ja gelukkig wel.. meteen nadat ik het doorhad op vluchtstrook gezet en de band bekeken, toen heel rustig naar een parkeerplaats gereden paar 100 meter verder opquote:
Verkapt kijk-mij-baas-van-een-multinational-zijn-postquote:Op maandag 2 juli 2007 18:03 schreef Geqxon het volgende:
17,50, dat is ongeveer een uurtje werk man.
Mooie opmerking!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
Je kan in ieder geval zeggen dat je in een Spijker rijdt.....
Wat heb je ingebouwd en vooral; HOE?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Voordat ik aan de reserve band kwam moest ik de geluidsinstallatie uit elkaar halen...![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
Mja et was sowieso nog niet afquote:Op maandag 2 juli 2007 18:19 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Wat heb je ingebouwd en vooral; HOE?
Ik wil pics enzo..![]()
Ik hoefde alleen de houten constructie en de subwoofer eruit te halen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef BobbyB het volgende:
17,50? Duur?
Enne als je je hele audio moet slopen om de band te verwisselen heb je toch iets niet helemaal goed gedaan.
Fietsenband plak je toch zelfquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De fietsenmaker is nog duurder, stel je niet zo aan.
K was gister nog in amstenradequote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen de houten constructie en de subwoofer eruit te halen.
[..]
Fietsenband plak je toch zelf![]()
Ja. Maar als je dat laat doen, kost het je nog meer dan die autoband van je.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Ooh jij bent er zoeentjequote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Dan vraag jij toch de volgende keer of je dat zelf mag doenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef RainofDeath het volgende:
10 euro voor balanceren? Das in totaal 1 minuut werk...![]()
Band op balanceer machine zetten, maten van band invoeren, op start drukken, een aantal seconde wachten en daarna gewichtjes aan de velg slaan. Simpel....!
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:56 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Mja, daar moet je toch al snel 3 uur pallets voor sorteren
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
Niks mis mee lijkt me..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |