Ben jij een BSB-kloon? waar haal je toch vandaan dat die jongens aan het provoceren waren of zich opzichtig gedroegen??quote:Op maandag 2 juli 2007 15:39 schreef Super7fighter het volgende:
Dus die jongelui die deze homo's mishandeld hebben zijn volgens jou zelf homo's? Interessante theorie, alleen hij snijdt geen hout. Als deze jongens collectief homo waren, waren ze ingegaan op hun oneerbare voorstellen en hadden ze deze homo's niet afgeranseld.
Ik denk dat het scenario anders lag. Jongeren hadden veel gezopen. Weten niet zo goed waar ze heen slenteren door de alcohol en komen in deze straat terecht. Ook hebben ze wellicht wat drugs geslikt.
Opeens komen twee opzichtige homo's aan lopen. Door de drugs en de alchol staan ze te trippen, de homo's zijn intimiterend of komen intimiderend over. Overal zien ze gevaar, vooral homoseksueel gevaar dat ze associeren met verkrachting. De jongeren slaan de homo's van zich af.
Als er ooit zo'n jochie me wat probeert te doen is tie van mijquote:Op maandag 2 juli 2007 20:16 schreef Het_hupt het volgende:
Het verschil is alleen dat homo's geen naffers aftuigen.....................helaas![]()
In Nederland?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:09 schreef YuckFou het volgende:
zo'n portie zinvol geweld is bij de rechter wel als noodweer uit te leggen
Vraag ik me ook wel eens af. Heb wel eens van de politie gehoord dat een aantal potenrammers zelf homo zijn maar dat absoluut nooit zullen toegeven vanwege geloof, familie en nog zo het een en ander. De totale ontkenning wat mogelijk kan resulteren in dit bijzonder agressief gedrag. Ik vind het maar 'verdacht.' Zijn dit soort gasten al gezien rond en nabij die Arabische café's? Pas een tweede geopend. Tweede bar voor Arabische homoseksuelen geopend Makkelijke prooien te vinden. Zullen ze wel niet durven, bang om als homo te worden beschouwd zeker. (wat ze misschien ook zijn...)quote:Op maandag 2 juli 2007 14:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Toch interessant om te zien hoe vaak dit soort jongeren "contact" zoekt met homofiele mensen.
En negers dan? Je hebt van die soort met zo'n gangster kleding stijl, met zo'n houding van "kijk mij eens een grote gevaarlijke neger zijn..." moeten die ook maar gemat worden? Das toch ook provoceren...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het handje vasthouden kan al een provocatie op zich zijn. En dat opdringerige nichterige gedoe kan natuurlijk wel een rol gespeeld hebben. In de trant van: "kijk me hier aanwezig zijn, en ik ben hardcore homo tot je erbij neervalt". Deze houding wekt terechte agressie op.
Moeten de homo's van de gayparade immers niet wijken voor de voetbalfans?
Nogmaals, ik keur het niet goed, maar heb er wel begrip voor.
en dat 4 van de 6 daders wederom naffers zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef kevin85 het volgende:
Dat het nu helemaal niemand opvalt dat het top is dat er 6 verdachten op heterdaad zijn aangehouden door de politie!![]()
Heterdaad? Ze zijn toch gewoon een endje verder opgepakt?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef kevin85 het volgende:
Dat het nu helemaal niemand opvalt dat het top is dat er 6 verdachten op heterdaad zijn aangehouden door de politie!![]()
ik begrijp ook waarom marokkanen worden geweigerd in discos en zwembadenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:38 schreef Super7fighter het volgende:
Ik keur de daad niet goed, maar begrijp deze wel.
En een reisje naar Tunesie en ze mogen zich uitleven op de Eendracht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Cairon het volgende:
omdat je in Nederland...
- gestraft word als je jezelf verdedigd. Sla je iemand terug, of sla je een inbreker, dan kan je worden opgepakt of aangeklaagd wegens mishandeling of geweldpleging.
- wel beter weet als allochtonen betrokken zijn, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben of staan er straks tien voor je neus.
- omdat je weet dat er hele organisaties in het leven zijn geroepen om dit soort figuren een hand boven de hoofd te houden, terwijl je weet dat er niemand is die voor jou opkomt. Want je weet dat jij de bak in gaat voor een vergrijp, terwijl dit soort volk een kopje thee krijgt aangeboden door de burgemeester.
Dat blijft juridisch gezien heterdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heterdaad? Ze zijn toch gewoon een endje verder opgepakt?
Gewoon "boe" of "foei" roepen wanneer je het slachtoffer wordt van geweld. Dat zou moeten helpen volgens sommige mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En een reisje naar Tunesie en ze mogen zich uitleven op de Eendracht.
Je kunt dit nu wel weer in de context van wie het 'zieligst' of 'meest achtergesteld" duwen maar wat stel je voor dat er moet gebeuren?
Ja en dan een gesprekje bij een kopje thee en vergeet de koekjes niet.........quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Gewoon "boe" of "foei" roepen wanneer je het slachtoffer wordt van geweld. Dat zou moeten helpen volgens sommige mensen.
Als je die kids in elkaar slaat, ben je zelf strafbaar. Ook al is het om iemand te hulp te komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:10 schreef HiZ het volgende:
Het is helemaal niet waar dat je niks kunt doen in dıt soort situaties zonder de wet te overtreden. Maar iedereen is te schijterig om wat te doen. Wegrennen is veel makkelijker immers. Met als resultaat dat de daders zich nog sterker voelen en nog zekerder weten dat het wel ok is als je dıe mietjes in elkaar ramt.
Iedereen kijkt wel uit om in te grijpen als Marokkanen of andere ruziezoekers bezig zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:10 schreef HiZ het volgende:
Het is helemaal niet waar dat je niks kunt doen in dıt soort situaties zonder de wet te overtreden. Maar iedereen is te schijterig om wat te doen. Wegrennen is veel makkelijker immers. Met als resultaat dat de daders zich nog sterker voelen en nog zekerder weten dat het wel ok is als je dıe mietjes in elkaar ramt.
René Steegmans? Of hoe heet hij ook al weer. Kwam ook iemand te hulp.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Iedereen kijkt wel uit om in te grijpen als Marokkanen of andere ruziezoekers bezig zijn.
Te vaak gelezen wat er met de "redder" gebeurde,
Het gaat er niet om dat wij moeten ingrijpen, maar dat de straffen hoger moeten. Laat het ze maar echt voelen. Kom maar op met die heropvoedingskampen voor vervelende jeugd die andere mensen terroriseren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je die kids in elkaar slaat, ben je zelf strafbaar. Ook al is het om iemand te hulp te komen.
Wat wil jij dan? Als je tegen die etters zegt dat ze stout zijn, pakken ze jou ook.
Ben je met een groep tegen deze groep, dan pakken ze je wel een andere keer. Als ze wat 'vriendjes' ge-sms't hebben en zij in de meerderheid zijn.
Kom op. Je kan en mag er niks tegen doen.
Anders moet jij maar eens even vertellen hoe we dit aan moeten pakken als omstanders.
Helemaal mee eens. En uiteraard voor alle criminele jeugd, zowel auto- als allochtoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat wij moeten ingrijpen, maar dat de straffen hoger moeten. Laat het ze maar echt voelen. Kom maar op met die heropvoedingskampen voor vervelende jeugd die andere mensen terroriseren.![]()
Eh dat hangt af van de situatie natuurlijk, maar ik heb ooit wel eens zo'n groep van 6 mensen laten ophouden met het in elkaar trappen van een fiets van iemand. Tot mijn verbijstering bleek na het gebeuren de eigenaar van de fiets er als een haas vandoor gegaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je die kids in elkaar slaat, ben je zelf strafbaar. Ook al is het om iemand te hulp te komen.
Wat wil jij dan? Als je tegen die etters zegt dat ze stout zijn, pakken ze jou ook.
Ben je met een groep tegen deze groep, dan pakken ze je wel een andere keer. Als ze wat 'vriendjes' ge-sms't hebben en zij in de meerderheid zijn.
Kom op. Je kan en mag er niks tegen doen.
Anders moet jij maar eens even vertellen hoe we dit aan moeten pakken als omstanders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |