PP drinkt dat op een ochtend (whiskey, wodka what's the differencequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:14 schreef Cynic het volgende:
Pf, SM drinkt dat gewoon in een middag op. Waarom moet jij er dan zo lang over doen?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:14 schreef Cynic het volgende:
Pf, SM drinkt dat gewoon in een middag op. Waarom moet jij er dan zo lang over doen?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
PP drinkt dat op een ochtend (whiskey, wodka what's the difference) Om vervolgens lekker te gaan slapen in de zon
Ik had ook nog wat ephedra liggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Cynic het volgende:
wilde tijden waren dat
ohja, ik ging laatst eens kijken hoe het met mijn paddo's was gesteld maar die waren niet goed meer![]()
Kloptquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef Cynic het volgende:
Da's zelfs verboden tegenwoordig
Volgens mij viel het allemaal wel mee met die ephedra, ik voelde er iig niks vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:41 schreef Cynic het volgende:
Ook niet echt heel gezond spul lijkt me trouwens.
als we er zin in hebben we hebben nu wel 2 porties bij elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef Cynic het volgende:
ja wanneer denk je die te kunnen consumeren?
dat iik ook niet, maar Yellow Jackets daarentegen sloegen wel flink aan. Zat wat meer zooi in denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij viel het allemaal wel mee met die ephedra, ik voelde er iig niks van![]()
![]()
Hm, ik was meer eerst benieuwd naar jouw ervaring voordat ik het zelf ga proberenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
als we er zin in hebben we hebben nu wel 2 porties bij elkaarHet leuke is wel dat je gewoon het kontje en de top eraf kunt snijden en dan heb je weer 2 nieuwe in 2 jaar
eigenlijk hopen we dat hij nog eens armpjes krijgt
haha heb dus nog geen ervaringenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik was meer eerst benieuwd naar jouw ervaring voordat ik het zelf ga proberen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:12 schreef Cynic het volgende:
nee precies, dus je weet wat je te doen staat!
valt wel mee het is een festival wat sinds 2003 bestaat, het wordt altijd samengesteld door een band, dit jaar portishead, het festival wordt gegeven op een vakantiepark en de kaartjes zijn inclusief huisjequote:Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef Cynic het volgende:
wazige info trouwens, beetje onoverzichtelijk
Mars volta heeft het al eens gedaan en sonic youthquote:Op maandag 9 juli 2007 08:42 schreef Cynic het volgende:
ja de prijs leek me ook wel een beetje aan de hoge kant.
wel een leuk principe trouwens, dat een band het samenstelt
Inderdaad maar ik vind het wel een leuke hype, mits goede albumsquote:Op maandag 9 juli 2007 08:49 schreef Cynic het volgende:
Dat is ook al zo'n hype aan het worden, het helemaal spelen van oude albums
Wij zijn ook zaterdag al weg gegaan, je zou zeggen dat die boeren daar wel wat stro zouden hebben. Maar dat bleek dus nietquote:Op maandag 9 juli 2007 10:38 schreef Cynic het volgende:
ja dat zeker
als ik de foto's van (de modder op) waldrock zie ben ik best blij dat ik niet gegaan ben trouwens
ja erg leuk. Ik heb vooral genoten van mesuggah. Het was een beetje jammer trouwens dat de podia te dicht bij elkaar stonden en het geluid van de een de andere overtroefde.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:00 schreef Cynic het volgende:
Hoe was het qua muziek dan?
heel slecht vond ik dat het grotere podium naast een stukje groter voornamelijk een veel hoger volume had.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
dat lijkt me ook makkelijk te voorkomen, best jammer inderdaad als dat zo was
3 podia is ook wel erg veel voor een festival als Waldrock
haha nouja het is wel een leuk festival maar de organisatie had hier en daar wat ogen en haken. Voornamelijk het omgaan met waterquote:Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef Cynic het volgende:
wel een goede review gelezen trouwens, dat het een veel "leuker" festival is dan Fields of Rock en dat soort mega-festivals
stro ftwquote:Op maandag 9 juli 2007 14:01 schreef Cynic het volgende:
dat water-probleem is natuurlijk ook niet iets waar je veel aan kan doen. Die camping zag er ook vrij rampzalig uit trouwens op de foto's...
Hier lagen wel wat houtsnippers maar niet voldoendequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:04 schreef SuperWeber het volgende:
Houtsnippers waren ook vrij effectief op mijn laatste LL...
Mja, enniewee, niet zeuren, op een festival hoor je ranzig te worden... Hoe ranzig maakt dan niet meer uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hier lagen wel wat houtsnippers maar niet voldoende
Dat is ook wel weer zo maar ik wil dan wel graag in de tent waar het optreden is kunnen staan, en dat was op sommige plekken echt niet meer mogelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, enniewee, niet zeuren, op een festival hoor je ranzig te worden... Hoe ranzig maakt dan niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |