Dan zeg ik je nu alvast; een scherm filmen is hatelijk. Kijk maar naar de Philidelphia bootleg van 2006 waarbij hele gedeeltes van het concert geen beeld is omdat het scherm op zwart staat (bijv. tussen SINT en LOML). Dus wáág het om enkel het scherm te filmen, Bradley!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:50 schreef Keycammer het volgende:
De weddenschap met m`n ma gaat ook super, ik ben al 2 kg kwijt.
En ja...Ik ga erbij zijn maar wil een zo security vrije plek hebben.
Want dan ga ik gewoon flimen van een scherm.
En anders word het een audio bootleg.
3,5 maand? Is dat wel mogelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:48 schreef Keycammer het volgende:
*kick*
Ik heb dit hele topic even door gelezen.
Ik was echt heel erg,Ik zet mezelf tegenwoordig niet meer voorschut.
Ik kan mijn stem onder controle krijgen, Met zingen gaat het een heel stuk beter(mijn bereik is een stuk groter)
Mijn falsetto is wel weg(maar ik kan wel in mijn hoge register).
Filmpjes maak ik eigenlijk alleen nog maar van mijn keyboardspel(als ik weer een Digicam heb)
Ik word binnenkort 18 en ik ben kwa gedrag heel erg veranderd, En qua uiterlijk.....Tja ben nog wel dik maar ik heb wel een betere conditie enzo.
Ik hoop in elk geval dat julie mij hier nog 1 kans willen geven en mij willen respecteren om wie ik ben.
Ik ben 3,5maanden te vroeg geboren dus het kan zijn dat ik anders ben met bepaalde dingen dan julie hier op fok!.
Ik hoop echt dat ik nog 1 kans krijg.
Groeten Bradley
Voor Bradley is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
3,5 maand? Is dat wel mogelijk?
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:58 schreef Keycammer het volgende:
Ik heb wat spullen op marktplaats staan, Als er iemand is geintreseer stuur ik een linkje en dan kan je gerust naar alle advertenties, Er staan nu ongeveer 20 advertenties op maar dat worden er morgen waarschijnlijk 50.
Het is Reëelquote:Bieden mag: maar hou het rieel.
Groeten Bradley
Van hem of in 't algemeen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
Verander het dan even bij alle advertenties
Ik heb alleen maar naar die van hem gekekenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:21 schreef denthemen het volgende:
Van hem of in 't algemeen?
Het staat een paar posts boven jequote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:35 schreef Keycammer het volgende:
Ik weet niet hoe je het goed schrijft;)
Maar mensen begrijpen wel wat ik bedoel denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |