Duh, weet je wat het kost, zo'n basis.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:59 schreef Ticker het volgende:
Een basis op de maan had jaren geleden al een logische volgende stap geweest, maar iedereen hier blijft koppig bij de punten die NASA aan snijdt. Want als NASA het zegt dan is het allemaal logisch, toch?
Tuurlijk zouden ze het nog een keer moeten doen, maar niet om maar een stelletje nutters (Die toch bij hoog en laag zullen blijven beweren dat het wéér fake is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef wise het volgende:
indd. gewoon om te laten zien dat het nu ook nog kan (op de maan lopen) zouden ze het gewoon een keer moeten doen.
En wat gaan wij doen in deze basis op de maan die vele, vele malen duurder is dan het ISS? Kijken hoe wij ons houden zonder zwaartekracht? Oh nee, er is wel zwaartekracht op de maan. Delfstoffen winnen? En hoe wilde je die naar de aarde krijgen? Je zit er maar een beetje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:59 schreef Ticker het volgende:
Een basis op de maan had jaren geleden al een logische volgende stap geweest, maar iedereen hier blijft koppig bij de punten die NASA aan snijdt. Want als NASA het zegt dan is het allemaal logisch, toch?
Dit kun je alleen maken, als je op de maan bent geweest........super krachten allah pokimon !quote:
Er zouden genoeg winsten uit een basis op de maan getrokken kunnen worden. Er zou in het begin zeker wat geld e.d. neer geteld moeten worden, maar alleen al een telescoop op de maan zou een gigantisch aanwinst zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef Rasing het volgende:
[..]
En wat gaan wij doen in deze basis op de maan die vele, vele malen duurder is dan het ISS? Kijken hoe wij ons houden zonder zwaartekracht? Oh nee, er is wel zwaartekracht op de maan. Delfstoffen winnen? En hoe wilde je die naar de aarde krijgen? Je zit er maar een beetje.
We moeten technologisch eerst nog een heel stuk verder komen, wil de maan relevant worden voor onze verdere ruimtereizen.
What the fuck!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:45 schreef Moondreamer het volgende:
Special Effect allah Hollywood : Hooked on a wire ?............let's jump around !![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wdMvQTNLaUE&mode=related&search=
Wetenschappelijk gezien is dat tof ja. Maar verdien je daar geld mee, met het bekijken van sterren die nóg verder weg staan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef Ticker het volgende:
Er zouden genoeg winsten uit een basis op de maan getrokken kunnen worden. Er zou in het begin zeker wat geld e.d. neer geteld moeten worden, maar alleen al een telescoop op de maan zou een gigantisch aanwinst zijn.
Men zou naar de maan kunnen, maar de heren bij NASA hebben besloten dat ze toch liever hun (relatief karige) budget besteden aan het ISS. Is dat echt zo vreemd?quote:Een soort van pendelbus tussen aarde en de basis lijkt me nou ook niet spannend. Natuurlijk is daar veel geld voor nodig, maar zodra er voor gezorgd kan worden dat een raket of wat dan ook, meerdere malen kan reizen, is dit winst gevend. En aangezien het reizen naar de maan tientallen jaren geleden al mogelijk was, moet de technologie ons tegenwoordig doen verbazen. Kijk alleen al naar de vliegtuigen en stealth voertuigen die tegenwoordig het lucht ruim onveilig maken.
Ik geloof niet de technologie in de ruimtevaart heeft stilgezeten.
En welke geheime organisatie ruimt dan alle andere landen danwel particulieren uit de weg die die goudmijn aan willen boren?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef Ticker het volgende:
Er zouden genoeg winsten uit een basis op de maan getrokken kunnen worden.
Hoe willen die daar komen dan? Fietsend? Ruimtepiraten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
En welke geheime organisatie ruimt dan alle andere landen danwel particulieren uit de weg die die goudmijn aan willen boren?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef Ticker het volgende:
Hoe willen die daar komen dan? Fietsend? Ruimtepiraten?
Alsof NASA de enige was die er tot in staat zou zijn. De Russen zouden het kunnen, Chinezen zijn inmiddels ook al in de ruimte geweest en Tier One met z'n SpaceShipOne is ook al een best end onderweg. Als er echt winst uit de maan te sleuren was geweest was er vast wel een of andere andere rijkaard geweest die er geld in had gestoken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef Ticker het volgende:
Ik geloof niet de technologie in de ruimtevaart heeft stilgezeten.
&*(#^$ me grammatica...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
[..]
Alsof NASA de enige was die er tot in staat zou zijn. De Russen zouden het kunnen, Chinezen zijn inmiddels ook al in de ruimte geweest en Tier One met z'n SpaceShipOne is ook al een best end onderweg. Als er echt winst uit de maan te sleuren was geweest was er vast wel een of andere andere rijkaard geweest die er geld in had gestoken.
Waarom gaan die er dan niet heen, volgens jou is het toch technisch allemaal haske simpel en donders winstgevend?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:53 schreef Ticker het volgende:
Maar de maan is groot genoeg om landen als Rusland of China toe te laten.
Illegale boringen? De maan is van niemand, en zoals ik zei, welke schaduworganisatie zou een particulier tegen moeten houden?quote:Kijk als je kijkt naar illegale boringen van een particulier, bedoel ik dat die er met geen mogelijkheid kunnen komen.
Oh die zitten er al hoor, en niemand die het in de gaten heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waarom gaan die er dan niet heen, volgens jou is het toch technisch allemaal haske simpel en donders winstgevend?.
Steek er nog één op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef Ticker het volgende:
Oh die zitten er al hoor, en niemand die het in de gaten heeft.
Nee laat maar, ik kom hier wel weer kijken zodra er weer andere mensen met enige realiteitszin hun neus hebben laten zien.quote:Hier nog eens het 'draden' filmpje, maar dan van meerdere hoeken.
http://www.youtube.com/watch?v=VYJumGjmSjU
Steek anders je vingers in je oren, en roep "alles is echt, alles is echt".quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Steek er nog één op..
[..]
Nee laat maar, ik kom hier wel weer kijken zodra er weer andere mensen met enige realiteitszin hun neus hebben laten zien..
Weer 1 die denkt dat ie origineel isquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef nietzman het volgende:
Pas jij nou maar op voor die CIA-hitman onder je bed, je word een gevaar voor ze als je hun complotten verder ontrafeld..
Ik zou graag wat meer bewijs voor deze stelling zien dan 'als ze in de jaren '60 al naar de maan konden, waarom zitten ze er nu dan niet?'quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef Ticker het volgende:
Oh die zitten er al hoor, en niemand die het in de gaten heeft.
Dan sluit ik mij in dit geval, net zoals in de meeste topics over dit onderwerpquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:03 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik zou graag wat meer bewijs voor deze stelling zien dan 'als ze in de jaren '60 al naar de maan konden, waarom zitten ze er nu dan niet?'
man als ze zouden zeggen dat het hier in de dierentuin is gemaakt zou ik het ook gelovenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan sluit ik mij in dit geval, net zoals in de meeste topics over dit onderwerp, aan bij de mensen van het disclosure project. En diverse andere getuigen en verhalen van mensen die zulke gedetailleerde beweringen maken.
Niet alleen goed mogelijk, maar ook nog eens passend in het hele plaatje wat er al is geschetsts over alles wat maar is gezegd i.c.m. amerika, area 51 en noem maar op.
"The Castle" is in mijn ogen nog steeds een plaatje wat echt van de maan af gekomen zou kunnen zijn. En dat soort dingen maken een complot waar de maan een groot deel in speelt, voor mij gewoon geloofwaardig.
Het is wel de waarheid. Als jij echt op het spoor van iets "ernstigs" zou zitten en je zou het hard kunnen maken dan zou ik verdomd goed op mijn tellen letten als ik jou was.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Weer 1 die denkt dat ie origineel is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |