PP drinkt dat op een ochtend (whiskey, wodka what's the differencequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:14 schreef Cynic het volgende:
Pf, SM drinkt dat gewoon in een middag op. Waarom moet jij er dan zo lang over doen?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:14 schreef Cynic het volgende:
Pf, SM drinkt dat gewoon in een middag op. Waarom moet jij er dan zo lang over doen?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
PP drinkt dat op een ochtend (whiskey, wodka what's the difference) Om vervolgens lekker te gaan slapen in de zon
Ik had ook nog wat ephedra liggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Cynic het volgende:
wilde tijden waren dat
ohja, ik ging laatst eens kijken hoe het met mijn paddo's was gesteld maar die waren niet goed meer![]()
Kloptquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef Cynic het volgende:
Da's zelfs verboden tegenwoordig
Volgens mij viel het allemaal wel mee met die ephedra, ik voelde er iig niks vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:41 schreef Cynic het volgende:
Ook niet echt heel gezond spul lijkt me trouwens.
als we er zin in hebben we hebben nu wel 2 porties bij elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef Cynic het volgende:
ja wanneer denk je die te kunnen consumeren?
dat iik ook niet, maar Yellow Jackets daarentegen sloegen wel flink aan. Zat wat meer zooi in denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij viel het allemaal wel mee met die ephedra, ik voelde er iig niks van![]()
![]()
Hm, ik was meer eerst benieuwd naar jouw ervaring voordat ik het zelf ga proberenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
als we er zin in hebben we hebben nu wel 2 porties bij elkaarHet leuke is wel dat je gewoon het kontje en de top eraf kunt snijden en dan heb je weer 2 nieuwe in 2 jaar
eigenlijk hopen we dat hij nog eens armpjes krijgt
haha heb dus nog geen ervaringenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik was meer eerst benieuwd naar jouw ervaring voordat ik het zelf ga proberen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef Cynic het volgende:
nee precies, dus je weet wat je te doen staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |