Dat je hier uberhaupt sympathie voor kunt opbrengen vind ik ontzettend vreemd... Kamervragen stellen over n fucking vlees kookboek bij de DD, komop man.. daarover moet op LANDELIJK niveau worden gesproken?? Een minister moet vragen beantworoden van een of andere achterlijke doos waarom er bij de donald duck een kookboek zit...quote:Op maandag 2 juli 2007 16:44 schreef Candaasje het volgende:
Het ging erom dat er een VLEESreceptenboekje in de DD zat, en dat is natuurlijk wel een beetje raar.
Waarom ze dan niet gewoon een receptenboekje erin hebben gedaan - al dan niet met recepten die vlees bevatten - snap ik niet.
Kan de PVD best begrijpen; het is onzin dat er op aangedrongen wordt meer vlees te eten, veel mensen eten het al 7 keer per week wat volstrekte onzin is. (En nee, ik ben geen vegetariër, maar ik ben wel tegen onnodige slachtpartijen)
Honger gekregen, ThE_ED?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft iemand een scan van het boekje?
Douwe Dabbert is fucking gaaf!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef hamkaastosti het volgende:
verkwiste stemmen en verkwist geld. PvdD
vlees
donald duck
douwe dabbert
Mijn god, wat een drama. Straks gaan ze de Donald Duck er nog van beschuldigen dat ze kinderen hersenspoelen en dat Al-Qaida eist dat kinderen meer vlees gaan eten, wat natuurlijk behandeld is zodat ze zich allemaal tegen de VS verzetten.quote:BESTE KEUKENPRINS(ES),
In dit mini-kookboekje staan leuke strips, belangrijke informatie en heerlijke recepten met vlees. Vlees bevat namelijk noodzakelijke voedingsstoffen om goed te kunnen groeien, zoals ijzer, vitamine B12 en zink: dit zijn belangrijke bouwstenen voor ons lichaam.
Ze duldt geen tegenspraak...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef Tomasso het volgende:
En waarom kan je niet reageren op haar weblog?
De voorkantquote:Op maandag 2 juli 2007 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft iemand een scan van het boekje?
van achter wel jaquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Knekwurst het volgende:
Partij voor de Dieren..
please!
Wel een lekker mokkel, die partijleidster
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |