Als ik goed lees wat hij schrijft, dan is dat precies de denkfout die Wouta maakt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef doka het volgende:
3. In de src van een image-tag moet een URL staan, je kunt er dus niet de data van een plaatje in zetten.
Dat klopt dat was mijn fout. Ik heb aan van alles gedacht behalve aan dat het wel eens zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Als ik goed lees wat hij schrijft, dan is dat precies de denkfout die Wouta maakt.
De data is te groot dan dat PHP toestaatquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
Ik krijg een eror:
Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted
Ik probeer gegevens in een variabele te stoppen. Is er een maximumlengte voor een variabele?
of ligt het ergens anders aan?
Het lijkt me niet dat een variabele met alleen tekst groter is dan 134MB.
Waar ligt dit aan?
Ik draai op een eigen server..
dat is dus hoe veel geheugen een script in mag nemen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef JortK het volgende:
[..]
De data is te groot dan dat PHP toestaat
Check : http://nl2.php.net/manual/nl/ini.core.php#ini.memory-limit
het gaat om 3,6KB scripts. Er wordt daarin wat heen en weer geincluded, maar verder gebeurt er niks spannends...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
dat is dus hoe veel geheugen een script in mag nemen?
hoe kan een script in godsnaam 134MB geheugen in beslag nemen >.<
Wil ik ook wel weten eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:33 schreef SuperRembo het volgende:
Wat deed je nou fout?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:10 schreef JeRa het volgende:
@Chandler
Ik denk dat je met (raw)urlencode() al een heel eind komt.
de gewone werkte, ik las php.net verkeerd... daar stond een stukje m.b.t. dit soort karakters... maar het werkte dus tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:10 schreef JeRa het volgende:
@Chandler
Ik denk dat je met (raw)urlencode() al een heel eind komt.
quote:
Nee nou dan moet jij eens op milw0rm gaan kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee, een URL bestaat nóóit uit die HTML entities
strtotime als het een string is en dan weer door date rausen kom je een heel eindquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:50 schreef Qunix het volgende:
Hoe kan ik de datum functie van engels vertalen naar het nederlands?
Met een array zeker? (Hoe doe ik dat)
Kan je me een beetje helpen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee nou dan moet jij eens op milw0rm gaan kijken.
[..]
strtotime als het een string is en dan weer door date rausen kom je een heel eind![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | $month = $_POST['month']; $year = $_POST['year']; if(($month == 0) || ($year == 0)) { $thisDate = mktime(0, 0, 0, date("m"), date("d"), date("Y")); } else { $thisDate = mktime(0, 0, 0, $month, 1, $year); } echo '<div style="margin-bottom: 3px;"> <form name="changeCalendarDate"> <select id="ccMonth" onChange="startCalendar($F('ccMonth'), $F('ccYear'))">'; for($i=1; $i<=12; $i++) { $monthMaker = mktime(0, 0, 0, $i, 1, 2006); if($month > 0) { if($month == $i) { $sel = 'selected'; } else { $sel = ''; } } else { if(date("m", $thisDate) == $i) { $sel = 'selected'; } else { $sel = ''; } } echo '<option value="'. $i .'" '. $sel .'>'. date("F", $monthMaker) .'</option>'; } ?> |
Wat wil je precies dan? Want de UNIXTIMESTAMP is gewoon het aantal seccondes van 1 jon 1970 0000 hour t/m nu. Met date kan je gewoon eigen formaat bepalen hoe je de datum wilt laten zien: http://nl3.php.net/datequote:Op donderdag 5 juli 2007 13:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kan je me een beetje helpen?
$monthMaker = mktime(0, 0, 0, $i, 1, 2006);
Dit heb ik. Hoe breng ik de functie aan? Ik zit in de knoop met een andere scripttaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |