![]()
replaceNonEscaped($needle,$str,$haystack) {
return ereg_replace("([^\][".$needle."])", $str, $haystack);
}
1 |
1 |
1 |
30 sec connection time outquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:50 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje,
Ik gebruik zo af en toe de functie Mail().
Echter als ik lokaal aan het werken ben (vanaf mijn USB-stick), krijg ik een timeout van ongeveer 30 seconden.
Is er een functie die controleert of Mail() werkt? Of moet ik dit afvangen door bijvoorbeeld de host te controleren?
bvd
WebbyP
Kijk hier eens: http://linux.die.net/man/1/mysqlquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:35 schreef Chandler het volgende:
Klein vraagje over mysql commandline.
Is het mogelijk een database te inporteren waarbij de fouten onderdrukt worden? zodat de regels waar een fout in zit, geskipt worden en gewoon verder gegaan wordt bij de volgende wel goede insert?
Ik heb namelijk een 60MB sql file die ik niet in stukken kan krijgen
quote:--force, -f
Continue even if an SQL error occurs.
quote:--skip-line-numbers, -L
Do not write line numbers for errors. Useful when you want to compare result files that include error messages.
De bovenste zal je het meest handig vindenquote:--line-numbers
Write line numbers for errors. Disable this with --skip-line-numbers.
Nee niet met $_GET vars wel met argumenten. Wist het zelf niet uit me hoofd dus ff snel opgezocht (altijd handig om te wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef Chandler het volgende:
@WyriHaximus; tnx, was ik net nodig... Is het trouwens ook mogelijk om via de command line een PHP script te draaien die $_GET ed ook kan afvangen?
Ik heb hier namelijk ook op gezocht maar niets gevondenwant m'n script zorgt voor een blank pagina in IE terwijl hij veel langer zou meoten doorlopen
Wat wil je bold hebben dan? Daarnaast als je A-Z in een array zet en dan gaat kijken wanneer het voorkomt is het gewoon logish dat alles bold wordquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef USAF het volgende:
Ik kom even niet uit de volgende issue,
Ik heb een range van A,Z in een array zitten, haal het eruit in een for loopje en wil wanneer de letter voorkomt in de url (als in: &l=A bijv.) dat deze letter bold wordt, echter worden bij mijn pogingen tot op het heden álle letters bold...
Iemand die me hiermee kan helpen?
Hey bedankt! was net naar zoiets op zoekquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:14 schreef CodeCaster het volgende:
[ code verwijderd ]
Die gebruik ikDateIn is een time().
Zoek eens op een highlight script, zijn er genoeg in omloopquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef USAF het volgende:
Ik kom even niet uit de volgende issue,
Ik heb een range van A,Z in een array zitten, haal het eruit in een for loopje en wil wanneer de letter voorkomt in de url (als in: &l=A bijv.) dat deze letter bold wordt, echter worden bij mijn pogingen tot op het heden álle letters bold...
Iemand die me hiermee kan helpen?
The Absolute Minimum Every Software Developer Absolutely, Positively Must Know About Unicode and Character Setsquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:26 schreef Desdinova het volgende:
ik poep in mn broek..
eigenlijk zit ik al weken met dit probleem, op het moment dat ik iets via AJAX toe voeg in mijn database (laten we bijv. zeggen 'hëëjäô'), dan wordt dit op een bizarre manier in de database gezet (namelijk als 'hëëjäô').
ik kan er gewoon niet achter komen hoe ik dit op een normale simpele manier kan toevoegen in de database, op een manier waarop het ook gewoon normaal weer wordt weergegeven zodra het ingeladen wordt.. want dit lijkt nergens op
htmlentities.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:26 schreef Desdinova het volgende:
ik poep in mn broek..
eigenlijk zit ik al weken met dit probleem, op het moment dat ik iets via AJAX toe voeg in mijn database (laten we bijv. zeggen 'hëëjäô'), dan wordt dit op een bizarre manier in de database gezet (namelijk als 'hëëjäô').
ik kan er gewoon niet achter komen hoe ik dit op een normale simpele manier kan toevoegen in de database, op een manier waarop het ook gewoon normaal weer wordt weergegeven zodra het ingeladen wordt.. want dit lijkt nergens op
nee die nietquote:
Zo moet het anders wel uiteindelijk op je website komen te staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Desdinova het volgende:
[..]
nee die nietdat zet het resultaat om in htmlentities.. dus & atilde; & tilde; ofzo
nee, ik bedoel dat het ä dan wordt omgezet in htmlentities..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zo moet het anders wel uiteindelijk op je website komen te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |