Pearl jam was een grunge band, nu is het gewone rock.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:40 schreef InTheDarkness het volgende:
Waarom staat er dan in de OP dat ze een rock band zijn ?
quote:Eddie Vedder will embark on a month-long solo tour beginning August 1st in Boston and ending August 22nd in Chicago with select dates in Canada (full list of tour dates below).
Laat die gast een plaat in elkaar schroeven met zijn band!quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:55 schreef xTomer het volgende:
http://pearljam.com/news/index.php?what=News#260
[..]
Linkje ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:15 schreef Froj het volgende:
Mike heeft in een interview weer over de nieuwe plaat gepraat, dus die komt er heus wel
Leuk!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef Froj het volgende:
http://spin.com/articles/(...)-meets-mike-mccready
Ik denk dat niemand het echt zeker weet behalve the guys en Dave zelfquote:Op zondag 6 juli 2008 23:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Kan iemand me trouwens in eigen woorden omschrijven wat nu precies de reden is waarom Dave uit de band werd gekicked?
Ik vind het echt raar, er valt nergens iets over te vinden en hebben ze het nooit tegen de fans gezegt? Ik vind dat als fan heb je daar toch wel recht op ofniet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het echt zeker weet behalve the guys en Dave zelf
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik vind het echt raar, er valt nergens iets over te vinden en hebben ze het nooit tegen de fans gezegt? Ik vind dat als fan heb je daar toch wel recht op ofniet?
Got a gun, in fact I got two.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die drummer was toch ook een gunnut, daarom lag ie ook al niet zo goed bij Eddie Vedder.
Mmh lijkt me niet. Vooral Stone en Jeff zijn er, onder andere door Kurt Corbain, meerdere malen van beschuldigd er te commerciele gedachten op na te houden. Zelf hebben zij dit ook nooit onder stoelen of banken gehouden. In de begin periode van Mookie Blaylock hebben zowel Stone als Jeff aangegeven de grootste band in de wereld te willen worden. Ook Eddie ,toendertijd met Bad Radio, was druk bezig met het kopieeren van Bruce Springsteen. Ook hij had de ambitie erg beroemd en rijk te worden. Een en ander kun je nog wel vinden in oude interviews.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:57 schreef Joostebrood het volgende:
Mij is wel eens verteld dat de drummer een ander commercieel belang had dan de rest van de band. Hij scheen nogal op geld uit te zijn en dat pastte niet helemaal in de filosofie van de band.
Is dat zo? Luister maar eens naar de versie `Growin up` van Eddie of `One step up` van Bad Radio. Best OK!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:24 schreef Froj het volgende:
Eddie die Bruce Springsteen kopieertgelukkig is dat mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |