abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 juli 2007 @ 15:39:32 #76
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_51060624
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Nee... mensen die zich zo enorm interesseren voor wat andere kerels met elkaar uitspoken dat ze ze in elkaar beuken, alsmede de mensen die dit geweld goedpraten *zijn* gewoon stiekem homo.
Dus die jongelui die deze homo's mishandeld hebben zijn volgens jou zelf homo's? Interessante theorie, alleen hij snijdt geen hout. Als deze jongens collectief homo waren, waren ze ingegaan op hun oneerbare voorstellen en hadden ze deze homo's niet afgeranseld.

Ik denk dat het scenario anders lag. Jongeren hadden veel gezopen. Weten niet zo goed waar ze heen slenteren door de alcohol en komen in deze straat terecht. Ook hebben ze wellicht wat drugs geslikt.
Opeens komen twee opzichtige homo's aan lopen. Door de drugs en de alchol staan ze te trippen, de homo's zijn intimiterend of komen intimiderend over. Overal zien ze gevaar, vooral homoseksueel gevaar dat ze associeren met verkrachting. De jongeren slaan de homo's van zich af.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_51060634
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
Misschien als ze 's zouden kappen met die met die kijk-ons-eens-flikkerende-relnichten-zijn-optochten, zouden ze minder agressie opwekken in de binnenstad. Niemand heeft mij ooit uit kunnen leggen hoe zo'n optocht bij kan dragen aan de acceptatie van homo's. Kunnen ze dat soort dingen niet gewoon thuis doen?
Om dezelfde reden ben ik een offensief gestart om het Rotterdamse zomercarnaval te verbieden. Belachelijk, al die kijk-ons-eens-met-onze-reet-schudden-heterowijven, gadverdamme. Kunnen ze dat soort dingen niet gewoon thuis doen?
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_51060731
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:39 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De jongeren slaan de homo's van zich af.
Dus jij sugereert dat de homo's de jongeren aan het betasten waren

Nee...ik zie een ander scenario:

Jongeren zien twee homo's lopen en dat is te walgelijk voor woorden en dus moeten de homo's daarvoor boeten.
pi_51060750
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:38 schreef Super7fighter het volgende:
Ik keur de daad niet goed, maar begrijp deze wel.
die in die foto ben jij zeker
  maandag 2 juli 2007 @ 15:45:10 #80
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_51060803
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:39 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dus die jongelui die deze homo's mishandeld hebben zijn volgens jou zelf homo's? Interessante theorie, alleen hij snijdt geen hout. Als deze jongens collectief homo waren, waren ze ingegaan op hun oneerbare voorstellen en hadden ze deze homo's niet afgeranseld.
Nee, want nu waren hun vriendjes erbij. Schaamtecultuur, weet je nog?
quote:
Ik denk dat het scenario anders lag. Jongeren hadden veel gezopen. Weten niet zo goed waar ze heen slenteren door de alcohol en komen in deze straat terecht. Ook hebben ze wellicht wat drugs geslikt.
Opeens komen twee opzichtige homo's aan lopen. Door de drugs en de alchol staan ze te trippen, de homo's zijn intimiterend of komen intimiderend over. Overal zien ze gevaar, vooral homoseksueel gevaar dat ze associeren met verkrachting. De jongeren slaan de homo's van zich af.
Maar... goede moslims mogen toch helemaal geen drank of drugs?
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  maandag 2 juli 2007 @ 15:46:04 #81
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_51060829
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:39 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dus die jongelui die deze homo's mishandeld hebben zijn volgens jou zelf homo's? Interessante theorie, alleen hij snijdt geen hout. Als deze jongens collectief homo waren, waren ze ingegaan op hun oneerbare voorstellen en hadden ze deze homo's niet afgeranseld.

Ik denk dat het scenario anders lag. Jongeren hadden veel gezopen. Weten niet zo goed waar ze heen slenteren door de alcohol en komen in deze straat terecht. Ook hebben ze wellicht wat drugs geslikt.
Opeens komen twee opzichtige homo's aan lopen. Door de drugs en de alchol staan ze te trippen, de homo's zijn intimiterend of komen intimiderend over. Overal zien ze gevaar, vooral homoseksueel gevaar dat ze associeren met verkrachting. De jongeren slaan de homo's van zich af.
Met zes man geintimideerd door twee?
En drugs/alcohol?
Dat mag toch helemaal niet?
Er van uitgaande dat ze de Islam aanhangen, dan zouden ze toch geen alcohol of drugs gebruiken?
Je kunt niet zeggen dat ze vanuit hun geloof en cultuur tot deze actie zijn gekomen in combinatie met gebruik van deze genotsmiddelen want blijkbaar zit hun eigen geloof dan ook niet zo diep.
be nice or go away
  maandag 2 juli 2007 @ 15:49:39 #82
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_51060953
die schijttolerantie altijd van Nederlanders
homo's zijn gewoon abnormaal, nee ze moeten niet mishandeld worden maar ook niet op handen gedragen worden!
pi_51061081
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef Little_Meanie het volgende:
die schijttolerantie altijd van Nederlanders
homo's zijn gewoon abnormaal, nee ze moeten niet mishandeld worden maar ook niet op handen gedragen worden!
Homo's en Marokkanen hoeven heus niet op handen gedragen te worden maar een beetje respect en onthouding van geweld zou niet verkeerd zijn. Alleen hebben die Afrikanen, moslims en negers er duidelijk meer moeite mee dan Nederlanders.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  maandag 2 juli 2007 @ 15:56:10 #84
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_51061162
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Met zes man geintimideerd door twee?
En drugs/alcohol?
Dat mag toch helemaal niet?
Er van uitgaande dat ze de Islam aanhangen, dan zouden ze toch geen alcohol of drugs gebruiken?
Je kunt niet zeggen dat ze vanuit hun geloof en cultuur tot deze actie zijn gekomen in combinatie met gebruik van deze genotsmiddelen want blijkbaar zit hun eigen geloof dan ook niet zo diep.
Als zes man straalbezopen zijn, kunnen 2 nuchtere gasten makkelijk zes man aan.

Wanneer heb ik gezegd dat deze daden religieus gemotiveerd zijn? Sterker nog, 9 van de 10 keer speelt religie geen enkele rol, en is het meer uit baldadigheid/dronkenschap.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 2 juli 2007 @ 15:56:15 #85
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_51061164
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef Little_Meanie het volgende:
die schijttolerantie altijd van Nederlanders
homo's zijn gewoon abnormaal, nee ze moeten niet mishandeld worden maar ook niet op handen gedragen worden!
dus... het feit dat twee homoseksuelen op straat uit een homoclub komen vind jij het op handen gedragen worden van homo's? is dit jouw manier van zeggen dat je homoseksuelen vreselijk vindt?
put
your
clothes
on!
  maandag 2 juli 2007 @ 15:59:49 #86
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_51061293
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Als zes man straalbezopen zijn, kunnen 2 nuchtere gasten makkelijk zes man aan.

Wanneer heb ik gezegd dat deze daden religieus gemotiveerd zijn? Sterker nog, 9 van de 10 keer speelt religie geen enkele rol, en is het meer uit baldadigheid/dronkenschap.
Waaruit haal jij dan je begrip voor de acties van de 6 kornuiten?
Als religie/cultuur geen rol speelt wat dan wel?
Ik zou jou wel eens willen horen als er uit baldadigheid/dronkenschap 2 marokkanen in elkaar geslagen waren, onder het mom van dezelfde excuses die jij aanhaalt, ze kwamen bedreigend over, ze gedroegen zich provocerend e.d.
be nice or go away
  maandag 2 juli 2007 @ 16:03:28 #87
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51061437
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:59 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Waaruit haal jij dan je begrip voor de acties van de 6 kornuiten?
Als religie/cultuur geen rol speelt wat dan wel?
Ik zou jou wel eens willen horen als er uit baldadigheid/dronkenschap 2 marokkanen in elkaar geslagen waren, onder het mom van dezelfde excuses die jij aanhaalt, ze kwamen bedreigend over, ze gedroegen zich provocerend e.d.
Het zijn Marokkanen, DUS ze zijn ontschuldig. Dat is een beetje de redenering van Super7Fighter als ik het goed begrijp.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51061509
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het handje vasthouden kan al een provocatie op zich zijn. En dat opdringerige nichterige gedoe kan natuurlijk wel een rol gespeeld hebben. In de trant van: "kijk me hier aanwezig zijn, en ik ben hardcore homo tot je erbij neervalt". Deze houding wekt terechte agressie op.
Moeten de homo's van de gayparade immers niet wijken voor de voetbalfans?

Nogmaals, ik keur het niet goed, maar heb er wel begrip voor.
Heb je er ook begrip voor als wij moslims gaan slaan dan?
Die zijn nl ook opdringerig en provocerend.
pi_51061547
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef Little_Meanie het volgende:
die schijttolerantie altijd van Nederlanders
moslims zijn gewoon abnormaal, nee ze moeten niet mishandeld worden maar ook niet op handen gedragen worden!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:11:12 #90
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_51061672
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef LENUS het volgende:

[..]

Het zijn Marokkanen, DUS ze zijn ontschuldig. Dat is een beetje de redenering van Super7Fighter als ik het goed begrijp.
*diep ademhaalt*

Ik moet me hier ook niet zo druk om maken, dat weet ik wel, als het niet zo stupide was zou je er om lachen, het trieste is alleen dat zolang jongens zoals hij dat gedrag goed blijven praten en niet wijzer worden, dit soort berichten alleen maar steeds vaker gaan verschijnen.
Relativeringsvermogen en mensen in hun waarde laten zit er bij sommigen niet in helaas.
Ze doen precies hetzelfde als waar ze "ons" en "onze maatschappij" van beschuldigen: discrimineren en achterstellen.
Het zal mij een worst zijn waar iemand vandaan komt of wat hun religieuze,sexuele of culturele voorkeur is, laat iedereen zijn ding doen en kijk naar jezelf, maar dat zal dan wel weer naief zijn.....
be nice or go away
pi_51062066
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef Little_Meanie het volgende:
die schijttolerantie altijd van Nederlanders
homo's zijn gewoon abnormaal, nee ze moeten niet mishandeld worden maar ook niet op handen gedragen worden!
Waarom zijn ze abnormaal?
It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:25:32 #92
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_51062106
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef LENUS het volgende:

[..]

Het zijn Marokkanen, DUS ze zijn ontschuldig. Dat is een beetje de redenering van Super7Fighter als ik het goed begrijp.
Ik heb net zo weinig met Marokkaanse, ontspoorde hangjongeren op als de Nederlander die dat met de Nederlandse Moslim heeft.
Dus hoe kom je tot die conclusie?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:25:57 #93
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51062121
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Worden er eigenlijk wel eens vrouwen mishandeld? Daar lees ik nml nooit wat over.
nee, alleen homo's
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51062127
Hmm tja.. het zou eens tijd worden dat de homo''s terugslaan hehe en dat soort mensen ff flink pakken in een steeg
:zet handtekening:
pi_51062165
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef Leonnnn het volgende:

Hmm tja.. het zou eens tijd worden dat de homo''s terugslaan hehe en dat soort mensen ff flink pakken in een steeg
Het jammere is dat je homo-bashers alleen herkent als ze in de meerderheid zijn.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:28:13 #96
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51062198
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef Leonnnn het volgende:
Hmm tja.. het zou eens tijd worden dat de homo''s terugslaan hehe en dat soort mensen ff flink pakken in een steeg
Een cursus zelfverdeding voor homo's zou vast wel helpen, dan valt er minder te zeuren door het coc en kan de politie gewoon doen waar ze voor zijn, mensen als mensen behandelen en niet homo's als andere mensen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51062478
Behandelt de politie homo's als 'andere mensen'?
  maandag 2 juli 2007 @ 16:42:10 #98
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_51062579
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het handje vasthouden kan al een provocatie op zich zijn. En dat opdringerige nichterige gedoe kan natuurlijk wel een rol gespeeld hebben. In de trant van: "kijk me hier aanwezig zijn, en ik ben hardcore homo tot je erbij neervalt". Deze houding wekt terechte agressie op.
Moeten de homo's van de gayparade immers niet wijken voor de voetbalfans?

Nogmaals, ik keur het niet goed, maar heb er wel begrip voor.
Niet alle homo's doen dat...
Kaleidoscopiklimax
  maandag 2 juli 2007 @ 16:44:56 #99
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51062679
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:38 schreef DennisMoore het volgende:
Behandelt de politie homo's als 'andere mensen'?
Blijkbaar. In het vorige berichtje dat de volkskrant publiceerde, bleek dat het coc een hele andere voorstelling van zaken gaf dan bekend bij de politie. Het lijkt sowieso wel een coc offensief, vroeger had je niet zo vaak van die drammerige suggestieve berichtjes dat er ineens overal (moslimgeaarde) potenrammers rondlopen in de grote stad.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:46:07 #100
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_51062714
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Worden er eigenlijk wel eens vrouwen mishandeld? Daar lees ik nml nooit wat over.
'Volgens de imam mag ik de vrouw het beste met de hand slaan, maar niet te hard en haar gezicht moet ontzien worden.
En andere vrouwen, buiten de familie, met name blanke meisjes, die niet op mijn knullige en ongemanierde avances ingaan mishandel ik verbaal door ze uit te maken voor hoer, slet of beide.'
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')