Neh.. maar ik ergerde me nogal aan de spelfouten op de FP.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:54 schreef Misstique het volgende:
Miste je René zo erg J.?
Ik ook maar ik negeer de FP gewoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh.. maar ik ergerde me nogal aan de spelfouten op de FP.
Heb je werk?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Dagonet het volgende:
Morgen kennismakingsgesprek trouwens, dus ik blijf in zwolle.
Afhankelijk enigszins van morgen dus.quote:
Roddelaarsters.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:57 schreef ehqo het volgende:
De beste wat?
Tof, alvast keiveel succes!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Afhankelijk enigszins van morgen dus..
Waar? Waar? Waar?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Dagonet het volgende:
Morgen kennismakingsgesprek trouwens, dus ik blijf in zwolle.
DAT GEEFT HAART NIET INEENS MODRECHTEN ONDER JOUW ACCOUNT HIER KLOPT IETS NIET IK EIS DUIDELIJKLHEID EN WEL NU DIRECT!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:55 schreef Litso het volgende:
zit je weer onder mijn account te posten schat?
Ik krijg zo een mail met alle contactgegevens, bij het bedrijf waar ze me vorige week voorgesteld hebben.quote:
*duikt wegquote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
DAT GEEFT HAART NIET INEENS MODRECHTEN ONDER JOUW ACCOUNT HIER KLOPT IETS NIET IK EIS DUIDELIJKLHEID EN WEL NU DIRECT!!!
Sorry, ik liet me even gaan.quote:
Gezellig.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Litso het volgende:
Chaos inject
RIP APART!
Massive defect
RIP APART!
Plastic Messiah
RIP APART!
Create desire
EAT THE HEART!
Ja zeg. Het kan niet altijd bloemetjes, gitaren en getie-dyede t-shirts zijn.quote:
Bart de Graaffische Kaart.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef cerror het volgende:
Glansspoelmiddel.
Ik gebruik altijd gewoon water.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef cerror het volgende:
Glansspoelmiddel.
Ga je gang, registratie is tegenwoordig open voor hotmail enzoquote:Op maandag 2 juli 2007 15:14 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Ik moet een nieuwe leuke kloon. Deze is oud.
Waarom is in hemelsnaam je kloon óók moderator?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:14 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Clumsy_Clavan?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:14 schreef clumsy_clitloos het volgende:
c_c is de nieuwe Knut.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom is in hemelsnaam je kloon óók moderator?
ouchquote:
Wow! Zit er een *ping* op die nick van je?quote:
En mensen die je lief vindt noem je maar Knut?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow! Zit er een *ping* op die nick van je?
En c_c is heul lief hoor!
Ik vind het best knap van mezelf. Ik lees NOOIT in BEF. Ik klik het uit verveling aan. En 'ping' daar staat mijn nick. Ik heb er een gave voor. Vraag maar aan Dago.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow! Zit er een *ping* op die nick van je?
En c_c is heul lief hoor!
Ik bedoelde het anders. Gewoon dat c_c niet alleen een kloon heeft met crewrechten, maar dat die kloon óók nog eens blauw is. In dat opzicht dus de nieuwe Knut. Zoiets.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
En mensen die je lief vindt noem je maar Knut?
het is inderdaad echt spooky jaquote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef GI het volgende:
[..]
Ik vind het best knap van mezelf. Ik lees NOOIT in BEF. Ik klik het uit verveling aan. En 'ping' daar staat mijn nick. Ik heb er een gave voor. Vraag maar aan Dago.
Als getrouwd man rest er inderdaad weinig anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |