Thanks! Haha, geweldige scene.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7W18Zo7fqoQ
There you go.
Ik dacht ook meteen aan Jan eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef 7eVeNL het volgende:
3 maal raden wie michael net aan de telefoon had![]()
nope, gaat geloof ik in september in de VS weer verder..quote:
"Didn't know who it was, I marked her arm "quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef DaFrenk het volgende:
Weinig echt goede grappen dit keer.. behalve het hilarische eindeOfja, beter gezegd alle scènes met Dwight waren geweldig
Alhoewel.. dat markeren was ook geweldig en zijn pogingen om haar te vinden daaraan voorafgaand
"Destroy the phone"... en dan gooit hem ook echt van het gebouw afGeweldig!
Haha goed he? Ik zie trouwens Steve al overal aan als Michael Scott, ben benieuwd hoe hij het doet in Evan Almightyquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef Houtspeer het volgende:
Ja, een beetje matig. Michael vond ik echt ...oef.. Ik wilde de tv soms gewoon uit doen.
Wat was het einde precies? Heb de laatste minuut gemist.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:05 schreef Bravebart het volgende:
Haha, dat einde was echt tof vandaagVerder beetje matig
ben al lang aan het zoekenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef DaFrenk het volgende:
Tja.. legaal is het nietMaar je zou eens op torrent kunnen kijken, maar ik ben bang dat je het nergens zult vinden.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:23 schreef DaFrenk het volgende:
Wow! Thanks! Sla hem ook gelijk even op :-)
Ik kom ze op verschillende webshops (nog) voor verschikkelijk hoge prijzen tegen. Seizoen 2 bijv. tussen de 40 en 50 euro.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:52 schreef bijdehand het volgende:
en weet iemand of de DVD's ergens te koop zijn in NL?
oke, ja dat klopt, 20 euro voor seizoen 2 zou veel te goedkoop zijn, 40 euro lijkt mij vrij normaal voor een DVD box voor een serie die hier net pas uit is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ik keek net ook bij cdwow, maar daar staat regio2(+4) voor 40 euro.
Dit is echt te grappig. Ik ben echt aan het wachten totdat Jan hem belt. Boosquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:44 schreef DaFrenk het volgende:
Whahaha.. hoe krijgt Michael het toch voor elkaar![]()
Het zal je maar overkomenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:46 schreef Aoristus het volgende:
DIt kan eigenlijk niet niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |