abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 16:39:39 #1
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_51062499
For once and for all...

De PvdD stelt kamervragen over een bijlage in de Doneld Duck. Hierin wordt een soort advies gegeven aan kinderen om verantwoord en gezond met voeding om te gaan. Daarin word dus ook gezegd dat vlees gezond is en dat ze dit meer moeten eten...

Mevrouw Thieme en de PvdD vinden het nodig om hierover kamervragen te stellen...
Dus in de tweede kamer gaat het over de Donald Duck...
tjonge jonge.... wat een kansloos volk woont er in NL
Ik zeg: boom, touw, ontslag.. dat zulke mensen hier geld voor krijgen zeg... ik zou me kapot schamen en als het mijn moeder was zou ik er niks mee te maken willen hebben... wat een trieste bedoeling...

Vandaag hebben we vragen gesteld over vleespromotie onder kinderen via de Donald Duck. Het productschap Vee, Vlees en Eieren had uit onderzoek begrepen dat kinderen steeds minder vlees eten, en dus besloten ze een vleeskookboekje voor kindreen mee te sturen met de Donald Duck van deze week. Smakeloos!

Onze jongerenorganisatie PINK! heeft er een klacht over ingediend bij de Reclame Code Commissie.

bron: www.partijvoordedieren.nl -->weblog marianne Thieme

KLACHT: PvdD
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_51062636
Ehm, kinderen hebben toch juist vlees nodig tijdens de groei?
pi_51062654
Het ging erom dat er een VLEESreceptenboekje in de DD zat, en dat is natuurlijk wel een beetje raar.
Waarom ze dan niet gewoon een receptenboekje erin hebben gedaan - al dan niet met recepten die vlees bevatten - snap ik niet.
Kan de PVD best begrijpen; het is onzin dat er op aangedrongen wordt meer vlees te eten, veel mensen eten het al 7 keer per week wat volstrekte onzin is. (En nee, ik ben geen vegetariër, maar ik ben wel tegen onnodige slachtpartijen)
  maandag 2 juli 2007 @ 16:44:28 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51062660
Wat een bullshit stierenpoep
Tics van je petten.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:45:16 #5
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_51062687
verkwiste stemmen en verkwist geld. PvdD

vlees
donald duck
douwe dabbert
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  maandag 2 juli 2007 @ 16:47:14 #6
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_51062759
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:44 schreef Candaasje het volgende:
Het ging erom dat er een VLEESreceptenboekje in de DD zat, en dat is natuurlijk wel een beetje raar.
Waarom ze dan niet gewoon een receptenboekje erin hebben gedaan - al dan niet met recepten die vlees bevatten - snap ik niet.
Kan de PVD best begrijpen; het is onzin dat er op aangedrongen wordt meer vlees te eten, veel mensen eten het al 7 keer per week wat volstrekte onzin is. (En nee, ik ben geen vegetariër, maar ik ben wel tegen onnodige slachtpartijen)
Dat je hier uberhaupt sympathie voor kunt opbrengen vind ik ontzettend vreemd... Kamervragen stellen over n fucking vlees kookboek bij de DD, komop man.. daarover moet op LANDELIJK niveau worden gesproken?? Een minister moet vragen beantworoden van een of andere achterlijke doos waarom er bij de donald duck een kookboek zit...

Hoe wil je in godsnaam serieus genomen worden als je dit serieus meent...

-edit- misschien mag t topic toch in POL, een discussie hierover is misschien wel leuk kost tenslotte hier geen ¤2000
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_51063089
Ja nou ja, je moet maar zo denken: Als de pvdd dit niet doet, wat moeten ze dan de rest van de dag doen?

Het is voor mij bewijs dat het gewoon best wel goed gaat in NL als we ons hier druk over kunnen maken.....
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
  maandag 2 juli 2007 @ 17:05:36 #8
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_51063294
Heeft iemand een scan van het boekje?
[KNE]-Mod
pi_51063370
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
Honger gekregen, ThE_ED?
I intend to live forever, or die trying.
pi_51063389
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef hamkaastosti het volgende:
verkwiste stemmen en verkwist geld. PvdD

vlees
donald duck
douwe dabbert
Douwe Dabbert is fucking gaaf!
pi_51063393
@Sant:: Ik kan er sympathie voor opbrengen omdat kennelijk niemand anders dan de PVD het doet.
Niemand schijnt te beseffen dat we hier ons maar te vol zitten vreten met vlees alsof het niet is (boooooeiend, t zijn maar beesten..) en ondertussen wordt het notabene gepromoot door gebruik te maken van kinderen. Dat is net zoiets als tussen tekenprogamma's voor kinderen door reclame's uitzenden om merkkleding e.d te kopen (invloed van reclame..)
Het had in mijn ogen al een stuk minder erg geweest als het een vleesreceptenboekje in de Libelle (voor mijn part) was geweest; volwassenen zijn (vaak) veel minder beīnvloedbaar en hebben zelf al vaak een goed beeld van vleesconsumptie e.d. Kinderen nog niet, die moeten het nog leren.

Ik wilde nog wat zeggen maar ik ben het even kwijt..mwoah kom er later misschien nop terug.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:16:12 #12
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_51063668
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:07 schreef dwerg het volgende:

[..]

Honger gekregen, ThE_ED?
Ook dat.
[KNE]-Mod
pi_51063708
Ik heb ook werkelijk waar geen idee wat die onzin-partij in het parlement doet; ongelooflijk; kamervragen stellen over wat er in de donald duck staat. Niet te geloven dit; dit is echt bijna een parodie op de politiek gewoon.
pi_51063786
TS denk Donald duck dus is het meteen kinderachtig? het gaat niet om zoals jij het zegt "fucking donald duck" het gaat er om dat ze kinderen vlees gaan "aansmeren", net alsof kinderen dat gaat intereseren, degene die hier koken zijn de ouders, dus moeten ze de ouders maar beter gaan voorlichten, zelfde als je bij elke donald duck nu een condoom bij in gaan stoppen....wtf heeft zo'n kind er nou aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2007 17:22:36 ]
  maandag 2 juli 2007 @ 17:54:36 #15
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51064908
quote:
BESTE KEUKENPRINS(ES),

In dit mini-kookboekje staan leuke strips, belangrijke informatie en heerlijke recepten met vlees. Vlees bevat namelijk noodzakelijke voedingsstoffen om goed te kunnen groeien, zoals ijzer, vitamine B12 en zink: dit zijn belangrijke bouwstenen voor ons lichaam.
Mijn god, wat een drama. Straks gaan ze de Donald Duck er nog van beschuldigen dat ze kinderen hersenspoelen en dat Al-Qaida eist dat kinderen meer vlees gaan eten, wat natuurlijk behandeld is zodat ze zich allemaal tegen de VS verzetten.

De recepten zijn trouwens voor spaghetti bolognese, salade (!!) met varkensvlees en honingsaus, een duckstadburger ( ) en pikante tortilla's. Verder geeft Goofy uitleg hoe je moet koken en staat er een voedingswijzer in, waarbij uitgelegd staat waarom die voedingsstoffen belangrijk zijn en wat je per dag als kind nodig hebt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 2 juli 2007 @ 17:57:49 #16
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51064982
Dit is weer echt een staaltje politiek correct denken hoor Als je X aanprjst, dan moet je ook Y aanprijzen, want anders gaan die kinderhersenen kaput!

Uiteindelijk heeft de PvdD maar 1 doel: vleesconsumptie stopzetten.
  maandag 2 juli 2007 @ 19:24:52 #17
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51068070
En waarom kan je niet reageren op haar weblog?
  maandag 2 juli 2007 @ 19:30:00 #18
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51068300
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef Tomasso het volgende:
En waarom kan je niet reageren op haar weblog?
Ze duldt geen tegenspraak...
pi_51068839
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
De voorkant

maandag 2 juli 2007 @ 19:45:27 #20
184717 ParaDize
Vote for Pedro!
pi_51068880
Die partij is echt zielig. Niet te geloven.
Why don't you get outside and go play hide and go fuck yourself?
pi_51069012
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef Remzz het volgende:

[..]

De voorkant

[afbeelding]
Hmmm, 3 verkoolde eendjes!
pi_51069027
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:48 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hmmm, 3 verkoolde eendjes!
Whehe nu je het zegt
pi_51069125
Partij voor de Dieren..

please!

Wel een lekker mokkel, die partijleidster
pi_51069511
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Knekwurst het volgende:
Partij voor de Dieren..

please!

van achter wel ja
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 2 juli 2007 @ 20:04:16 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51069615
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef Remzz het volgende:

[..]

De voorkant

[afbeelding]
  maandag 2 juli 2007 @ 20:21:38 #26
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51070371
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef Knekwurst het volgende:
Dat valt ook wel mee maar dat is idd wel het enige plus punt van die hele club
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 2 juli 2007 @ 20:26:11 #27
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_51070557
Is dat wijf van de partij voor dieren nog steeds niet gestenigd?

Mooie vrouw aan de buitenkant maar bedorven van binnen..
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_51071052
Heeft iemand nog dat filmpje van Marianne Thieme? Achtergrond muziek was Blowing in the Wind.. anyone?
pi_51071125
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef Sant het volgende:
For once and for all...

De PvdD stelt kamervragen over een bijlage in de Doneld Duck. Hierin wordt een soort advies gegeven aan kinderen om verantwoord en gezond met voeding om te gaan. Daarin word dus ook gezegd dat vlees gezond is en dat ze dit meer moeten eten...

Mevrouw Thieme en de PvdD vinden het nodig om hierover kamervragen te stellen...
Dus in de tweede kamer gaat het over de Donald Duck...
tjonge jonge.... wat een kansloos volk woont er in NL
Ik zeg: boom, touw, ontslag.. dat zulke mensen hier geld voor krijgen zeg... ik zou me kapot schamen en als het mijn moeder was zou ik er niks mee te maken willen hebben... wat een trieste bedoeling...

Vandaag hebben we vragen gesteld over vleespromotie onder kinderen via de Donald Duck. Het productschap Vee, Vlees en Eieren had uit onderzoek begrepen dat kinderen steeds minder vlees eten, en dus besloten ze een vleeskookboekje voor kindreen mee te sturen met de Donald Duck van deze week. Smakeloos!

Onze jongerenorganisatie PINK! heeft er een klacht over ingediend bij de Reclame Code Commissie.

bron: www.partijvoordedieren.nl -->weblog marianne Thieme

KLACHT: PvdD
Hulde aan de PvdD!
Ik heb er toendertijd op gestemt! go PvdD!!

oke.. ook alleen maar omdat ik d'r toen wel een lekker wijf vond
pi_51071336
Iedereen die het hier mee eens is MOET zijn hersens wel in zijn reet gestopt hebben. Donald Duck FTW!

Oh:
Donald
Vlees
PVD
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 2 juli 2007 @ 20:47:15 #31
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51071369
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:40 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Hulde aan de PvdD!
Ik heb er toendertijd op gestemt! go PvdD!!

oke.. ook alleen maar omdat ik d'r toen wel een lekker wijf vond
Debiel. Door mensen zoals jij verlies het vertrouwen in de Nederlandse maatschappij.
pi_51071412
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Debiel. Door mensen zoals jij verlies het vertrouwen in de Nederlandse maatschappij.
Hahahahahaha, je weet toch.. je weet!
  maandag 2 juli 2007 @ 20:55:35 #33
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_51071701
douwe dabbert en pvd Dieren én RTL 8
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 2 juli 2007 @ 21:05:45 #34
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51072187
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Hmm, door die manier waarop kan ik me er opeens wel iets bij voorstellen dat er over gebakkeleid wordt. Ik zie niet in hoe kamervragen hierbij nuttig kunnen zijn, maar aan de uitgever zouden best wat vragen gesteld mogen worden..
pi_51072876
Wat is er mis met vlees eten? Die dieren worden er speciaal voor gekweekt en vlees is ook nog eens belangrijk voor de gezondheid.
Oke, dat ze wat doen tegen dierenmishandeling vind ik terecht, dat kan gewoon niet. Maar de partij voor de dieren vind ik onnodig.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:20:38 #36
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51073013
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmm, door die manier waarop kan ik me er opeens wel iets bij voorstellen dat er over gebakkeleid wordt. Ik zie niet in hoe kamervragen hierbij nuttig kunnen zijn, maar aan de uitgever zouden best wat vragen gesteld mogen worden..
Want? Wat is er fout aan dan? Ze stimuleren jonge kinderen goed en gezond te eten, is het weer niet goed. Nee, we moeten ze verplicht aan de sla en wortels zetten. Het zijn geen konijnen ofzo
  maandag 2 juli 2007 @ 21:26:09 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51073271
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Want? Wat is er fout aan dan? Ze stimuleren jonge kinderen goed en gezond te eten, is het weer niet goed. Nee, we moeten ze verplicht aan de sla en wortels zetten. Het zijn geen konijnen ofzo
Er wordt gesuggereerd dat vlees eten noodzakelijk is, hetgeen het niet is.
pi_51073334
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waar word dat gesuggereerd dan?
  maandag 2 juli 2007 @ 21:31:10 #39
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51073500
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:27 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Waar word dat gesuggereerd dan?
Zie deze reactie.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:31:28 #40
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_51073519
die Thieme moet maar eens flink anaal worden vernederd door een grote stier
Primum non nocere
pi_51073588
Daarin staat dat:

- Vlees goed voor je is
- Het noodzakelijke voedingstoffen bevat
- Het goed voor je is

Die stoffen zijn noodzakelijk, vlees niet
pi_51073618
Ik dacht Thieme zelf uit duckstad kwam ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  maandag 2 juli 2007 @ 21:37:29 #43
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51073777
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:32 schreef Triptamine het volgende:
Daarin staat dat:

- Vlees goed voor je is
- Het noodzakelijke voedingstoffen bevat
- Het goed voor je is

Die stoffen zijn noodzakelijk, vlees niet
Het gaat om de suggestie die het wekt.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:41:52 #44
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51073951
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, er staat dat vlees noodzakelijke voedingsstoffen bevat die ervoor zorgen dat de kinderen goed kunnen groeien, zodat je straks niet een compleet land hebt met een gemiddelde lengte van 1,50 meter. Dus ik snap niet wat er zo mis is met feiten?
  maandag 2 juli 2007 @ 21:46:49 #45
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51074157
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, er staat dat vlees noodzakelijke voedingsstoffen bevat die ervoor zorgen dat de kinderen goed kunnen groeien, zodat je straks niet een compleet land hebt met een gemiddelde lengte van 1,50 meter. Dus ik snap niet wat er zo mis is met feiten?
Jouw interpretatie is dus iets wat gesuggereerd wordt maar wat niet overeenkomt met de werkelijkheid.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:48:19 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51074208
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Jouw interpretatie is dus iets wat gesuggereerd wordt maar wat niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Maar er wordt nergens gezegd dat vlees eten noodzakelijk is.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:04:47 #47
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_51074954
Er zijn 2 manieren van feiten presenteren:
- de juiste manier, alle feiten in het juiste verband
- de foute manier, een deel van de feiten uit hun verband gerukt

Er is helemaal geen vlees nodig om gezond op te groeien. Het is alleen makkelijk.
Eet genoeg eieren en zuivel of gewoon vitaminepillen en dan komt het echt wel goed.
Meer vlees eten is gewoon onzin.
Omdat in de DD vaak wetenswaardigheden staan nemen kinderen wat er als feiten is staan geschreven ook als feiten aan.
Dankzij Disney denken we dat lemmingen zelfmoord plegen. Dankjewel Disney voor de misleiding.

Wat er mis is is dat de DD een vertrouwen schept in dee lezers en die misbruikt om ze bullshit door de keel te stouwen. Dit keer ten koste van dieren.
Daar mag zeker iets van gezegd worden.

Trouwens wat vind Clarabella Koe van het boekje?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_51079095
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef Spacehamster het volgende:
Er zijn 2 manieren van feiten presenteren:
- de juiste manier, alle feiten in het juiste verband
- de foute manier, een deel van de feiten uit hun verband gerukt

Er is helemaal geen vlees nodig om gezond op te groeien. Het is alleen makkelijk.
Eet genoeg eieren en zuivel of gewoon vitaminepillen en dan komt het echt wel goed.
Meer vlees eten is gewoon onzin.
Omdat in de DD vaak wetenswaardigheden staan nemen kinderen wat er als feiten is staan geschreven ook als feiten aan.
Dankzij Disney denken we dat lemmingen zelfmoord plegen. Dankjewel Disney voor de misleiding.

Wat er mis is is dat de DD een vertrouwen schept in dee lezers en die misbruikt om ze bullshit door de keel te stouwen. Dit keer ten koste van dieren.
Daar mag zeker iets van gezegd worden.

Trouwens watt vind Clarabella Koe van het boekje?
Nou, laat ik het zo zeggen, het is jammer dat het een specifieke vlees advertorial was, maar ik vind dat je kinderen niet kan onthouden van het eten van vlees. Zo'n vitaminepil komt voor kinderen ook nogal dwingend over. Verder kun je niet alle voedingsstoffen vervangen door eieren en zuivel.

Maar om maar even iets over vitamine b12. Ik ken zat mensen die nagenoeg geen vlees eten of omdat het wegens medische redenen amper opgenomen wordt.
quote:
Vitamine B12 komt alleen voor in dierlijk voedsel, daarom kunnen veganisten (zij gebruiken uitsluitend plantaardig voedsel) ook dezelfde klachten krijgen en geldt dus ook voor hen deze waarschuwing.
Tekorten kunnen in enkele gevallen ook ontstaan door een eiwitsplitsingsprobleem (door een tekort aan maagzuur en pepsine in de maag) en in het verlengde hiervan door langdurig gebruik van maagzuurremmers. Ook een (aangeboren) tekort aan transporteiwit kan een B12-tekort veroorzaken.
In het laatste 2/5 deel van de dunne darm wordt de B12 opgenomen. Na een operatie aan de dunne darm of een ziekte hieraan kunnen ook vitamine B12-tekorten optreden. (b.v. ziekte van Crohn, Coeliakie, bacteriële overgroei).
.
quote:
De behandeling van een B12-tekort.
Omdat een B12-tekort meestal het gevolg is van een gestoorde opname van het vitamine, heeft het gebruik van een B12-supplement in deze gevallen niet het beoogde effect. De opname via de mond werkt niet meer.
Suppletie met B12-injecties in de spieren is de betrouwbaarste behandelmethode. De werkzame stof komt langzaam in het lichaam vrij zodat deze optimaal wordt benut.
Vanuit othomoleculaire kringen wordt beweerd dat de behandeling van een B12-tekort goed via een hooggedoseerd B12-supplement mogelijk is. Dit wordt echter ten zeerste afgeraden.
Lees verder de uitgebreide informatie over de behandeling.
Verder denk ik dat het toedienen van een pil of een spuit met vitamine b12 niet echt wenselijk is bij kinderen...
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 07:10:41 #49
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51083173
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef sjakie007 het volgende:

Verder denk ik dat het toedienen van een pil of een spuit met vitamine b12 niet echt wenselijk is bij kinderen...
In zuivel zit ook B12. Het gaat er echter ook niet om om kinderen te onthouden van het eten van vlees, maar om een juiste voorstelling van zaken te maken die geen onjuiste suggesties wekt.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:02:18 #50
28033 Pek
je moet wat
pi_51083960
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Sant het volgende:

[..]

Kamervragen stellen over n fucking vlees kookboek bij de DD, komop man.. daarover moet op LANDELIJK niveau worden gesproken??
Ach, kamervragen worden al gesteld als een letterspelletje van de buis gehaald wordt. Dit past prima in het rijtje
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')