Ik stond erachterquote:Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat is precies jouw connectie met de supermarkt?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:02 schreef Samcali het volgende:
[..]
Wat was je achter de supermarkt aan het doen dan![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, die maken ze zelf.
Het briefje werd zover ik kon zien niet gecontroleerd. Dus tjaquote:Op maandag 2 juli 2007 13:08 schreef Tim_G het volgende:
Die zijn ook fake. Hoop winkels nemen geen briefjes van 100 meer aan omdat er teveel valse in omloop zijn.
Ik bel peter, r. Pak jij de camera?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Wijdenes het volgende:
laatst stond ik bij de BCC kwam een man even een TV van 750 cash betalen met briefjes van 50. de 15 briefjes verdwenen zonder te controleren in de kassa...
dat doen de meeste topics in klb over mensen met contant geldquote:Op maandag 2 juli 2007 14:58 schreef Spacehamster het volgende:
Het stinkt hier naar afgunst...
toffe avatarquote:Op maandag 2 juli 2007 13:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]Stelletje witwassers.
Disclaimer: Ik heb niets tegen chinezen.
Zegt iemand met een chinese nickquote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Keiichi het volgende:
... die bij de supermarkt een paar snoepjes probeert te kopen met een biljet van 100 euro krijgt een paar tikken z'n/haar achterhoofd.![]()
![]()
En waar kun je in hemelsnaam die biljetten halen?!?! ik ken geen enkele pinautomaat die me die waardes wilt verstrekken![]()
Wach evenquote:
Ik eet alles met stokjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:34 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Wach even
Jij eet 100 euro met stokjes?
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:02 schreef Samcali het volgende:
[..]
Wat was je achter de supermarkt aan het doen dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |