Rara op wie heb jij gestemdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
WTF.. Nadia op 1, met dat irritante hoge kutgeluid? En Amanda op 3? Hier klopt iets niet![]()
quote:
Eigenlijk heeft iedereen een kutstem, behalve Nadia (en Lieke).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:25 schreef Suikeroom het volgende:
als er iemand een kutstem heeft is het Huub en nog staat ie 2eHuub fans zijn echt te zielig voor woorden.. ik stem natuurlijk op Nadia
![]()
Precies, je moet toch naar de vraag kijken en daar je antwoord op vormen, terwijl Huub fans doldriest in alles voor Huub lijken te gaan (al blijf ik dat werkelijk verbijsterend vinden).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:25 schreef Suikeroom het volgende:
als er iemand een kutstem heeft is het Huub en nog staat ie 2eHuub fans zijn echt te zielig voor woorden..
Misschien omdat ze een beetje kan zingen:quote:
En dat zal helpen denk je.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Het ziet er naar uit dat iemand niet goed heeft gelezen.
Misschien moet je even heel duidelijk en opvallend DIT IS NIET DE POPO in de OP schrijven, Peter.
Nee, maar als je duidelijk aangeeft wat je niet wil hebben kan je daarna users die een overtreding maken ganz hard aanpakken onder het mom van: "het stond duidelijk in de OP."quote:
Hmm.. zit wat in. Maar dat is wel veel werk. Misschien is het slimmer om de uitkomst te corrigeren met de Huub-factor. Het moet natuurlijk wel eerlijk gebeuren, dus laten we een lage schatting aanhouden en er vanuit gaan dat ongeveer de helft van de Huub-fans niet toerekeningsvatbaar is. Zeg maar het volk dat blindelings, en de boel belazerend met proxy-servers, op alles klikt wat ook maar enigszins in het voordeel van Huub is. Het volk dat graag zou zien dat de kleine kabouter na DGK een snorretje opplakt en zich in een open Mercedes laat rondrijden zodat zij "Heil Huub" gillend hun adoratie kunnen laten blijken. Get the picture?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar als je duidelijk aangeeft wat je niet wil hebben kan je daarna users die een overtreding maken ganz hard aanpakken onder het mom van: "het stond duidelijk in de OP."![]()
Ofzo![]()
Hier ben ik het helemaal mee eensch.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. zit wat in. Maar dat is wel veel werk. Misschien is het slimmer om de uitkomst te corrigeren met de Huub-factor. Het moet natuurlijk wel eerlijk gebeuren, dus laten we een lage schatting aanhouden en er vanuit gaan dat ongeveer de helft van de Huub-fans niet toerekeningsvatbaar is. Zeg maar het volk dat blindelings, en de boel belazerend met proxy-servers, op alles klikt wat ook maar enigszins in het voordeel van Huub is. Het volk dat graag zou zien dat de kleine kabouter na DGK een snorretje opplakt en zich in een open Mercedes laat rondrijden zodat zij "Heil Huub" gillend hun adoratie kunnen laten blijken. Get the picture?
Nou, dat betekent dan dus dat het uiteindelijke aantal stemmen voor Huub door 2 gedeeld moet worden om de correcte uitslag te krijgen.
Klaar. Simpel.
Euh, jippie?quote:Nadia staat dus een straatlengte voor momenteel.![]()
Die krijsstem, die elke keer omhoog schiet naar een heel akelig toontje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die vindt dat ze een mooie stem heeft.
go, amanda
Ik vind Jaap dus wel een leuke stem hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft iedereen een kutstem, behalve Nadia (en Lieke).
Maar Nadia`s mooie stemgeluid valt echt op.
Vandaar dat ik in mijn naiviteit had verwacht dat Nadia deze poll met minimaal 80 procent zou gaan winnen.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. zit wat in. Maar dat is wel veel werk. Misschien is het slimmer om de uitkomst te corrigeren met de Huub-factor. Het moet natuurlijk wel eerlijk gebeuren, dus laten we een lage schatting aanhouden en er vanuit gaan dat ongeveer de helft van de Huub-fans niet toerekeningsvatbaar is. Zeg maar het volk dat blindelings, en de boel belazerend met proxy-servers, op alles klikt wat ook maar enigszins in het voordeel van Huub is. Het volk dat graag zou zien dat de kleine kabouter na DGK een snorretje opplakt en zich in een open Mercedes laat rondrijden zodat zij "Heil Huub" gillend hun adoratie kunnen laten blijken. Get the picture?
Nou, dat betekent dan dus dat het uiteindelijke aantal stemmen voor Huub door 2 gedeeld moet worden om de correcte uitslag te krijgen.
Klaar. Simpel.
Nadia staat dus een straatlengte voor momenteel.![]()
Garpje hoor, dat zou de POLL verneuken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat ik voor de goede orde dan maar op Brian stemmen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:20 schreef noltje het volgende:
Palma heeft een stem als een nachtegaaltje.![]()
ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgensmij is de pol idd verneukt, want een dag terug was hij nog heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |