quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
Je kan in ieder geval zeggen dat je in een Spijker rijdt.....
idd, aan personeelskosten ben je dat al kwijt, je bent gematst!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:39 schreef Hijacking het volgende:
personeel wat ermee bezig is kost bijna 30 euro de uur , en hou er rekening mee dat ze zeker wel een half uur mee bezig zijn geweest :V
was je op de vlucht voor de politie en gooiden ze een spijkermat op de weg?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef Ysblok het volgende:
wees blij dat je band nog geplakt kon worden..
laatste keer dat ik een lekke band had zag het er zo uit:
[afbeelding]
dat nog niet eensquote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
was je op de vlucht voor de politie en gooiden ze een spijkermat op de weg?
Was je velg nog okee?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:57 schreef Ysblok het volgende:
[..]
dat nog niet eens![]()
reed op de snelweg.. en dacht al wat rijdt ie in eens apart..
toen ik een rubberlucht begon te ruiken wist ik genoeg
ja gelukkig wel.. meteen nadat ik het doorhad op vluchtstrook gezet en de band bekeken, toen heel rustig naar een parkeerplaats gereden paar 100 meter verder opquote:
Verkapt kijk-mij-baas-van-een-multinational-zijn-postquote:Op maandag 2 juli 2007 18:03 schreef Geqxon het volgende:
17,50, dat is ongeveer een uurtje werk man.
Mooie opmerking!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
Wat heb je ingebouwd en vooral; HOE?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Voordat ik aan de reserve band kwam moest ik de geluidsinstallatie uit elkaar halen...![]()
Mja et was sowieso nog niet afquote:Op maandag 2 juli 2007 18:19 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Wat heb je ingebouwd en vooral; HOE?
Ik wil pics enzo..![]()
Ik hoefde alleen de houten constructie en de subwoofer eruit te halen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:36 schreef BobbyB het volgende:
17,50? Duur?
Enne als je je hele audio moet slopen om de band te verwisselen heb je toch iets niet helemaal goed gedaan.
Fietsenband plak je toch zelfquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De fietsenmaker is nog duurder, stel je niet zo aan.
K was gister nog in amstenradequote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen de houten constructie en de subwoofer eruit te halen.
[..]
Fietsenband plak je toch zelf![]()
Ja. Maar als je dat laat doen, kost het je nog meer dan die autoband van je.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Ooh jij bent er zoeentjequote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Dan vraag jij toch de volgende keer of je dat zelf mag doenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef RainofDeath het volgende:
10 euro voor balanceren? Das in totaal 1 minuut werk...![]()
Band op balanceer machine zetten, maten van band invoeren, op start drukken, een aantal seconde wachten en daarna gewichtjes aan de velg slaan. Simpel....!
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:56 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Mja, daar moet je toch al snel 3 uur pallets voor sorteren
Niks mis mee lijkt me..quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:19 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
You've got to be kiddin'''
Welke wekkerradio heb je gesloopt om die remlamp zo te bouwen ? Of is het een fotosjop ?
Terwijl de BMW 3 compact het als eerste had, maar boeiend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:30 schreef Maikuuul het volgende:
"Lexus" achterlampen noemen ze dat soort onzin rofl
het gaat om het principe dat ze onnodige troep hebben bijgerekend om wat te verdienen..quote:
Het is een achterlicht stom newbie!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:19 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Welke wekkerradio heb je gesloopt om die koplamp zo te bouwen ? Of is het een fotosjop ?
jij maakt je ondertitel wel waar!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
Dat zijn echte Led achterlichten, veel beter zichtbaar 's nachts en tijdens slecht weer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:19 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Welke wekkerradio heb je gesloopt om die koplamp zo te bouwen ? Of is het een fotosjop ?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik las 'tankslang in Spyker'
Ik dacht zelf aan en 10tje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:56 schreef Pino_666 het volgende:
17,50 vind ik nou niet zo'n hoog bedrag... waar had je zelf op gehoopt dan?
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:19 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Wat heb je ingebouwd en vooral; HOE?
Ik wil pics enzo..![]()
Haha, goeie!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Lucille het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Kwikfit
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Heerlen
Ik heb een keer een granaat tegen mijn auto gehad, mocht ik een nieuwe auto kopen + een huis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Little_Meanie het volgende:
17,50 EUR!!!
Ik had eens een dikke spijker in mijn achterband, was te groot om zo te herstellen
dus 2 nieuwe banden achteraan, 620 EUR
nu weer jij
Een sis heb ik niet gehoord, ook was hij niet plat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:31 schreef Toewan het volgende:
[..]
Haha, goeie!
Maar dat is niet fijn, een lekke band.. Heb het zelf al een paar keer meegemaakt en het steeds weer klote wanneer je een harde sis hoort...
ik had een keer dat mijn fiets omviel op school maar toen was mijn stuur krom maar die staat weer rechtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef Birra het volgende:
[..]
Ik heb een keer een granaat tegen mijn auto gehad, mocht ik een nieuwe auto kopen + een huis.
Nu jij weer.
Een keer hoorde ik het zelfs tijdens het rijden, was gelukkig wel bijna thuis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Een sis heb ik niet gehoord, ook was hij niet plat.
Mijn vader zag per toeval de spijker (stuur stond scheef)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |