De goede ouwe tijdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Loslopende kat + buurman!
leuke topics, Weber!
Ja beetje flauw, sommige PvdD-ers zijn helemaal de weg kwijtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Die uiteraard gesloten wordt op het moment dat ik de link hier post.
Ik mag momenteel geen bier. Klote medicatie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De goede ouwe tijd
)Ik heb er zelfs een biertje bij gepakt
Medicatie waarvoor alcoholrestricties een vereiste zijn, zijn sowieso kut...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik mag momenteel geen bier. Klote medicatie.
harry saksioni ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:11 schreef Zwansen het volgende:
Wehehehehe.
Geen spoilers over Harry hoor.
haha follow the hype...quote:
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Er was donderdag trouwens een erg goede docu op over Cuby and the blizzards als hij op uitzending gemist staat is het een aanrader (vooral voor alle drenthen natuurlijk )
2 uur lang drentse nuchterheid, tja als harry niet wou spelen dan speelde hij gewoon nietquote:
Hmm minder, de herman brood stukken zijn ook coolquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:04 schreef SuperWeber het volgende:
Niet te vinden dus...
Welke zender was het (titel is ook handig)....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hmm minder, de herman brood stukken zijn ook cooldie gast heeft wat afgejat meestal als hij er niet bij was was het omdat hij weer eens in de bak zat omdat hij een bak met LPs had gejat etc.
niet dusquote:Cuby + Blizzards
40 jaar de blues
(niet online beschikbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |