Het zijn de volgelingen van Aagje Hartog-Dekker.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef Misstique het volgende:
Wat is er met het plaatje in de OP gebeurd?
De oude Hartogquote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
En wat is er met Gellius avatar gebeurd? Weer een andere.....
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:50 schreef Misstique het volgende:
Potvolblomme! Potvolkoren! Ik volg het zo niet meer met al die wisselende icons en rare plaatjes in de OP! Het is één grote chaos alhier, tijd om de teugels wat aan te trekken!.
Ik heb net ontbeten.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:01 schreef Gellius het volgende:
Heb jij trouwens wel gelunched, Scrutinizer?
Neem een retro-innovatief koekjequote:Op maandag 2 juli 2007 15:14 schreef Dagonet het volgende:
Al dat gepraat over brood wekt mijn eetlust.
Wat kan een sterf'lijk mens beter wensen, dan koren op 't veld, brood en vrede voor alle mensen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:24 schreef Gellius het volgende:
's Werelds mooiste wapen op klei en zand is en blijft de ploeg op het akkerland, zeg ik altijd maar.
Die Rolf is wel erg jong overleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:48 schreef Gellius het volgende:
Op een dag zullen ook jullie hierin opgenomen worden, lieve mensen:
[afbeelding].
Neuh, niets noemenswaardigs.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:07 schreef Gellius het volgende:
Zo zo, is er nog iets gebeurd vanmiddag?
Twan heeft een heel goed rapport en heeft daarom een ridderkoffer van de Playmobil gekregen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:07 schreef Gellius het volgende:
Zo zo, is er nog iets gebeurd vanmiddag?
Wow, een ridderkoffer van Playmobil. Hij zal nu wel populair zijn bij de meisjes in zijn klas.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft een heel goed rapport en heeft daarom een ridderkoffer van de Playmobil gekregen.
[afbeelding]
Nederlandert.quote:Amerikaan trouwens?
Ik kreeg helemaal niets. Er stond altijd wel een opmerking bij als "Scrutinizer kijkt liever uit het raam dan op het bord", die mijn ouders tot ontevredenheid stemde.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:16 schreef Gellius het volgende:
Ach, wat wordt ons toekomstig volk toch verpest. Als ik een goed rapport had kreeg ik altijd een bruine boterham met tevredenheid.
Twan krijgt elke dag een bruine boterham. Ach af en toe een cadeautje moet kunnen, toch? En zijn rapport is echt heel erg goed. Twan was al populair bij de meisjes...quote:Op maandag 2 juli 2007 16:16 schreef Gellius het volgende:
Ach, wat wordt ons toekomstig volk toch verpest. Als ik een goed rapport had kreeg ik altijd een bruine boterham met tevredenheid.
Het leuke van Playmobil-poppetjes is dat ze heel lang branden.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wat hebben ze veel leuke dingen van Playmobil![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leuke van Playmobil-poppetjes is dat ze heel lang branden.![]()
Tuurlijk. D'r komt echt een hele smerige walm vanaf en de druppels vloeibaar plastic veroorzaken nare brandwondenquote:
Dat klopt! Maar voor je 't weet hebben ze ze onbrandbaar gemaakt en zijn de afneembare haardosjes niet langer giftig, zoals in the good old days.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leuke van Playmobil-poppetjes is dat ze heel lang branden.![]()
Is dat een hint voor de foto ?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef wyccie het volgende:
Maaltijdsalade gegrilde kip met caesardressing.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |