OMG! Taksiquote:
sun filmt niet hoor, hij hield de microfoon vastquote:We hebben het er over met SunChaser, die de camera van FOK!tv vast hield.
ow ja. Jij filmde toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sun filmt niet hoor, hij hield de microfoon vast
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:00 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik was in New York!Ben die hele meet vergeten
![]()
Ik welquote:Op maandag 2 juli 2007 14:31 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik luister niet.
Als ie op tijd kan inzetten heeft ie mij al overtroffenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
New York
.
Voor straf moet je de volgende keer de versie van remlofs ''New York, New York'' overtreffen.
Gezelligquote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef SunChaser het volgende:
FOK!tv gaat ook
Dat is toch alleen maar een uitdaging dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoor net dat er absoluut niet gefilmd mag worden.
Da's jammer...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:38 schreef shmoopy het volgende:
Lieve mannen van de radio, ik kan vanavond niet!
Gelukkig zit de uitzending zo te zien vol genoeg, maar het gaat deze week even niet lukken, sorry.![]()
Ik mis jullie nu al.quote:
OK dan!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik mis jullie nu al.![]()
Volgende week ben ik er uiteraard weer.
Hè dan kan ik geen obscure dingen zeggenquote:
Ik ga maar vast weer met m'n vinger bij de banknop zittenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hè dan kan ik geen obscure dingen zeggen
Zieje! Ik wist wel dat jij de grote boosdoener wasquote:Op maandag 2 juli 2007 19:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga maar vast weer met m'n vinger bij de banknop zitten
Volgens mij nietquote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
Heb ik al roddels gemist?
Nee de meet was heel gezelligquote:Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef moemoe het volgende:
Kijk Fok!radio ZO gezellig was het nou op de meet FOK!tv: Wat doe jij voor een FOK!shirt #1.
Ssst, straks zit m'n PM box weer vol met allemaal mensen die dingen willen delen voor T-shirt...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef moemoe het volgende:
Flugeltje probeert me te verleiden met een Fok! shirt als ik alle roddels deel.
What to do?![]()
Gewoon vertellen dusquote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef moemoe het volgende:
Flugeltje probeert me te verleiden met een Fok! shirt als ik alle roddels deel.
What to do?![]()
Good luckquote:
Nolius heeft t over neuken gehadquote:Op maandag 2 juli 2007 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik lag te slapenheb ik al wat gemist ?
![]()
The closest he'll ever be.quote:
Ik heb dus nog niets gemistquote:
Wanneer kom je me weer aflebberenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Krijg ik nog een shirt voor oude roddels die nog wel sappig zijn?![]()
Ik weet ik weet wat jij niet weet....quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ssst, straks zit m'n PM box weer vol met allemaal mensen die dingen willen delen voor T-shirt...
Ik dit keer weer eens wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:31 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik luister niet.
Wat hebben jullie allemaal uitgespookt?!quote:
beetje drukke heftige dag.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:45 schreef senesta het volgende:
Wat hebben jullie allemaal uitgespookt?!
Hmmz, wil ik het wel weten?
Het was leuk je gekend te hebben SFquote:Op maandag 2 juli 2007 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat heeft yvonne trouwens kek blond haar
Of is ze grijs ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |