Volgens mij welquote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Mirri het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat de finales maandag werden gespeeld?
Ivanisevic - Rafterquote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Mirri het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat de finales maandag werden gespeeld?
Ik ben misschien wat optimistisch....quote:
Ze doet het fantastisch, maar het vrouwentennis is best saai aangezien de echte top er ver bovenuit steekt qua kracht (Williams, Sjarapova, Henin, Mauresmo enz.). Ik denk dat ze daartegen veel tekort komt en niet te vergelijken is met tsjakpatatze.quote:
De top is de laatste jaren steeds dichter bij elkaar gekomen. Het was niet denkbaar dat iemand als Jankovic en Ivanovic bij die top konden komen. Dat Serena ook pas 8e staat op de wereldranglijst is daar een mooi voorbeeld van. Zo zie je ook dat iemand als Chakvetadze de finale van de Ordina Open kan winnen van Jankovic en diezelfde Chakvetadze verliest op Wimbledon weer van Krajicek. Dat was 3 tot 4 jaar geleden never nooit denkbaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze doet het fantastisch, maar het vrouwentennis is best saai aangezien de echte top er ver bovenuit steekt qua kracht (Williams, Sjarapova, Henin, Mauresmo enz.). Ik denk dat ze daartegen veel tekort komt en niet te vergelijken is met tsjakpatatze.
Alleen presteert Paszek het hele jaar al goed!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:00 schreef Norrage het volgende:
Er zijn wel vaker 16jarige meisjes die ver komen, en die vervolgens niks presteren...nog even afwachten hoor.
Direct toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:07 schreef TomComCo het volgende:
Hoelaat begint Misa ongeveer als er nu nonstop zonder regen wordt gespeeld en op welke baan?
quote:Ronde 4
J. Henin (Bel,1) - P. Schnyder (Zwi,15) 6-2 6-2
D. Hantuchova (Slw,10) - S. Williams (VS,7) -
J. Jankovic (Ser,3) - M. Bartoli (Fra,18) -
L. Granville (VS) - M. Krajicek (Ned,31) -
A. Ivanovic (Ser,6) - N. Petrova (Rus,11) -
N. Vaidisova (Tsj,14) - A. Mauresmo (Fra,4) -
S. Kuznetsova (Rus,5) - T. Paszek (Oos) -
V. Williams (VS,23) - M. Sharapova (Rus,2) -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |