oke netjes. Dan wordt dit een speculeer topic...quote:Op maandag 2 juli 2007 16:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal vanavond van me laten horen. in een nieuw R&P topic.
ik schat me kansen op een goede afloop in op 20%.
Nope.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:54 schreef Apfel. het volgende:
[..]
oke netjes. Dan wordt dit een speculeer topic...
Neem anders stiekem t gesprek op met je mobieltje
Met een Sony DCH-800DVD handycam© , NU met handige opbergtas! en tijdelijk 3 jaar garantie dan?quote:
Was maar een Garpje, jeweets!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik gaat met de auto... en wat nou 5 minuten voor het gesprek...
waarschijnlijk zit jij nu in de auto met een kut gevoel in je maagquote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ik gaat met de auto... en wat nou 5 minuten voor het gesprek...
Kokhalzend, half brakendquote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit jij nu in de auto met een kut gevoel in je maag
óf hij heeft net z'n zakje geleegd je weet maar nooit met die vrouwen van tegenwoordigquote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Apfel. het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit jij nu in de auto met een kut gevoel in je maag
dat is dan weer jammer...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:51 schreef Jekoos het volgende:je zou mijn verhaal niet uittypen op FOK!
klootzak
50/50 verhoudingen he!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
wejooo gemixte vodka jussssssssssssss
zo is dat, je kan niet snel genoeg compleet naar de kenker gaan!quote:
Uit je dak met 50/50quote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef l3laster het volgende:
[..]
zo is dat, je kan niet snel genoeg compleet naar de kenker gaan!![]()
kom maar ik wed op een eind goed al goed verhaal waarbij Seventh-Heaven wel heeft afgesproken met de schoonfamilie elke week nieuwe bloemen te brengen. En dat 5 jaar lang.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik denk dat die vriendin van hem tijd nodig heeft om te denken...
En daarna dumpt ze hem keihard omdat ze een nieuw vriendje heeft gevonden die haar wel anaal kan plezieren...
Iemand wedden?
Je begint me aan het denken te zetten hmmm.....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef Oproerkraaier het volgende:
No fucking way dat dat een eind goed al goed verhaal wordt.
Die vriendin zal nu toch wel in zien dat hij een kneus is?
Maar misschien heeft ze borderline, is ze gehandicapt en net gedumpt en vind ze hem wel lief...
We have a winnerquote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat ie daar rond de klok van 19.00u aan de deur staat...
-knip-
De familieleden, die al om het hoekje stonden te kijken applaudiseren luidt. Het meisje is trots.
" Hiermee wil ik trouwen, met hém wordt ik gelukkig! " denkt ze...
juist, en dan hoor je volgend jaar op tv door de paus him selfe "bedankt fur die bloemen"quote:Op maandag 2 juli 2007 19:18 schreef Apfel. het volgende:
kom maar ik wed op een eind goed al goed verhaal waarbij Seventh-Heaven wel heeft afgesproken met de schoonfamilie elke week nieuwe bloemen te brengen. En dat 5 jaar lang.
ik wordt echt nieuwschierig... fucking hell zegquote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef l3laster het volgende:
[..]
juist, en dan hoor je volgend jaar op tv door de paus him selfe "bedankt fur die bloemen"
Dat jij rond deze tijd nog zo helder kan nadenken. Echt super!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
goed topic![]()
ik denk dat het zoiets is als
18.59 DINGDONG
19.00 DING DONG
19.05 DINGDINGDINGDINGDOENOUOPEN!!!!
19.09 ALSJEBLIEIEIEIEIEIEFT! HET SPIJTMEDOENOUOPEN!!! DINGDONGDINGDONGDINGDONG
19.11 *deur open* "Lieverd...." *PATS* "KLOOTZAK!!!!" *gebroken neus*
19.12 *deurdicht*
althans,dat hoopik
|
Forum Opties | |
---|---|